"Nie ustąpiła rowerzyście"

Data: 2011-04-11 11:25:34
Autor: Alfer_z_pracy
"Nie ustąpiła rowerzyście"
/WAW/

"Kobieta, która jechała samochodem ulicą Sobieskiego i skręcała w Sikorskiego, nie ustąpiła pierwszeństwa przejazdu rowerzyście. Młody mężczyzna trafił do szpitala z obrażeniami głowy "

http://tinyurl.com/rowerzyscie

Dobrze, że ten oszprychówkowany ostrokołowiec miał hamulec. Jeszcze by się przyczepili że jechał niezgodnie z przepisami i to on jest winny.

A.

Data: 2011-04-11 11:25:24
Autor: Kamil
"Nie ustąpiła rowerzyście"
On 11/04/2011 10:25, Alfer_z_pracy wrote:
[...]

Na szczécie nie uległ spisowi żydowskich korporacji i nie kupił kasku!

Kamil

Data: 2011-04-11 13:01:33
Autor: Tomasz Minkiewicz
"Nie ustąpiła rowerzyście"
On Mon, 11 Apr 2011 11:25:24 +0100
Kamil <kamil@spam.com> wrote:

> [...]
> mężczyzna trafił do szpitala z obrażeniami głowy "

Na szczécie nie uległ spisowi żydowskich korporacji i nie kupił kasku!

Facet, odpuść. Twoje uporczywe próby wywołania flejma kaskowego są
żałosne. Trollować też trzeba umieć.

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2011-04-11 12:03:51
Autor: Kamil
Kamil<kamil@spam.com>  wrote:

[...]

Nie trolluję, tylko pękam ze śmiechu na widok teorii spiskowo-kaskowych na tej grupie.

Do trollowania wystarczy napisać coś o masie krytycznej albo podatku drogowym, nie trzeba bawić się w jakieś subtelne podchody. ;)

Kamil

Data: 2011-04-11 13:07:06
Autor: Liwiusz
Kamil<kamil@spam.com> wrote:

[...]

Lobbować na rzecz kasków można:

- rozsądnie - mając w tym interes (tak jak wspomniany Lech, co handluje też kaskami)

- robiąc za "pożytecznych idiotów"  - czyli lobbować bez korzyści materialnych, nie mając dowodów, że kaski faktycznie pomagają i ich koszt używania jest mniejszy niż oszczędności.

Tak jak było z zestawami głośnomówiącymi - sami posłowie, którzy głosowali ustawę, mieli firmy sprowadzające takie urządzenia.

Z samego faktu wyśmiania "teorii spiskowych" nie wynika, że takich spisków nie ma.

--
Liwiusz

Data: 2011-04-11 12:43:30
Autor: Kamil
Kamil<kamil@spam.com> wrote:

[...]

Samo zachęcanie do jazdy na rowerze jest już lobbowaniem. Za wszelkimi kampaniami społecznymi mające przekonać do przesiadki na rower stoją producenci rowerów, którym napychasz kieszeń.

Kamil

Data: 2011-04-11 12:04:01
Autor: granat
"Nie ustąpiła rowerzyście"
Alfer_z_pracy pisze:
[...]

wyjatkowo gowniane miejsce.
piesi tez nie maja tam latwo.

granat

Data: 2011-04-11 13:12:44
Autor: Tomek Banach
"Nie ustąpiła rowerzyście"
On 2011-04-11 12:04, granat wrote:
Alfer_z_pracy pisze:
[...]

a ja tam lubie to miejsce - zawsze mogę z czystym sumieniem wydrzeć się na kierowce pokazać mu faka itp ;)

--
Tomek

Data: 2011-04-11 18:04:20
Autor: __Maciek
"Nie ustąpiła rowerzyście"
Mon, 11 Apr 2011 12:04:01 +0200 granat <granat_99@poczta.onet.pl>
napisał:

wyjatkowo gowniane miejsce.
piesi tez nie maja tam latwo.

Potwierdzam, też mnie kilka razy próbowali tam skasować miszczowie
kierownicy z syndromem SMIDSY. Właściwie za każdym razem jest tam
nieprzyjemnie i niebezpiecznie.
Na tym skręcie zresztą różne rzeczy się dzieją - skręcają jeden przez
drugiego, wyprzedzają się na tym skręcie. Bardzo łatwo tutaj o typowy
wypadek spowodowany przez omijanie samochodu który zatrzymał się żeby
ustąpić pierwszeństwa pieszemu/rowerzyście, zresztą raz mało mnie
jakaś krowa w Cinquecento tak nie walnęła. Zastanawiam się czy dałoby
się jakoś poprawić sytuację w tym miejscu ale chyba się nie da. Jeżeli
nie jakaś przebudowa tego rejonu skrzyżowania to może chociaż
migający, walący po oczach znak A-24 (uwaga, rowerzyści)?

