Nie tylko ja tak myslalem...

Data: 2009-10-05 13:04:02
Autor: Marek
Nie tylko ja tak myslalem...
Pisalem pare dni temu :

"Ta Szwajcaria to ciekawy kraj.

 pod pretekstem oscylatora, czy pedofilii...tam Zydzi koncza
kariere.

Wszystko wyglada na zemste za to, ze Zydzi wyciagleli od nich tzw."
nazi-Gold"   ??? "

Wczoraj napisal Pan redaktor Michalkiewicz

" Minister Sikorski, wspólnie z francuskim ministrem spraw
zagranicznych Bernardem Kouchnerem napisali nawet list do Hilarii
Clintonowej, ale ta schroniła się za murami praworządności
stwierdzając, że to nie jej broszka, bo decyzję w sprawie Polańskiego
może podjąć wyłącznie niezawisły sąd. Ale niezawisły sąd też zostanie
pewnie obciążony jakąś misją, zwłaszcza, gdyby perfidni Szwajcarzy
Romana Polańskiego jednak wydali. A mogą to zrobić z zemsty za
naciski, jakie przed laty zastosował wobec nich rząd amerykański,
zmuszając do ujawnienia kont i wypłacania haraczu holokaustnikom. Może
naród szwajcarski nie jest taki wielki, jak niemiecki, rosyjski, czy
amerykański, ale "nawet i psina się zawzina i wtedy szczeka na
człowieka". Przezorniej jest zatem nie upokarzać nawet mniejszych, ale
też pamiętliwych narodów.

Zwrócił na to uwagę już starożytny bajarz Ezop, "

To , na drugi raz , debile... wczytujcie sie, w to co ja  -   E-zop,
pisze...

I niech mi k.... ktorys teraz zaprzeczy...!!!

Nie tylko ja tak myslalem...