Nie tylko dla matusma...

Data: 2009-05-02 10:24:15
Autor: matador
Nie tylko dla matusma...
#
....ci, którzy tak puszą się, że należy im się szczególna pozycja w debacie publicznej, bo wywalczyli wolność, niczego nie wywalczyli. Dostali władzę na tacy od bezpieki, ode mnie, Kiszczaka. To ja wybrałem na partnerów w operacji przekazania władzy właśnie ich, i niech o tym pamiętają.
#

#
Wiktor Suworow pisał kiedyś: kto gra z szulerem, przegrał już w chwili, gdy usiadł do stołu. I konkretny kształt tego stołu nie ma tu wielkiego znaczenia.
#

http://www.rp.pl/artykul/299489.html

matador.

Nie tylko dla matusma...