Data: 2011-04-11 19:58:41
Autor: johnkelly
"Nie ustąpiła rowerzyście"
Czy ktoś może lub ma zdjęcia tego skrzyżowania? Przed chwilą widziałem materiał w tv z którego niewiele wynikało (kilka ujęć, w dodatku króciutkich) niemniej powstała u mnie wątpliwość czy aby na pewno te skrzyżowanie jest prawidłowo oznakowane.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2011-04-11 21:08:16
Autor: Tomek Banach
"Nie ustąpiła rowerzyście"
On 2011-04-11 19:58, johnkelly wrote:
[...]

moze foty z satelity wystarcza ?

http://maps.google.com/maps?ll=52.190323,21.046432&spn=0.000617,0.001717&t=k&z=20

--
Tomek

Data: 2011-04-12 08:08:40
Autor: johnkelly
"Nie ustąpiła rowerzyście"
W dniu 2011-04-11 21:08, Tomek Banach pisze:
On 2011-04-11 19:58, johnkelly wrote:
[...]

Znaków pionowych na nich nie widać, ale już widać, że skrzyżowanie jest źle oznakowane. Przejazd rowerowy wyznacza się za pomocą P11 a nie nie wiadomo czego. Na focie widać P10 i od strony drogi głównej coś co w przypływie dobrej woli można uznać za połowę P11. Może ktoś ma kontakt do ofiary lub sprawcy - może nieprawidłowe oznakowanie przejazdu miało wpływ na zaistnienie zdarzenia (np w Morągu P11 są tak blisko P10, że w zasadzie też są pojedyncze przez co mylą się z linią warunkowego zatrzymania P14). Minimalna odległość między P10 a P11 to 0,5m. Ciekawym co jest na znakach pionowych. To samo jest przez drogę główną.

Pozdrawiam
Maciej Róşalski

Data: 2011-04-12 17:02:36
Autor: __Maciek
"Nie ustąpiła rowerzyście"
Mon, 11 Apr 2011 19:58:41 +0200 johnkelly <stara@maciejrozalski.eu>
napisał:

Czy ktoś może lub ma zdjęcia tego skrzyżowania?

Jeżeli będę miał w weekend czas to mogę pojechać i dokładnie opstrykać
albo nawet wziąć kamerę i sfilmować jak tam fajnie skręcają, ale nic
nie obiecuję, bo nie wiem jak będzie ten mój weekend wyglądał.

BTW jak się wozi statyw na rowerze? Taki drewniany który składa do
długości ok. 1m i waży ładnych parę kilogramów? Przypiąc jakoś do
ramy? Innego nie mam.

Data: 2011-04-12 17:15:09
Autor: johnkelly
napisał:

[...]

Drewniany statyw??? A skąd Ty masz ten antyk? Do gabloty z nim, a nie na rower mocować.

Ogólnie lepsze niż film są zdjęcia z możliwie wszystkich kierunków i możliwie uwidaczniając znaki z możliwie dużej perspektywy.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2011-04-12 17:32:23
Autor: __Maciek
"Nie ustąpiła rowerzyście"
Tue, 12 Apr 2011 17:15:09 +0200 johnkelly <stara@maciejrozalski.eu>
napisał:

Drewniany statyw??? A skąd Ty masz ten antyk? Do gabloty z nim, a nie na rower mocować.

A znalazł się w pracy, w gratach. Gdyby nie ja to zapewne by został
wywalony na śmietnik. Na Manfrotto mnie nie stać, a chińskiej tandety
nie chcę, więc będę jednak eksploatował ten :-) Jest przynajmniej
stabilny.

Ogólnie lepsze niż film są zdjęcia z możliwie wszystkich kierunków i możliwie uwidaczniając znaki z możliwie dużej perspektywy.

Jeżeli będę miał czas w sobotę/niedzielę to jakąś sesyjkę
przeprowadzę.

Data: 2011-04-12 17:39:53
Autor: johnkelly
napisał:

[...]

Dobrze go obejrzyj bo może, po jego sprzedaży, będzie Cię stać na dwa Manfrotto.

Spoko.

Pozdrawiam
Maciej Różalski

Data: 2011-04-12 18:03:38
Autor: __Maciek
"Nie ustąpiła rowerzyście"
Tue, 12 Apr 2011 17:39:53 +0200 johnkelly <stara@maciejrozalski.eu>
napisał:

Dobrze go obejrzyj bo może, po jego sprzedaży, będzie Cię stać na dwa Manfrotto.

Eee, to nie jest jakiś straszny zabytek, pochodzi tak na oko z lat
60-70-tych. Pewnie za więcej niż 50-100zł by nie poszedł. Zresztą nie
chcę się go pozbywać (no chyba że faktycznie by ktoś za niego dał tyle
kasy żeby na jakiś porządny statyw wystarczyło, ale chętnych żeby
kupić go za ok. 1000zł by raczej nie było).

