Nie uszanowal woli prezydenta !

Data: 2010-04-29 14:52:21
Autor: cyc
Nie uszanowal woli prezydenta !
SPiS-kowcom trauma w glowacg poprzewracala  . Najpierw wymyslili do spolki z Dziwiszem dla prezydenta Wawel , potem mamroca cos o " testamecie prezydenta" , tak jakby ten mial dla kogokolwiek innego jak  dla rodziny , jakiekolwiek znaczenie a teraz powoluja sie na jakas "wole prezydenta" , ktora w wredny spsob nie zostala spelniona .
Gdyby Komorowski nie podpisal ustawy , tylko skierowal ja do TK , to okazalby sie czlowiekiem , ktoremu brakuje nie tylko jaj ale i rozumu i jako taki nie nadaja sie na prezyudenta .
Z jakiej racji mialby  "uszanowac wole" niezyjacego prezydenta  , tymbardziej , ze prezydent ten mial przed soba ledwie pare tygodni rzadzenia bez najmniejszych szans na reelekcje ? .
Bo co , bo tak chca s PiS - kowcy ? , nawiedzeni faszysci usilujacy zrobic z bylego pomnik bez skazy ? . Prezydent nie dlatego nie mial szans na reelekcje , ze wykonywal wole narodu , tylko dlatego , ze robil wszystko aby byc w stosunku do niej w opozycji  ,realizujac za to  zalecane mu przez blizniaka zadania .
Wykonywanie woli zmarlego , jego testamentu realizuje  sie  w relacjach rodzinych a nie w polityce i w rzadzeniu panstwem tymbardziej , jesli pastwo to nie jest jednomyslne w sposobach rzadzenia a  "jeszcze bardziej , tymbardziej " , ze prezydent mial ledwie 20% poparcie , najmniejsze ze wszystkich jakie dotad mieli nasi prezydenci ., znaczaco najmniejsze !.
Rzadzacy sa zobowiazani wykonywac wole narodu w demokratycznym panstwie znaczy wiekszosci a nie majacego mizerne , ze nie powiem sladowe wspracie powszechnie nielubianego prezydenta , bedacego de facto na uslugach jednej tylko partii , partii nacjonlostycznej , ze nie powiem faszyzujacej , partii o ledwie dwudziesto kilku procentowym poparciu i na dodatek elektoratu o ........hm ...powiedzmy milosiernie , niewyszukanej kondycji intelektualnej .
Rownie idiotyczne jak odwolywanie sie do owej "woli" , czy " testamentu " jest oczekiwanie kajania sie ze strony tych , ktorzy prezydenta w czasie jego kadencji krytykowali !!.
A niby dlaczego nie mieli krytykowac , skoro robil zla robote dla Polski a tak wlasnie myslalo 80% narodu ? ( 100% - 20 % poparcia = 80% ) , no dlaczego nie mieli go krytykowac ? bo co ? bo to Kaczynski ? , bo skutecznie wraz z blizniakiem podzielil ledwie co i z trudem scementowane spoleczenstwo i to do takiego stopnia , ze tylko iskry brakuje aby rozgorzala najwieksza z mozliwych narodowych tragedii , jaka jest wojna domowa ? .
Krytykowalem go i krytykuje dalej jego niechlubne rzady , co wazniejsze wcale sie tego nie wstydzac , tymbardziej nie czyje moralnego dyskomfortu , czego chcieliby sPiS-kowi szalency i ich specjalisci od  moralnosci ...........inaczej , ba , czuje sie dumny bo wiem , ze robilem to w imie dobra Polski i jako patriota . Ciekawy jestem ilu z was , ilu z nich , tych sPiS-kowskich dzisiejszych placzek , lkac bedzie z rozpaczy po smierci Walesy , czy Kwasniewskiego , ktorym zycze zreszta wiele lat zycia ?. No ktory zaplacze i pokaja sie za te rzucane przez siebie a pod ich adresem "swinskie ryje " , za "wieprze" , "lajdakow " ,za  " kanalie" i Bog wie co tam jeszcze wasze pisowskie  , prostackie mozgi powymyslaly a powymyslaly znacznie wiecej i znacznie bardziej wulgarnie niz ci , ktorzy mowili krytykowali Kaczynskiego .
Czym wobec wymienionych epitetow sa " kacze malpki " , czy " kaczy nielot " ? .

cyc

Data: 2010-04-29 15:03:19
Autor: Bhastek
Nie uszanowal woli prezydenta !
Cyc na prezydenta!
:)

Data: 2010-04-29 15:33:30
Autor: cyc
Nie uszanowal woli prezydenta !

