Nie tylko ludzie wierzą w Boga. :)

Data: 2013-06-11 09:22:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nie tylko ludzie wierzą w Boga. :)

Wiewiórki także wierzą w Boga -- właśnie zadzwoniła do
mnie Wiewiórka i opowiedziała mi o tym, co i jak zmieniło
się, i od kiedy, w wiadomej sprawie -- rzucania orzechami. :)
Tak oto moja modlitwa (pozbawiona słów i wielomówności,
której Bóg nie lubi -- modlitwa była jedynie pragnieniem,
ale szczerym, co Bogu podoba się) została wysłuchana przez
Boga i Bóg przekazał moją prośbę Wiewiórkom, a te oddelegowały
jedną spośród nich do zatelefnwania do mnie celem wyjaśnienia
mi co i jak...

Wiewiórka przekazała mi ważne informacje i zapowiedziała ponowną
rozmowę telefoniczną -- zapewne chce sprawdzić, czy wszystko dobrze
zrozumiałem i zapamiętałem, aby w razie czego uzupełnić to, co umknęło
mojej uwadze w czasie porannej rozmowy.

 () 500 pln debetówką od 28 maja
 () produkt (debet, kredyt, lokata, oszczędne konto) na 5 kpln od 28 sierpnia
 () wyrażenie zgody na przetwarzanie danych
 () 1% od wynagrodzenia, nie od największego wpływu

I ja to lubię -- bo nie pamiętam, od kiedy trzeba wyrazić zgodę.
Ale pamiętam, że można sprawdzić wyrażenie zgody w dokumentach
papierowych lub na infolinii a zmienić ów zapis można tylko
w marmurze... Znaczy -- tylko w dziupli. :) [trochę bezmyślnie
piszę, gdyż jest wczesna godzina...]

I takie podejście do klienta podoba się mi -- wiewiórka daje
mi czas na przemyślenie, zastanowienie się, tak abym teraz mógł
przygotować się na kolejne podejście, w którym uzupełnię braki
w swej wiedzy. :)

Data: 2013-06-11 10:08:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nie tylko ludzie wierzą w Boga. :)

"Eneuel Leszek Ciszewski" kp6j79$qgl$1@speranza.aioe.org

Sympatyczna Wiewiórka dotrzymała słowa i zadzwoniła. :)

() 500 pln debetówką od 28 maja
() produkt (debet, kredyt, lokata, oszczędne konto) na 5 kpln od 28 sierpnia

W wypadku konta oszczędnościowego (a to mnie interesowało)
w danym cyklu rozliczeniowym muszą być wpłaty, których
suma daje co najmniej 5kpln.

() wyrażenie zgody na przetwarzanie danych

Od 28 maja.

() 1% od wynagrodzenia, nie od największego wpływu

Data: 2013-06-11 01:54:20
Autor: luc
Nie tylko ludzie wierzą w Boga. :)
W dniu wtorek, 11 czerwca 2013 10:08:04 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek
W wypadku konta oszczędnościowego (a to mnie interesowało)

w danym cyklu rozliczeniowym muszą być wpłaty, których

suma daje co najmniej 5kpln.

Mi infolinka tłumaczyła, że saldo jest sprawdzane na koniec okresu rozliczeniowego i 27ego września muszę mieć 5k na koncie oszczędnościowym, bądź lokatę na taką sumę. pzdrwm
luc

Data: 2013-06-11 11:30:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Nie tylko ludzie wierzą w Boga. :)

"luc" 68d18c13-6aa6-46fa-b922-dd0052d139a0@googlegroups.com

[...]

Więc mamy rozbieżne informacje.
Tak naprawdę Wiewiórka dzwoniła ponownie, aby doprecyzować
właśnie ten punkt/warunek. Ostatecznie można by wpłacić 26
dnia 5kpln i zabrać to 29 dnia... Jednak czasami te kilka
dni da w sumie nieco więcej niż kilka dni. W tym czasie
oprocentowanie będzie wynosiły 2%?

Założyłem tam konta oszczędnościowe (lokacyjne, czy jak się
one nazywają) via net. Są oprocentowane na 2%, czyli chyba
wcale nie tak źle, jak na kilka dni w miesiącu. Kolejny
problem -- czy trzeba lać spoza banku, czy można lać z RORu
w BGZ? Jeśli można lać z RORu BGZ -- sprawa jest prostsza,
bo i tak trzeba tam wlać ,,wynagrodzenie''.

Powoli Wiewiórkowy interes jest coraz droższy:

 () 500 pln można wydać na paliwo szarytką i mieć z tego 15 pln
    (do niedawna szarytką wyrabialiśmy limit za pomocą realnego KB)

 () trzeba młócić kwotą 5kpln, a to oznacza straty i czasu, i odsetek

 () debetówka wiewiórkowa kosztuje 6 pln a w razie wpadki 8 pln

 () trzeba bać się Fiskusa, pytającego o ,,wynagrodzenie''

Rzecz jasna niektórym wpływają prawdziwe wynagrodzenia, ale inne
banki też chcą wynagrodzenia a wątpię w to, że bogacze bawią się
w wiśnie i orzechy. I być może są tacy, którzy wydają: 3hpln kartami
Szatańskimi, 5hpln wiewiórowymi kartami, 17hpln szarytkami -- jednak
ja w te cuda nie wierzę... [trzeba jakoś nawiązać do tematu wiary]

Warto też pamiętać o tym, e to wydatki z debetówek. Wydanie tego
kredytówkami dałoby jakieś oszczędności lokacyjno-oszczędnościowe.

Pozytywnym aspektem ;) jest tutaj niskie oprocentowanie lokat.

-=-

A zaczęło się tak pięknie:

 -- 3 transakcje
 -- wynagrodzenie dowolne (albo większe niż 3hpln)
 -- najwyższy przelew na 5kpln

W niepełnym miesiącu liczono jak w pełnym.
(chodzi mi o początkowy miesiąc i końcowy)

Nie tylko ludzie wierzą w Boga. :)