Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!

Data: 2010-03-25 18:32:34
Autor: GUB
Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hog4ml$2f6$1atlantis.news.neostrada.pl...
Witam

"Lekarz zaraz przyjdzie".
Jeszcze 15 minut i zabrali prawie nieprzytomna żonę na zabieg.

Do pogotowia dojechałem w kilka minut a potem 25 minut czekałem na jaśnie pana lekarza a żona w Stacji Pogotowia Ratunkowego !!! na korytarzu wykrwawiła się prawie na śmierć.

Pewnie chcieli jakiegoś organa, bo to teraz modne i medycyna się tym podnieca jak to ratuje życie, a tak naprawdę to drogie zabiegi i niezły szmal za to przychodzi.
Powodzenia w sądzie i prokuraturze też jest dla ludzi.

J.

Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!