Nie tylko ja mam dosyć bredzenia platfonsianych debili

Data: 2010-06-03 10:32:56
Autor: Hans Kloss
Nie tylko ja mam dosyć bredzenia platfonsianych debili
"Dziś usłyszałem pana Niemczyckiego ponownie bo od rana siedzę nad
robotą a przez drzwi nadaje "kanał informacyjny". I tak się złożyło że
jakiś czas temu odtworzono mądrości pana Niemczyckiego z tą jego
cholerną presją, której jest tak pewien. I wściekłem się. Ale nie na
niego. Wściekłem się na dziesiątki wojskowych pilotów, którzy od ponad
miesiąca milczą i pozwalają by tacy domorośli "eksperci" jeździli jak
po burych sobakach po ich tragicznie poległych kolegach. [...] Powinni
takiemu Niemczyckiemu i innym Rymanowskim wytłumaczyć grzecznie by
tamci przestali bredzić o tej przywoływanej bez końca, zabójczej w
skutkach presji. Powinni wytłumaczyć im, że żaden wojskowy pilot,
przez lata ćwiczony i przygotowywany do tego, że mu za plecami może
się kiedyś pojawić rakieta ziemia - powietrze lub powietrze-
powietrze, nie rozwali cywilnej maszyny pełnej ludzi tylko dlatego, że
za nim stoi jego dowódca"
Całość na: http://rosemann.salon24.pl/189900,eksperci-presja-i-szalency-o-pilotach
A ja nie jestem na nich wściekły. Jestem im wdzięczny za to że
pokazali platfonsom "kozakiewicza" i hurtem złożyli podania o
zwolnienie ze służby. Jestem ponadto pewny że wrócą jak wróci
normalność, wrócą i wyjaśnią jaki pogląd na sprawę maja fachowcy od
latania. To już nie długo, 2011.
J-23

Data: 2010-06-03 19:38:26
Autor: RedLite
W dniu 2010-06-03 19:32, Hans Kloss pisze:

[...]

Wstydu nie masz człowieku. To pieski Kaczyńskiego nazywały wzorową postawę pilotów tchórzostwem i słały doniesienia i zapytania.

Data: 2010-06-03 10:58:01
Autor: Hans Kloss
Nie tylko ja mam dosyć bredzenia platfonsianych debili
On 3 Cze, 19:38, RedLite <si...@ocho.es> wrote:

Wstydu nie masz cz owieku.
To pieski Kaczy skiego nazywa y wzorow
postaw pilot w tch rzostwem i s a y doniesienia i zapytania.
Jakie znowu "pieski Kaczyńskiego" durniu?
Zresztą,  zwolnił się z tego powodu choć jeden z nich?
No to  dowiedz się co się dzieje TERAZ, jak juz platfonsiana
propaganda obesrała ich i ich poległych kolegów...
J-23

Data: 2010-06-03 20:05:14
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:667eb440-6225-465b-a9e3-3603da378722r27g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -
Znowu łżesz, cierpieli, aż do tej katastrofy szalonego prezydenta. Jak się okazało, że cygan zawinił a powiesić chcą kowala, zwolnili się i tyle...

boukun

Data: 2010-06-03 20:10:51
Autor: Piotr
Dnia Thu, 3 Jun 2010 20:05:14 +0200, boukun napisał(a):

Znowu łżesz, cierpieli, aż do tej katastrofy szalonego prezydenta. Jak się okazało, że cygan zawinił a powiesić chcą kowala, zwolnili się i tyle...

Ale się mądrzysz, cioto... Musk ci się zagotuje...
Lepiej, zamiast gadać o rzeczach, o których nie masz pojęcia, poujadaj po pedalsku, swoją meldyjke marzeń:
- Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/
c0650b32e4d5509e?lnk=st&q=#c0650b32e4d5509e
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/84a2b657d52c4467/
04dc6809edc1d10f?hl=pl&lnk=gst&q=pochla%C5%82em+tydzie%C5%84%27+#04dc68
09edc1d10f

Data: 2010-06-03 20:13:30
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1tuow28pi3qga$.tl8wffxzl8s0$.dlg40tude.net...
[...]

