Nie udał się zamach na rodzinę

Data: 2013-01-26 14:33:04
Autor: u2
Nie udał się zamach na rodzinę
W dniu 2013-01-26 14:31, zdumiony pisze:
Związki partnerskie nie przeszły, chwała PSL i prawicy PO.

Nie sciemniaj. Tylko 46 z PO glosowalo przeciw.

Data: 2013-01-26 14:34:44
Autor: zdumiony
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5103db13$0$26710$65785112news.neostrada.pl...
Nie sciemniaj. Tylko 46 z PO glosowalo przeciw.
To mówię o Gowinie i o reszcie, może nastąpi rozłam w PO i prawica PO wejdzie w koalicję z PiS?

Data: 2013-01-26 14:35:25
Autor: zdumiony
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:ke0m1k$ere$1node1.news.atman.pl...
To mówię o Gowinie i o reszcie, może nastąpi rozłam w PO i prawica PO wejdzie w koalicję z PiS?

Ale wtedy PO miało by marne szanse

Data: 2013-01-26 18:48:51
Autor: the_foe
W dniu 2013-01-26 14:35, zdumiony pisze:
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości
To mówię o Gowinie i o reszcie, może nastąpi rozłam w PO i prawica PO
wejdzie w koalicjÄ™ z PiS?

Ale wtedy PO miało by marne szanse

bylyby wczesniejsze wybory, PO mialoby tyle samo poparcia co bez tych poslĂłw a PIS kolejne mordy do wyzywienia ktore nie wniosa zadnego wiana.
Taki scenariusz dla Tuska nie bylby najgroszy, wyczyscilby partie z zasciankowego zlogu dociazajac juz na amen PIS. Jedyna wada to rozszerzona koalicja rzadowa, albo PO-SLD-PSL albo PO-RP-SLD

--
the_foe

Data: 2013-01-26 14:37:43
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 14:34, zdumiony pisze:
Nie sciemniaj. Tylko 46 z PO glosowalo przeciw.
To mówię o Gowinie i o reszcie, może nastąpi rozłam w PO i prawica PO
wejdzie w koalicjÄ™ z PiS?

Nie sciemniaj. Gowin to listek figowy ubecji z pelomafii.

Data: 2013-01-26 14:38:48
Autor: zdumiony
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5103dc29$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
Nie sciemniaj. Gowin to listek figowy ubecji z pelomafii.

Wszędzie widzisz ubecję?

Data: 2013-01-26 14:40:31
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 14:38, zdumiony pisze:
Nie sciemniaj. Gowin to listek figowy ubecji z pelomafii.

Wszędzie widzisz ubecję?

Widze w pelomafii agenciakow, rodem z ubecji. Widze antypolskie szuje z pelomafii.

Data: 2013-01-26 14:43:40
Autor: zdumiony
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5103dcd2$0$1231$65785112news.neostrada.pl...
Widze w pelomafii agenciakow, rodem z ubecji. Widze antypolskie szuje z pelomafii.

Za to PiS byłoby nawet nie takie złe, ale niech najpierw przepracują Smoleńsk

Data: 2013-01-26 14:51:27
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 14:43, zdumiony pisze:
Widze w pelomafii agenciakow, rodem z ubecji. Widze antypolskie szuje
z pelomafii.

Za to PiS byłoby nawet nie takie złe, ale niech najpierw przepracują
Smoleńsk

Za Smolensk to jeszcze bekniecie bekarty antypolskie.

Data: 2013-01-26 14:55:17
Autor: zdumiony
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5103df61$0$1227$65785112news.neostrada.pl...
Za Smolensk to jeszcze bekniecie bekarty antypolskie.

Co z tym trotylem?

Data: 2013-01-26 15:04:09
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 14:55, zdumiony pisze:
Za Smolensk to jeszcze bekniecie bekarty antypolskie.

Co z tym trotylem?

Znaleziono go, za napisanie prawdy o tym wyrzucono Gmyza. Boicie sie prawdy bekarty ubeckie.

Data: 2013-01-26 15:06:49
Autor: zdumiony
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5103e25b$0$26687$65785112news.neostrada.pl...
Znaleziono go, za napisanie prawdy o tym wyrzucono Gmyza. Boicie sie prawdy bekarty ubeckie.

Dlaczego mĂłwicie do mnie per wy?

Data: 2013-01-26 15:29:21
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 15:06, zdumiony pisze:
Znaleziono go, za napisanie prawdy o tym wyrzucono Gmyza. Boicie sie
prawdy bekarty ubeckie.

Dlaczego mĂłwicie do mnie per wy?

A tylko ty tu sciemniasz ?

Data: 2013-01-26 17:35:22
Autor: Przemysław M.

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
Znaleziono go, za napisanie prawdy o tym wyrzucono Gmyza. Boicie sie
prawdy bekarty ubeckie.

Dlaczego mówicie do mnie per wy?

A tylko ty tu sciemniasz ?

Przecież u2 to komuch. Oni tak sie do siebie zwracaj±.

--
Jarosław Kaczyński o¶wiadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witaj± okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2013-01-26 15:32:01
Autor: zdumiony
[...]

Uwierzę, gdy będą dowody na zamach, gdy usłyszałem o trotylu miałem nadzieję że coś się wyjaśni a to nic.

Data: 2013-01-26 16:43:17
Autor: u2
W dniu 2013-01-26 15:32, zdumiony pisze:
Znaleziono go, za napisanie prawdy o tym wyrzucono Gmyza. Boicie sie
prawdy bekarty ubeckie.

Uwierzę, gdy będą dowody na zamach, gdy usłyszałem o trotylu miałem
nadzieję że coś się wyjaśni a to nic.

