Nie uwierzyli w spożywczakowy blef Prezesa

Data: 2011-04-03 12:39:55
Autor: Grzegorz Z.
Nie uwierzyli w spożywczakowy blef Prezesa
Przed wyborami politycy zwiększają swoją aktywność w mediach. Ostatnio
Jarosław Kaczyński przed kamerami wybrał się do sklepu na zakupy, ale
Polacy nie uwierzyli w ten blef.

Aż 69% Polaków za propagandową porażkę uznało niedawną wyprawę Jarosława
Kaczyńskiego do osiedlowego sklepu w Warszawie - wynika z telefonicznego
sondażu przeprowadzonego na zlecenie Newsweeka Polska przez Grupę IQS. 16%
Polaków zakupy uznało za propagandowy sukces, z kolei 15% nie ma zdania. http://media2.pl/badania/76835-medialna-polityka-nieudane-zakupy-prezesa-pis.html#utm_source=rss&utm_campaign=rss

Data: 2011-04-03 03:44:08
Autor: Hans Kloss
Spożywczakowy blef Polacy mają na co dzień
On 3 Kwi, 12:39, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Aż 69% Polaków
Pierdolenie nawiedzonego platfonsa- chcesz tłumaczyć ludziom omułku o
ile w ostatnim czasie wzrosły ceny artykułów spożywczych?>Oni to widzą
lepiej od ciebie...
J-23

Data: 2011-04-03 12:45:45
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Ale u mnie w Netto to samo można kupić za 20 zł taniej niż w prezesowym
"spożywczaku".

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Data: 2011-04-03 03:51:11
Autor: Hans Kloss
Nie uwierzą w spożywczakowe bredzenie platfonsów
On 3 Kwi, 12:45, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Ale u mnie w Netto to samo można kupić za 20 zł

U mnie w "Macro" można kupić o 25 zł taniej- i co z tego? Nikt przy
zdrowych zmysłach nie będzie marnował czasu i benzyny na zwiedzanie
okolicznych hipermarketów po to żeby marne 2 dychy zaoszczędzić.
Bogatym nie będzie się chciało, biedni nie mają samochodów.
J-23

Data: 2011-04-03 13:00:49
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

On 3 Kwi, 12:45, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Ale u mnie w Netto to samo można kupić za 20 zł

U mnie w "Macro" można kupić o 25 zł taniej- i co z tego?

To z tego że za rządów picu było tak samo, taka sama różnica w cenach w
zależności od tego gdzie to samo kupować.

Najtaniej było w dyskontach (Biedronka, Netto) później w kolejności "od
najtańszych do najdroższych" są ceny w hipermarketach, małych sklepach
udających dyskonty a na końcu (i najdrożej) jest w małych prywatnych
"spożywczakach".

A ja nie jestem z platformy tylko z SLD.

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Data: 2011-04-03 04:04:13
Autor: J-23
Komuszeria z platfonsami rąsia w rąsię
On 3 Kwi, 13:00, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

A ja nie jestem z platformy tylko z SLD.
 A jaka to ch.. różnica? Jedni i drudzy nadają się tylko pod pomidory.
I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.
Będę zmieniał ile razy mi przyjdzie na to ochota.
J-23

Data: 2011-04-03 13:10:57
Autor: Grzegorz Z.
J-23 napisał:

On 3 Kwi, 13:00, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

A ja nie jestem z platformy tylko z SLD.
 A jaka to ch.. różnica? Jedni i drudzy nadają się tylko pod pomidory.

Szkoda że w Smoleńsku nie posadzili pomidorów.

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.
Będę zmieniał ile razy mi przyjdzie na to ochota.

Bo cham jesteś i prostak. Mam nadzieję że jutro ktoś ci nasra pod drzwiami.

Data: 2011-04-03 13:10:15
Autor: Harry z Tybetu

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1izdclouwleb9$.1wyka2jog2sub.dlg40tude.net...

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Idz juz w pizdu kretynie...

Data: 2011-04-03 13:11:40
Autor: Grzegorz Z.
Harry z Tybetu napisał:

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1izdclouwleb9$.1wyka2jog2sub.dlg40tude.net...

