Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!

Data: 2010-03-25 19:37:22
Autor: CUT
Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
Ja po wypadki samochodowym, ze skręconym kolanem, rozwaloną łękotką i dziurą o średnicy 2 cm w łydce usłyszałem na izbie przyjęć w szpitalu w Oświęcimiu, że z takimi głupotami się nie przychodzi do szpitala. Zostałem BEZ OPATRUNKU odprawiony do domu z zaleceniem zgłoszenia się do lekarza pierwszego kontaktu. A, że był piątek wieczorem....

Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!