Nie tylko więcej pytań, ale i referendum.

Data: 2018-06-21 04:40:02
Autor: stevep
Nie tylko więcej pytań, ale i referendum.
# Marszałek Senatu Stanisław Karczewski spotkał się dzi¶ z Pawłem Much±, zastępc± Szefa Kancelarii Prezydenta RP, prezydenckim doradc± ds. referendum. - Jestem przekonany, że ta dyskusja przynosi wiele pożytku Rzeczypospolitej i że to jest dyskusja, która dzisiaj odnosi się do najważniejszej materii konstytucyjnej. (...) Pozytywne głosy pana marszałka o tym, że ta debata jest potrzebna, że pan marszałek pozytywnie odnosi się do idei referendum, to s± bardzo cenne informacje - mówił Mucha. Doradca prezydenta zapewnił również, że w referendum nie znajdzie się więcej niż 10 pytań. - Jestem zwolennikiem referendum, ale jego termin jest niefortunny - mówił Stanisław Karczewski. Czy w referendum mog± pojawić się nowe pytania? #
Ze strony:
http://wyborcza.pl/10,82983,23568111,po-spotkaniu-marszalka-senatu-z-doradca-prezydenta-ws-referendum.html#HPw6

Dla takiego nonsensu miejsca brak.

--
stevep

Nie tylko więcej pytań, ale i referendum.