Nie uwierzyli w spożywczakowy blef Prezesa

Data: 2011-04-03 13:09:36
Autor: Harry z Tybetu
Nie uwierzyli w spożywczakowy blef Prezesa
Ile ty kó...a debilu bedziesz pisal o tym samym. Nie masz co robic to idz se konia zwal...

Data: 2011-04-03 13:11:28
Autor: Grzegorz Z.
Harry z Tybetu napisał:

Ile ty kó...a debilu bedziesz pisal o tym samym. Nie masz co robic to idz se konia zwal...

Nie każdy jest tobie podobny, chłopcze.

Data: 2011-04-03 11:42:23
Autor: obserwator
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
Harry z Tybetu napisał:

> Ile ty kó...a debilu bedziesz pisal o tym samym. Nie masz co robic to idz se > konia zwal...

Nie każdy jest tobie podobny, chłopcze.

ty na pewno nie jestes nawet podobny do normalnego czlowieka. Wyraznie bije ci
na dekiel.

Data: 2011-04-03 13:46:02
Autor: Grzegorz Z.

Harry z Tybetu napisał:

Ile ty kó...a debilu bedziesz pisal o tym samym. Nie masz co robic to idz se konia zwal...

Nie każdy jest tobie podobny, chłopcze.

ty na pewno nie jestes nawet podobny do normalnego czlowieka.

Aaa... to ty! Powinienem się domyśleć! Powinszowania dla mamci!

Data: 2011-04-03 12:08:32
Autor: obserwator
obserwator napisał:

Aaa... to ty! Powinienem się domyśleć! Powinszowania dla mamci!

to ja wspolczuje twojem mamci, ze takiego typka wychowala. Ale mozna jej pomoc
sprowadzic cie na wlasciwa droge:)

Wiec uwazaj ze slownictwem i prowokacjami na tej grupie.

Data: 2011-04-04 11:56:07
Autor: Grzegorz Z.
obserwator napisał:

to ja wspolczuje twojem mamci, ze takiego typka wychowala. Ale mozna jej pomoc
sprowadzic cie na wlasciwa droge:)

Chcesz ją wykopać? Niewielką przyjemność byś z tego miał, w urnie się
znajduje.

Wiec uwazaj ze slownictwem i prowokacjami na tej grupie.

Jeśli jesteś wolakiem i jeśli masz krztę honoru to powinieneś wymienić te
moje niki - tak ze trzy chociaż - spośród tych które jakoby "zmieniam by
oczernić obsrywatora".

Data: 2011-04-03 14:09:25
Autor: Harry z Tybetu

Harry z Tybetu napisał:

[...]

Nic dziwnego, ze POparcie spada...

Data: 2011-04-03 14:08:48
Autor: Harry z Tybetu

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:17jval1uw8k8v.327l3nhl367v.dlg40tude.net...
Harry z Tybetu napisał:

Ile ty kó...a debilu bedziesz pisal o tym samym. Nie masz co robic to idz se
konia zwal...

Nie każdy jest tobie podobny, chłopcze.

Idz sie wytrzep w koncu :)

Nie uwierzyli w spożywczakowy blef Prezesa