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Idz juz w pizdu kretynie...

Mamie pokaż co piszesz.

Data: 2011-04-03 14:12:40
Autor: Harry z Tybetu

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:1m2kb06v35den.6p0nij67d269$.dlg40tude.net...
Harry z Tybetu napisał:

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Idz juz w pizdu kretynie...

Mamie pokaż co piszesz.

Masz jakies traumatyczne wspomnienia z mlodosci? Mama cie gwalcila? :)

Data: 2011-04-03 14:14:42
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 14:12, Harry z Tybetu pisze:
Masz jakies traumatyczne wspomnienia z mlodosci? Mama cie gwalcila?

Burdelmama, a właściwie burdelpapa bo zgrzesiu to pedał :)

Data: 2011-04-04 12:07:36
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

W dniu 2011-04-03 14:12, Harry z Tybetu pisze:
Masz jakies traumatyczne wspomnienia z mlodosci? Mama cie gwalcila?

Burdelmama, a właściwie burdelpapa bo zgrzesiu to pedał :)

GW prawda. W przeciwieństwie do tego waszego klechy zaciukanego ostatnio w
Gdańsku - nie jestem pedałem.

Data: 2011-04-03 13:13:24
Autor: Bazyl

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1izdclouwleb9$.1wyka2jog2sub.dlg40tude.net...

[...]

I w SLD są tacy co uważają że ceny się w ogóle nie zmieniły i są za głupi na to, żeby zrozumieć że podrożało wszędzie tylko ze względu na startowe różnice kwotowe można mówić wyłącznie o podwyżkach procentowych w stosunku do cen wyjściowych? I to ktoś z SLD będzie udowadniał ze skoro kiedys pół litra w "U Fukiera" kosztowało 200 zł a teraz w "Barze Fafik" kosztuje 50 zł to znaczy że alkohol w kraju potaniał czterokrotnie? Ja wiem że w SLD są ludzie wyrachowani ale nie sądziłem że kompletni idioci - mam nadzieję że jedynie cichy sympatyk tej partii z gimazjum na popegeerowskiej wsi może pisać takie idiotyzmy po mu tata wytłumaczył że "Arizonka" cały czas (prawie) tyle samo kosztuje.

Bazyl

Data: 2011-04-03 13:14:53
Autor: Grzegorz Z.
Bazyl napisał:

[...]

A gdzie napisałem że nic nie podrożało?

Data: 2011-04-03 04:25:51
Autor: J-23
Nierozłączne siostry dwie, PO-LSD
On 3 Kwi, 13:14, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

A gdzie napisałem że nic nie podrożało?
Bredziłeś coś o "spożywczakowym blefie" podczas gdy ceny podstawowych
artykułów w spożywczaku wzrosły od początku roku średnio o jakieś 20%.
A od 2007 roku (chleb kosztował wtedy  1.30 max 1.50) na oko o 50%.
I gdzie ten blef? Linkowałem nie tak dawno "ekspertyzę" paltfonskiego
minfinu że po podwyżce VAT ceny powinny ....spaść! A tobie podobni i
tak plotą trzy po trzy o rzekomym blefem kaczora... szkoda słów.
J-23

Data: 2011-04-03 11:40:38
Autor: obserwator
SLD -ruska jaczejka i przechowalnia potomkow zydokomuny.

Data: 2011-04-03 13:53:14
Autor: Grzegorz Z.
J-23 napisał:

[...]

A za rządów Prezesa w spożywczakach było taniej niż w dyskontach?

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

A swoją drogą - po waszej reakcji widać jak was ten blamaż z "koszykiem
Kaczyńskiego" ubódł, oj ubódł.

Data: 2011-04-03 14:07:20
Autor: u2
W dniu 2011-04-03 13:25, J-23 pisze:
[...]