Użytkownik "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl> napisał w wiadomości news:hrc02s$ddk$1inews.gazeta.pl...
Cyc na prezydenta!
:)

Nie wrazam zgody !!.

cyc

Data: 2010-04-29 06:38:24
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 15:33, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl> napisał w wiadomościnews:hrc02s$ddk$1inews.gazeta.pl...

> Cyc na prezydenta!
> :)

Nie wrazam zgody !!.

A jak dostaniesz własnego Boeinga 737? Zatankowanego i zaraz po
zmianie opon!

Pozdro

l'e-szczur

Data: 2010-04-29 15:41:50
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:83c8521e-f4c2-43f2-b639-d22b0dab8d58o8g2000yqo.googlegroups.com...

Nie wrazam zgody !!.

A jak dostaniesz własnego Boeinga 737? Zatankowanego i zaraz po
zmianie opon!

.... i po zmianie oprogramowania do nawigacji, na lepsze.

Tomy M.

Data: 2010-04-29 06:44:05
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 15:41, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:83c8521e-f4c2-43f2-b639-d22b0dab8d58o8g2000yqo.googlegroups.com...

> Nie wrazam zgody !!.
>A jak dostaniesz własnego Boeinga 737? Zatankowanego i zaraz po
>zmianie opon!

... i po zmianie oprogramowania do nawigacji, na lepsze.

Soft bedzie na Linuxie. Windows 95 odchodzi powoli do lamusa.

Data: 2010-04-29 15:45:33
Autor: Piotr
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:db08b2b3-f9a2-4265-a501-69f251d6b577o11g2000yqj.googlegroups.com...

Soft bedzie na Linuxie. Windows 95 odchodzi powoli do lamusa.

Weź nie strasz...
Piotr

Data: 2010-04-29 06:48:56
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 15:45, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Leszczur" <leszc...@acn.waw.pl> napisał w wiadomościnews:db08b2b3-f9a2-4265-a501-69f251d6b577o11g2000yqj.googlegroups.com...

Soft bedzie na Linuxie. Windows 95 odchodzi powoli do lamusa.

Weź nie strasz...

No to na czym? Na Symbianie na razie mamy tylko prototypy latawców!

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 20:51:12
Autor: raff
[...]

Zeby bylo zabawniej, oni te CASE prowadzili wedlug palmtopa z GPSem.

Tak wyglada nasze wojsko.

R.

Data: 2010-04-29 15:40:49
Autor: Piotr
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości

[...]

Przyłączam się! :-)
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/msg/3ec3d0c6a7b11a64?dm...

Data: 2010-04-29 15:50:27
Autor: cyc

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hrc28u$ur6$1news.onet.pl...
[...]

Tez nie chcesz byc prezydentem ?
Slusznie !!. Po Sloncu Karpat i Baltyku , Najwiekszym Patriocie , Prawdziwym Polaku , Wyroczni Wszechczasow , Zrodle Madrosci i Wszechwiedzy , Wawelskim wladcy podziemii i Jedynym Spawiedliwym , przyjac urzad to niemal samobojstwo !.
Przez wieki nie znajdzie sie taki , ktory podola podniesionej do niebotycznych wysokosci poprzeczki , przez wieki nie znajdzie sie taki , ktory bedzie w stanie w calosci wypelnic testament i Jego wole !.Tylko on mogl to \zrobic !.
No !. A pozatym to wszystko ok . Tylko mizerota pisowskich propagandzistow mnie wk......wia .

cyc

Data: 2010-04-29 15:58:59
Autor: Piotr
Nie uszanowal woli prezydenta !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrc2r7$11t$1news.onet.pl...

Nie wrazam zgody !!.

cyc

Przyłączam się! :-)
Piotr
--

[...]

Nieee :-)
Ja nie chcę, żebyś ty był preziem.
Ja mogę, nawet bardzo chętnie. Dobrze się prezentuję, gadane mam...
Nawet wyksztalcenie, pełne... Żonę, dzieci... :-)
Rodzinę w rajchu... Hm, ale to może nie bedzie konieczne? W końcu nie chcę być premierem.
Piotr

Data: 2010-04-29 07:02:07
Autor: Leszczur
On 29 Kwi, 15:58, "Piotr" <p...@wp.pl> wrote:
[...]

ROTFL. Mógłbyś zostać premierem tylko jeśli byliby w Wehrmahcie.
Inaczej mój drogi wypad z baru i zostaje prezydentura. Sorry ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-04-29 16:47:17
Autor: raff
[...]