Pedziu flirtuje, czai się i robi podchody, czuje się zwabiony, he, he.

Masz bezwstydny, uzależniony pedale...

Prosisz się o pałę, to ssij głupi pedale, ssij!

No proszę, upośledzony umysłowo pedalisko głupi Piotruś już się przymila.

A potem psychol będzie głupa rżnął, że to ja się do niego przystawiam.

Brawo, brawo głupi Piotrusiu, spermy się nałykałeś i znów chcesz mi laskę
zrobić...

No to ssij, ssij pedale...

boukun

Data: 2010-06-03 20:09:23
Autor: RedLite
W dniu 2010-06-03 19:58, Hans Kloss pisze:

Jakie znowu "pieski Kaczyńskiego" durniu?

Srakie durniu.

No to  dowiedz się co się dzieje TERAZ, jak juz platfonsiana
propaganda obesrała ich i ich poległych kolegów...

Jesteś skończonym idiotą

Data: 2010-06-03 23:31:30
Autor: awe

Użytkownik "RedLite" <siete@ocho.es> napisał w wiadomości news:hu8pa2$7o9$3news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
bo to bylo tchurzostwo nie ladowac w super pogodzie gdy inne samoloty ladowaly
awe

Data: 2010-06-03 19:46:42
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:a79bb45f-f224-4232-bbdb-21a3b6d74bd9y12g2000vbr.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- --
Wcale nie milczą idioto, rzucili zabawkami i poszli do domu, cały 36 pułk... Co sie będą użerać z wariatami, a potem wszystko niby na nich...

boukun

Data: 2010-06-03 11:05:25
Autor: Hans Kloss
Nie tylko ja mam dosyć bredzenia platfonsianych debili
On 3 Cze, 19:46, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

Wcale nie milczą
Milczą debilu bo jako wojskowym nie wolno im się  wypowiadać bez
pozwolenia przełożonych.
W związku z czym takie śmiecie jak ty, platfonsy cycoidalne komuchy i
inne fagasy gaziarni mogą bezkarnie obsrywać ich poległych kolegów i
Prezydenta, bredząc bez opamiętania o jakichś urojonych "naciskach" i
"presjach". Napisał ci człowiek  kurwi cycku na jaką presję jest
przygotowany pilot wojskowy- na rakietę pedrylu, która leci prosto na
niego żeby go zabić. W porównaniu z taką rakietką siedzący za plecami
generał, prezydent  albo nawet i marszałek Polski to pikuś, durniu
bezrozumny.
J-23

Data: 2010-06-03 20:08:44
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:fd218042-2343-433d-90c0-88ac9949331cc11g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Ty kurwa pojebańcze, to teraz właśnie rzucili zabawkami, jak mają wożąc prezydenta czuć się, jakby w nich rakietę odpalili...

boukun

Data: 2010-06-03 19:49:32
Autor: cytryna
[...]

Wyciagaja trupy z szafy. Ten ekspert wciskał kiedyś ciemnotę, że ze stypendium amerykańskiego kupił fabryke w Mławie, pałac i jeszcze kilkadziesiat milionów mu zostało na papierosy. Razem z TW Alexem uprawiali brudne interesy i belka im w oko. Skąd nagle własciciel jakiegoś grata ledwo wiszącego w przestworzach udaje tęgiego pilota. Hucpa tych cwaniaków z PO i okolicy jest porażającą. Jeszcze powinni się wypowiedziec piloci Goc, Pietronek, Żydziński i ciotka Goldmond - te same kwalifikacje. A jak sie fruwa pokażemy bobrowi 20 czerwca, kiedy odleci na smietnik historii z nawigatorem Donkiem.

--

Nie tylko ja mam dosyć bredzenia platfonsianych debili