Kaczor to Donald. tak na niego wołali w szkole. Dobrze, że nie wołali po
kaszubsku Tusk :)

Data: 2011-04-03 14:19:54
Autor: the_foe
Nierozłączne siostry dwie, PO-LSD
W dniu 2011-04-03 13:25, J-23 pisze:
A od 2007 roku (chleb kosztował wtedy  1.30 max 1.50)

Chleb po raz pierwszy przekroczyl cene 1.50 zl ok. 2000 roku i potem juz nigdy nie byl tanszy (przy gramaturze 650). Jakbys kupowal chleb a nie zagladal jedynie do chlebaka to bys wiedzial. Obecnie kupuje chleb (krojony) za 2.60.  W 2007 roku ten sam chleb kosztowal nie mniej niz 2.20 zl.

--
the_foe

Data: 2011-04-03 08:39:06
Autor: Hans Kloss
On 3 Kwi, 14:19, the_foe <the_...@wupe.pl> wrote:
W dniu 2011-04-03 13:25, J-23 pisze:

> A od 2007 roku (chleb kosztował wtedy  1.30 max 1.50)

Chleb po raz pierwszy przekroczyl cene 1.50 zl ok. 2000 roku

Pieprzysz za przeproszeniem jak potłuczony. W całej okolicy (miasto
Wrocław, Straszny Dwór)  chleb właśnie taki 650 gr za Kaczora
kosztował 1.50 max. 1.60, kto się wychylił z ceną 2 zł  ten gówno
sprzedał.A w sklepie dla nędzarzy płaciło się 1.30, wiem bo blisko mam
i jak chleba w domu zabrakło to mi się zdarzało tam go kupować. Nie
wiem jak było w innych miejscach Polski ale we Wrocławiu tak właśnie-
a teraz kupienie bochenka (w tych samych miejscach w których za
kaczora wołali 1.50)  w cenie poniżej 3 zł to już spory wyczyn. Choć
oczywiście jest jeden sklep gdzie bochenek wciąż można kupić za 1..99
ale rozchodzi się... jak ciepłe bułeczki.
J-23

Data: 2011-04-04 11:58:01
Autor: Grzegorz Z.
Hans Kloss napisał:

[...]

Ciekawe w którym z paragrafów "testamentu Lecha Kaczyńskiego" ci "nędzarze"
są wymienieni.

Data: 2011-04-03 13:21:39
Autor: Bazyl

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1g5719xtxzwwr$.1vn7difai4uim.dlg40tude.net...

A gdzie napisałem że nic nie podrożało?

A to ja widocznie nie do kolegi - jakiś debil o tym samym nicku najpierw napisał o "blefie" (definicja do sprawdzenia w necie) prezesa a potem że po prostu "to z tego że za rządów picu było tak samo, taka sama różnica w cenach" - a nie (jak domniemuję) z faktu że ceny się w jakikolwiek sposób zmieniły. Jeżeli to nie kolega to proszę moich stwierdzeń absolutnie nie brać do siebie. A tamtemu pierwszemu chuj w dupę za niuodolną propagandę, aczkolwiek głupszych od siebie cięzko mu będzie znaleźć.

Bazyl

Data: 2011-04-03 11:38:42
Autor: obserwator
Bazyl <bazi@poczta.onet.pl> napisał(a):
> [...]

A to ja widocznie nie do kolegi - jakiś debil o tym samym nicku najpierw napisał o "blefie" (definicja do sprawdzenia w necie) prezesa a potem że po

:)))))

Data: 2011-04-03 13:48:00
Autor: Grzegorz Z.
Bazyl napisał:

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:1g5719xtxzwwr$.1vn7difai4uim.dlg40tude.net...

A gdzie napisałem że nic nie podrożało?

A to ja widocznie nie do kolegi - jakiś debil

Licz się ze słowami!

I nie jestem twoim "kolegą".

Data: 2011-04-04 13:34:18
Autor: Grzegorz Z.
Bazyl napisał:

[...]

Proszz bardzo:

Blef, bluff – taktyka mająca na celu wprowadzenie w błąd innych uczestników
gry, głównie karcianej. Słowo blef trwale weszło do języka potocznego i
oznacza celowe wprowadzenie innych osób w błąd.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Blef

Data: 2011-04-03 14:13:37
Autor: the_foe
Nie uwierzą w spożywczakowe bredzenie platfonsów
W dniu 2011-04-03 12:51, Hans Kloss pisze:
biedni nie mają samochodów.

sa darmowe autobusy

--
the_foe

Data: 2011-04-03 17:27:52
Autor: Przemysław W
Nie uwierzą w spożywczakowe bredzenie platfonsów

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

[...]