Data: 2011-04-13 10:24:19
Autor: granat
"Nie ustąpiła rowerzyście"
__Maciek pisze:

BTW jak się wozi statyw na rowerze? Taki drewniany który składa do
długości ok. 1m i waży ładnych parę kilogramów? Przypiąc jakoś do
ramy? Innego nie mam.

drewniane statywy do sprzetu geodezyjnego firmy zaiss mialy specjalny pasek przymocowany do jednej z nog, sluzacy do przewieszania przez ramie. nosilo sie to jak strzelbe.
zaanektuj jakis pasek, ostatecznie moze byc tez sznurek choc pewnie malo konfortowy bedzie.

granat

Data: 2013-06-18 20:31:50
Autor: Jacek G.
napisał:

[...]

A od czego Google StreetView:
http://goo.gl/maps/HUxAA
i możecie się rozglądać.
--
Jacek G.

Data: 2013-06-19 10:10:33
Autor: Alfer_z_pracy
"Nie ustąpiła rowerzyście"
Mon, 11 Apr 2011

A od czego Google StreetView:
i możecie się rozglądać.

Podejrzewam, że od kwietnia 2011 roku to miejsce mogło się już dość mocno przeobrazić :-)))

A.

Data: 2013-06-19 01:31:15
Autor: Jacek G.
"Nie ustąpiła rowerzyście"
W dniu środa, 19 czerwca 2013 10:10:33 UTC+2 użytkownik Alfer_z_pracy napisał:
> [...]
> i możecie się rozglądać.

Podejrzewam, że od kwietnia 2011 roku to miejsce mogło się już dość mocno przeobrazić :-)))
Kurcze, nie zwróciłem uwagi, że to taki mocno odgrzewany wątek.
Ale zdjęcia w Googlach są z lipca 2011 :) --
Jacek G

Data: 2013-06-18 11:48:12
Autor: mbut
"Nie ustąpiła rowerzyście"
W dniu 11-04-11 12:04, granat pisze:
Alfer_z_pracy pisze:
[...]

te baby też jeżdzą jakby ich droga była

Data: 2011-04-11 23:13:33
Autor: zly
"Nie ustąpiła rowerzyście"
Dnia Mon, 11 Apr 2011 11:25:34 +0200, Alfer_z_pracy napisał(a):

Dobrze, że ten oszprychówkowany ostrokołowiec miał hamulec. Jeszcze by się przyczepili że jechał niezgodnie z przepisami i to on jest winny.

W Warszawie jakoś nie zwracają na to uwagi.

--
marcin

Data: 2013-09-11 07:17:47
Autor: mbut
"Nie ustąpiła rowerzyście"
W dniu 11-04-11 11:25, Alfer_z_pracy pisze:
[...]

Baby tak jeżdzą jak święte krowy

Data: 2013-09-11 06:45:16
Autor: masti
"Nie ustąpiła rowerzyście"

W dniu 11-04-11 11:25
Baby tak jeżdzą jak święte krowy

ale masz refleks

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-09-11 08:51:38
Autor: Liwiusz

W dniu 11-04-11 11:25
Baby tak jeżdzą jak święte krowy

ale masz refleks

To jest prawda ponadczasowa :)

--
Liwiusz

Data: 2013-09-11 09:00:20
Autor: cytawa
"Nie ustąpiła rowerzyście"
mbut pisze:

Baby tak jeżdzą jak święte krowy

Akurat mnie stuknal facet. Moze to byl swiety byk.

Jan Cytawa

Data: 2013-09-11 09:00:51
Autor: Budzik
"Nie ustąpiła rowerzyście"
Osobnik posiadający mail cytawa@hektor.umcs.lublin.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Baby tak jeżdzą jak święte krowy

Akurat mnie stuknal facet. Moze to byl swiety byk.

Zapewne mentalnie baba ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2013-09-12 19:42:06
Autor: mbut
"Nie ustąpiła rowerzyście"
[...]

z kobietami na drodze to należy uważać, bo one jeżdzą jak ......

Data: 2013-09-12 20:56:35
Autor: mt
"Nie ustąpiła rowerzyście"
W dniu 2013-09-12 19:42, mbut pisze:
[...]

Człowieku, ty naprawdę jesteś chory psychicznie? Na trojmiasto wysyłasz jakieś testy, tutaj notorycznie odpowiadasz na posty z przed ponad dwóch lat, ogarnij się.

--
marcin

Data: 2013-09-14 05:53:43
Autor: mbut
"Nie ustąpiła rowerzyście"
[...]

baby z reguły nie ustępują pierwszeństwa przejazdu

"Nie ustąpiła rowerzyście"