Cycu, Lukaszenka zwalnia urzad ;)

R.

Data: 2010-04-29 17:06:09
Autor: cyc
Nie uszanowal woli prezydenta !

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrc65o$9t7$1news.onet.pl...
Cyc na prezydenta!
:)

Nie wrazam zgody !!.

cyc

Przyłączam się! :-)
Piotr
--

[...]

Powiedz to Jaroslawowi Wielkiemu ! .
Sukcesja po Lukaszence w sam raz pasuje do Jarkacza . Wypisz , wymaluj taki sam bolszewik , dla ktorego demokracje to realizacja jedynie slusznych pogladow .
W tzw. komunie o istotnych dla panstwa sprawach decydowalo cialo , ktore mnazywalo sie Komitetem Centralnym Partii . Za Jaroslawa , takim komitetem bylby on sam  .....a demokracja wygladalaby tak , jak wyglada w jego osobistej partii .....no moze jeszcze Rydzyka mialby cos do powiedzenia .

cyc

Data: 2010-04-29 18:37:20
Autor: raff
[...]

To bolszewik czy faszysta ?

Bo juz sie gubie ;)

R.

Data: 2010-04-29 19:25:18
Autor: cyc
Nie uszanowal woli prezydenta !

Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hrcck3$pt8$3news.onet.pl...
Cyc na prezydenta!
:)
Nie wrazam zgody !!.

cyc

Przyłączam się! :-)
Piotr
--
[...]

Glab byles , jestes i pewnie juz takim zostaniesz .
SPiS-kowcy to maja do siebie , ze dla niepoznaki naprzemiennie dzialaja . Raz jak faszysci , raz jak bolszewicy - komunisci a tak naprawde to jedno g...o od drugiego daleko nie lezy i co jest pewne , oba po rowno smierdza !.

cyc

Data: 2010-04-29 12:33:30
Autor: Tomy

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hrcfe3$320$1news.onet.pl...

[...]

Znowu sie stary komunista pieni. Cos wam chyba dzisiaj nie wyszlo.

Data: 2010-04-29 20:49:23
Autor: raff
Tomy pisze:

[...]

Cycka juz tak od tygodnia nosi.

Ma gacie za ciasne.

R.

Data: 2010-04-29 17:07:05
Autor: Neko
Nie uszanowal woli prezydenta !
Użytkownik "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl> napisał

Cyc na prezydenta!

Uchowaj Boze!

Juz dwoch sowieckich agentow mielismy jako prezydentow. Trzeci nam nie jest
potrzebny!

Data: 2010-04-29 17:12:12
Autor: cyc

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrc7cd$d9p$1news.onet.pl...
[...]

Prymitywne , prostackie a pozatym wcale nie smieszne . Ot , takie pisowskie !.
Oczernienie , pomowienie , chamskie i niewybredne .

cyc

Data: 2010-04-29 11:19:21
Autor: Antenka
On 29 Kwi, 17:12, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
> [...]

> potrzebny!

Prymitywne , prostackie a pozatym wcale nie smieszne . Ot , takie pisowskie
!.
Oczernienie , pomowienie , chamskie i niewybredne .

cyc

 Elokwentny, wrażliwy, dobrze wychowany cycek się odezwał hehehe :D

Antenka

P.s. Ty sam się oczerniasz, twoją dewizą życiową jest trwanie w
niesławie, co wielokrotnie udowdniłeś. Leki zażyłeś? :-(

Data: 2010-04-29 17:55:21
Autor: cirrus
[...]

Nie obrażaj pamięci Kaczyńskiego kretynie.

--
stevep

Data: 2010-04-29 17:20:42
Autor: matusm
Nie uszanowal woli prezydenta !

Użytkownik "Bhastek" <bhastek@WYTNIJ_TO.op.pl> napisał w wiadomości news:hrc02s$ddk$1inews.gazeta.pl...
Cyc na prezydenta!bo ciagle,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

:)

Data: 2010-04-29 21:25:50
Autor: Adam
Nie uszanowal woli prezydenta !
Jasne. Nie po to zadano sobie tyle trudu, aby pozbyć się prezydenta, aby teraz nie czerpać z tego korzyści.
AC

Data: 2010-04-30 15:45:32
Autor: cirrus
Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:4bd9dd3f$0$17093$65785112news.neostrada.pl...
Jasne. Nie po to zadano sobie tyle trudu, aby pozbyć się prezydenta, aby teraz nie czerpać z tego korzyści.
AC

A największa korzyść z tego to odkrycie sie twojego typu kretynów.

--
stevep

Nie uszanowal woli prezydenta !