Jeszcze inni rozumu, czego ty jesteś najlepszym przykładem.

Przemek

--

"Przed katastrofą ojciec Rydzyk nazwał Lecha Kaczyńskiego "oszustem", krytykując głowę państwa za politykę wobec środowisk żydowskich. Marię Kaczyńską Rydzyk nazwał "czarownicą". Wtedy, gdy pluto na jego rodzinę, prezes PiS, udawał, że deszcz pada."

Data: 2011-04-03 11:44:53
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

ja tez bede zmienial, dopoki nie przestaniesz smiecic na tej grupie i pisac
pod roznymi nickami. Zacznij od siebie porzadki zlosliwy trollu.

Data: 2011-04-03 13:46:58
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

[...]

Przecież to ty kurwi synie w 10 swoich postach używasz 11 ników!

Data: 2011-04-03 12:05:00
Autor: obserwator
Nie uwierzyli w spożywczakowy blef Prezesa
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Przecież to ty kurwi synie w 10 swoich postach używasz 11 ników!

Ja pisze pod stalym nickiem na tej grupie i dlatego takie tchorzliwe anonimy
jak ty, zmieniaja ciagle nicki aby mnie oczernic. Liczysz na to, ze w Szczecinie masz kumpli w sieciach osiedlowych, to ci nikt
nic nie zrobi i nadal bedziesz rozrabial w polskiej i zagranicznej sieci przeciwko Polsce? Ale jest jeszcze KGP i oni moga sie toba zajac (z roznych
powodow:))

Zwazaj na slowa, bo nie jestes anonimowy.

Data: 2011-04-04 11:43:14
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

Przecież to ty kurwi synie w 10 swoich postach używasz 11 ników!

Ja pisze pod stalym nickiem na tej grupie i dlatego takie tchorzliwe anonimy
jak ty, zmieniaja ciagle nicki aby mnie oczernic.

Wylicz trzy spośród tych moich ników, tak na początek.

nic nie zrobi i nadal bedziesz rozrabial w polskiej i zagranicznej sieci przeciwko Polsce?

Taaa... przeciw Polsce i przeciw jej najwierniejszym synom - zachrypniętym
kibolom z wrocławskiego rynku, coś tam wyjącym o pedałowaniu.

Ale jest jeszcze KGP i oni moga sie toba zajac (z roznych
powodow:))

"Polski pan  chce czy zagraniczny" ?
Zwazaj na slowa, bo nie jestes anonimowy.

Ależ jestem :)

Miesiąc temu to pisałeś. I trzy miesiące temu.

I co?

Data: 2011-04-03 14:13:02
Autor: the_foe
W dniu 2011-04-03 12:44, Hans Kloss pisze:
[...]

iz naja ceny lepiej niz Prezes, ktory odbyl dziewiczy rejs do pierwszego lepszego sklepu.

--
the_foe

Data: 2011-04-03 12:44:08
Autor: obserwator
the_foe <the_foe@wupe.pl> napisał(a):

> [...]
> J-23

iz naja ceny lepiej niz Prezes, ktory odbyl dziewiczy rejs do pierwszego lepszego sklepu.

jakim imbecylem trzeba byc, albo wyjatkowo ograniczonym umyslowo kretem, aby
atakowac czlowieka, ktory mowi o nieuzasadnionym wzroscie ko0sztow utrzymania
i pogorszeniu warunkow zycia ogolu spoleczenstwa.

To takze ty usilowales mnie przekonywac, ze nie ma zadnego problemu z emeryturami, ktory to problem pojawi sie w niesamowitym nasileniem w
przeciagu najblizszych kilku lat. Problem ten z powodu zaniechan glownie tego rzadu, oraz rzadzacych przed PiS -
rozlozy Polskekompletnie na lopatki. Ludzie starzy
pozostana bez emertur, lub dostana glodowe kwoty.

