Nie warto czekać z wymianą części,

Data: 2018-09-17 14:09:19
Autor: andrzej.ozieblo
Nie warto czekać z wymianą części,
W swoim budżetowym fullu wymieniłem damper. Ten stary od początku był taki sobie a od pewnego czasu zaczął wyciekać olej. No i wymieniłem na dość przyzwoity. Żadna rewelacja, ale i nie zupełny badziew: Kind Shock KS-382 165 mm. I pełne zaskoczenia. Żadnego bujania przy jeździe po asfalcie. Nawet nie muszę korzystać z opcji blokady. Wreszcie mogę jechać z właściwą kadencją, ok. 80 jak dla mnie. Poprzednio się nie dało bo rower wpadał w rezonans. Czuje się tłumienie odbicia, o którym już zdążyłem zapomnieć.

Wniosek. Nie warto czekać z wymianą części. Szkoda utraconej przyjemności. :)

Data: 2018-09-18 05:14:11
Autor: Jacek Maciejewski
Nie warto czekać z wymianą części,
Dnia Mon, 17 Sep 2018 14:09:19 -0700 (PDT), andrzej.ozieblo@gmail.com
napisał(a):

Żadnego bujania przy jeździe po asfalcie.

Po co komu amortyzator na asfalcie?
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2018-09-18 11:35:24
Autor: Rowerex
W dniu wtorek, 18 września 2018 20:14:32 UTC+2 użytkownik andrzej....@gmail.com napisał:
W dniu wtorek, 18 września 2018 05:14:12 UTC+2 użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

> [...]

By dojechać do wertepów. :)

Po krawężnikach i DDR :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2018-09-20 03:50:33
Autor: andrzej.ozieblo
W dniu wtorek, 18 września 2018 20:35:26 UTC+2 użytkownik Rowerex napisał:

> By dojechać do wertepów. :)

Po krawężnikach i DDR :)

Rozumiem, że DDR bo prawie wertepy? :) W Krakowie nie jest z tym tak źle. Większość DDR-ów jest w przyzwoitym stanie. Ale tak na poważnie, to każda moja wycieczka terenowa w okolicach Krakowa zawiera niemało asfaltu. Nawet z podwózką samochodową. Co innego góry, gdzie też trochę asfaltów się zalicza, ale w górach jeżdżę już rzadziej. Jak to ładnie mówią Francuzi: "Kilometrage est la" co można przetłumaczyć na "niestety, spory przebieg" :)

Data: 2018-09-20 04:48:49
Autor: Jacek G.
Nie warto czekać z wymianą części,

By dojechać do wertepów. :)

Poza tym zawartość asfaltu w asfalcie bywa też różna - czasem równiejsza jest polna droga niż asfalt :)
--
Jacek G.

Nie warto czekać z wymianą części,