Nie ustępujcie karetkom na sygnale -n ie ma po co !!!

Data: 2010-03-28 14:43:48
Autor: Massai
Nie ustępujcie karetkom na sygnale -n ie ma po co !!!
WW wrote:

Do pogotowia dojechałem w kilka minut a potem 25 minut czekałem na
jaśnie pana lekarza a żona w Stacji Pogotowia Ratunkowego !!! na
korytarzu wykrwawiła się prawie na śmierć.

No to sobie pomyśl że do tego czekania na izbie dołozysz jeszcze
wydłużony czas dojazdu...

--
Pozdro
Massai

Data: 2010-03-28 17:47:16
Autor: jack
WW wrote:

> [...]
> korytarzu wykrwawiła się prawie na śmierć.

No to sobie pomyśl że do tego czekania na izbie dołozysz jeszcze

Karetki a raczej pacjenci karetek są obsługiwani poza kolejnością.Z tego wynika
ze było dzwonić po karetkę.
pozdro.jack
Ps. mój przypadek z 4 lat temu był lepszy.
Pogotowie w rynku podgórskim .
Podjechałem ok.23.[problem opuchlizna twarzy]
Na początek opieprz od pilegniarki:-co piekarnia,dlaczego pan dzwoni zamiast
cierpliwie czekać.
Po 0.5 godz.sprawdzania dokumentów,ksiązeczki zus.i spisywania przyszedł pan
doktór [wiek o.k 100lat]
i poradził......zeby iśc do lekarza.
Nadmienił jeszcze ze ma 0,5zł za jednego pacjenta.

--

Nie ustępujcie karetkom na sygnale -n ie ma po co !!!