Tak sie zastanawiam ile jeszcze bydlatek takich jak ty popiera kazda kanalie anypis?
naglasnia --

Data: 2011-04-04 11:52:03
Autor: Grzegorz Z.
Spożywczakowy blef Polacy mają na co dzień
obserwator napisał:

iz znaja ceny lepiej niz Prezes, ktory odbyl dziewiczy rejs do pierwszego lepszego sklepu.

jakim imbecylem trzeba byc, albo wyjatkowo ograniczonym umyslowo kretem

Ależ synu - Prezes wybrał najdroższy z możliwych sklepów. Gdzie jest wg
ciebie drożej niż w "spożywczakach" ?

Data: 2011-04-03 13:09:36
Autor: Harry z Tybetu
Nie uwierzyli w spożywczakowy blef Prezesa
Ile ty kó...a debilu bedziesz pisal o tym samym. Nie masz co robic to idz se konia zwal...

Data: 2011-04-03 13:11:28
Autor: Grzegorz Z.
Harry z Tybetu napisał:

Ile ty kó...a debilu bedziesz pisal o tym samym. Nie masz co robic to idz se konia zwal...

Nie każdy jest tobie podobny, chłopcze.

Data: 2011-04-03 11:42:23
Autor: obserwator
Harry z Tybetu napisał:

> Ile ty kó...a debilu bedziesz pisal o tym samym. Nie masz co robic to idz se > konia zwal...

Nie każdy jest tobie podobny, chłopcze.

ty na pewno nie jestes nawet podobny do normalnego czlowieka. Wyraznie bije ci
na dekiel.

Data: 2011-04-03 13:46:02
Autor: Grzegorz Z.

Harry z Tybetu napisał:

Ile ty kó...a debilu bedziesz pisal o tym samym. Nie masz co robic to idz se konia zwal...

Nie każdy jest tobie podobny, chłopcze.

ty na pewno nie jestes nawet podobny do normalnego czlowieka.

Aaa... to ty! Powinienem się domyśleć! Powinszowania dla mamci!

Data: 2011-04-03 12:08:32
Autor: obserwator
obserwator napisał:

Aaa... to ty! Powinienem się domyśleć! Powinszowania dla mamci!

to ja wspolczuje twojem mamci, ze takiego typka wychowala. Ale mozna jej pomoc
sprowadzic cie na wlasciwa droge:)

Wiec uwazaj ze slownictwem i prowokacjami na tej grupie.

Data: 2011-04-04 11:56:07
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

to ja wspolczuje twojem mamci, ze takiego typka wychowala. Ale mozna jej pomoc
sprowadzic cie na wlasciwa droge:)

Chcesz ją wykopać? Niewielką przyjemność byś z tego miał, w urnie się
znajduje.

Wiec uwazaj ze slownictwem i prowokacjami na tej grupie.

Jeśli jesteś wolakiem i jeśli masz krztę honoru to powinieneś wymienić te
moje niki - tak ze trzy chociaż - spośród tych które jakoby "zmieniam by
oczernić obsrywatora".

Data: 2011-04-03 14:09:25
Autor: Harry z Tybetu

Harry z Tybetu napisał:

[...]

Nic dziwnego, ze POparcie spada...

Data: 2011-04-03 14:08:48
Autor: Harry z Tybetu

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:17jval1uw8k8v.327l3nhl367v.dlg40tude.net...
Harry z Tybetu napisał:

Ile ty kó...a debilu bedziesz pisal o tym samym. Nie masz co robic to idz se
konia zwal...

Nie każdy jest tobie podobny, chłopcze.

Idz sie wytrzep w koncu :)

Data: 2011-04-03 15:17:43
Autor: Pinocchio

Użytkownik "Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> napisał w wiadomości news:2g2lsn1pdesc.7l2390ewgylz$.dlg40tude.net...
Przed wyborami politycy zwiększają swoją aktywność w mediach. Ostatnio
Jarosław Kaczyński przed kamerami wybrał się do sklepu na zakupy, ale
Polacy nie uwierzyli w ten blef.

Ten dziadek zachowywał się tak jakby 1-wszy raz robił zakupy! Jaką trzeba być gnidą by grać na ludzkich uczuciach dla osiadnięcia WŁADZY!

PhD

Nie uwierzyli w spożywczakowy blef Prezesa