A ty znowu swoje. Oficjalne wersje Anodiny i Millera okazały sie zwyklym klamstwem. A czy to byl zamach ? Wszystko na to wyglada. Ci co zacieraja slady beda pociagnieci do odpowiedzialnosci karnej.

Data: 2013-01-26 17:34:15
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 26 Jan 2013 16:43:17 +0100, u2 napisał(a):

W dniu 2013-01-26 15:32, zdumiony pisze:
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci
Znaleziono go, za napisanie prawdy o tym wyrzucono Gmyza. Boicie sie
prawdy bekarty ubeckie.

Uwierzę, gdy będ± dowody na zamach, gdy usłyszałem o trotylu miałem
nadzieję że co¶ się wyja¶ni a to nic.

A ty znowu swoje. Oficjalne wersje Anodiny i Millera okazały sie zwyklym klamstwem. A czy to byl zamach ? Wszystko na to wyglada. Ci co zacieraja slady beda pociagnieci do odpowiedzialnosci karnej.

Przez kogo, przez samozwańczy motłoch?

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Je¶li to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialno¶ć za ¶mierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za ¶mierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się ż±dz± zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2013-01-27 13:51:49
Autor: pluton_
> [...]

klamstwem. A czy to byl zamach ? Wszystko na to wyglada. Ci co zacieraja
slady beda pociagnieci do odpowiedzialnosci karnej.

Jest niezawodny sposob na udowodnienie zamachu i zadnymi sladami
nie trzeba sie martwic: MArta musi oddac kase a JArek musi wsiasc w tutke i
skosic brzoze.

Przy takich dowodach to nawet Macierewicz uwierzy w zamach.

Nullification

Data: 2013-01-26 17:38:55
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 26 Jan 2013 15:04:09 +0100, wychodek u2 napisał(a):

[...]

Jakiej prawdy? Tej że Kaczyński był idiot±? Bo tylko idiota ładuje do tego
samego samolotu 4 generałów i nakazuje pilotom l±dowac mimo, że na 50 m nie
widać nic!

Data: 2013-01-26 21:15:39
Autor: pluton_
Nie udał się zamach na rodzinę
> Co z tym trotylem?

Znaleziono go, za napisanie prawdy o tym wyrzucono Gmyza. Boicie sie
prawdy bekarty ubeckie.

Gmyz ta gnida chce odebrac zaslugi kaczkom. Tylko jarkowi i lechowi
zawdzieczamy to radosne wydarzenie.

Nullification

Data: 2013-01-26 17:41:52
Autor: Przemysław M.
Dnia Sat, 26 Jan 2013 14:51:27 +0100, u2 napisał(a):

[...]

Też jestem za tym. Powinno się postawić przed s±dem obu Kaczyńskich za
to,że nie tylko zmusili pilotów do l±diowania we mgle ale beztrosko zabrali
na pokład dowódców sił zbrojnych. Tylko debil mógł do tego dopu¶cić. Jeżeli
nie debil to przestępca. Wyrok może być jeden: Lech won z Wawelu, Jarosław
do pierdla!

Data: 2013-01-26 21:12:15
Autor: pluton_
Nie udał się zamach na rodzinę
Za Smolensk to jeszcze bekniecie bekarty antypolskie.

A czemu ? Akcja była przeprowadzona wzorowo:

- wymyslili atrakcyjna przykrywke dla podrozy
- na pokład sciagneli same największe darmozjady i szkodniki
- szambi podrecznikowo sterroryzowal zaloge pijanym zupakiem

Nie moglo sie nie udac.

Nullification

Data: 2013-01-27 13:52:25
Autor: pluton_
Nie udał się zamach na rodzinę
Widze w pelomafii agenciakow, rodem z ubecji. Widze antypolskie szuje z
pelomafii.

A co widzisz w pisie ?

Nullification

Data: 2013-01-26 16:03:41
Autor: No pasaran
"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke0m1k$ere$1node1.news.atman.pl...
[...]

Dlaczego kurwy wszystkie okradły Polaków z emerytur?

Data: 2013-01-26 18:51:39
Autor: the_foe
W dniu 2013-01-26 16:03, No pasaran pisze:
[...]

bo nie zasluzyli, ot co.
40 lat podpierania lopaty, a teraz "dajcie!", "w krzyzu od tego stania mnie teraz lupie!" itp...

--
the_foe

Data: 2013-01-26 20:07:39
Autor: No pasaran
"the_foe" <the_foe@wupe.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke1538$8k9$2news.dialog.net.pl...
[...]

Polacy widać na nic nie zasłużyli, co jedynie by być najgorszymi dziadami w Europie i najgorzej zniewolonym narodem... Wszyscy zasłużyli na godne traktowanie, tylko Polacy nie..., a więc wypad wszyscy z dziadolandu...

Data: 2013-01-29 00:12:33
Autor: the_foe
W dniu 2013-01-26 20:07, No pasaran pisze:
[...]

dokladnie tak jak mowisz.

--
the_foe

Data: 2013-01-26 16:14:40
Autor: No pasaran
[...]

I to jest ta tęPOta POlska, bewienie się w POPiSowe gówno, na swoją odwieczną zgubę...

Data: 2013-01-26 16:03:05
Autor: No pasaran
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:5103db13$0$26710$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2013-01-26 14:31, zdumiony pisze:
Związki partnerskie nie przeszły, chwała PSL i prawicy PO.

Nie sciemniaj. Tylko 46 z PO glosowalo przeciw.

A mimo to, wszyscy złodzieje...

Nie udał się zamach na rodzinę