Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Nie wcisnęli bezpiecznika awaryjnego ladowania?

Nie wcisnęli bezpiecznika awaryjnego ladowania?

Data: 2011-11-06 12:49:15
Autor: Marek
Nie wcisnęli bezpiecznika awaryjnego ladowania?
On Nov 6, 9:17 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Nowe fakty ws. Boeinga 767 - to doprowadziło do dramatycznego lądowania



Pierwszym testem, który przeprowadzili technicy po wejściu na pokład samolotu
polegał na "zresetowaniu" bezpiecznika, czyli jego wciśnięciu. Zgodnie z
przepisami to samo, nawet w trakcie lotu, może zrobić pilot, ale nie więcej niż
jeden raz. W efekcie testu, system awaryjnego wypuszczania podwozia udało się
uruchomić za pierwszym razem - czytamy w serwisie.





Podobno, jak latali przez godzine nad Warszawa, to jeden zaproponowal,
zeby zadzwonic do USA i zapytac o rade kogos z Boeinga, ale jego
komorka miala rozladowana baterie, a u drugiego nie byla wlaczona po
wylocie z Ameryki i nie mogl sobie przypomniec pinu.

Data: 2011-11-06 22:02:12
Autor: boukun
Nie wcisnęli bezpiecznika awaryjnego ladowania?

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:533c5662-094b-41ca-a2fd-be0e18a258c8ht6g2000vbb.googlegroups.com...
On Nov 6, 9:17 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Nowe fakty ws. Boeinga 767 - to doprowadziło do dramatycznego lądowania



Pierwszym testem, który przeprowadzili technicy po wejściu na pokład samolotu
polegał na "zresetowaniu" bezpiecznika, czyli jego wciśnięciu. Zgodnie z
przepisami to samo, nawet w trakcie lotu, może zrobić pilot, ale nie więcej niż
jeden raz. W efekcie testu, system awaryjnego wypuszczania podwozia udało się
uruchomić za pierwszym razem - czytamy w serwisie.

Podobno, jak latali przez godzine nad Warszawa, to jeden zaproponowal,
zeby zadzwonic do USA i zapytac o rade kogos z Boeinga, ale jego
komorka miala rozladowana baterie, a u drugiego nie byla wlaczona po
wylocie z Ameryki i nie mogl sobie przypomniec pinu.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
A kto dzisiaj komórę włącza za pomocą pinu?

boukun

Data: 2011-11-06 13:10:05
Autor: Marek
Nie wcisnęli bezpiecznika awaryjnego ladowania?
On Nov 6, 10:02 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa w wiadomo cinews:533c5662-094b-41ca-a2fd-be0e18a258c8ht6g2000vbb.googlegroups.com...
On Nov 6, 9:17 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> Nowe fakty ws. Boeinga 767 - to doprowadzi o do dramatycznego l dowania

> Pierwszym testem, kt ry przeprowadzili technicy po wej ciu na pok ad samolotu
> polega na "zresetowaniu" bezpiecznika, czyli jego wci ni ciu. Zgodnie z
> przepisami to samo, nawet w trakcie lotu, mo e zrobi pilot, ale nie wi cej
> ni
> jeden raz. W efekcie testu, system awaryjnego wypuszczania podwozia uda o si
> uruchomi za pierwszym razem - czytamy w serwisie.

Podobno, jak latali przez godzine nad Warszawa, to jeden zaproponowal,
zeby zadzwonic do USA i zapytac o rade kogos z Boeinga, ale jego
komorka miala rozladowana baterie, a u drugiego nie byla wlaczona po
wylocie z Ameryki i nie mogl sobie przypomniec pinu.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
A kto dzisiaj kom r w cza za pomoc pinu?

boukun



Ty masz Playa ?

Data: 2011-11-06 22:19:13
Autor: boukun
Nie wcisneli bezpiecznika awaryjnego ladowania?

Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:7f70221c-7605-413a-9932-eed33895f040du8g2000vbb.googlegroups.com...
On Nov 6, 10:02 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
U ytkownik "Marek" <mwisniewski2...@googlemail.com> napisa w wiadomo cinews:533c5662-094b-41ca-a2fd-be0e18a258c8ht6g2000vbb.googlegroups.com...
On Nov 6, 9:17 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:

> Nowe fakty ws. Boeinga 767 - to doprowadzi o do dramatycznego l dowania

> Pierwszym testem, kt ry przeprowadzili technicy po wej ciu na pok ad > samolotu
> polega na "zresetowaniu" bezpiecznika, czyli jego wci ni ciu. Zgodnie z
> przepisami to samo, nawet w trakcie lotu, mo e zrobi pilot, ale nie wi cej
> ni
> jeden raz. W efekcie testu, system awaryjnego wypuszczania podwozia uda o si
> uruchomi za pierwszym razem - czytamy w serwisie.

Podobno, jak latali przez godzine nad Warszawa, to jeden zaproponowal,
zeby zadzwonic do USA i zapytac o rade kogos z Boeinga, ale jego
komorka miala rozladowana baterie, a u drugiego nie byla wlaczona po
wylocie z Ameryki i nie mogl sobie przypomniec pinu.
-- -- -- -- -- -- -- -- --
A kto dzisiaj kom r w cza za pomoc pinu?

boukun



Ty masz Playa ?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Tak, ale i tak z komórki rzadko korzystam...

boukun

Data: 2011-11-07 10:11:31
Autor: Bambaryła
Nie wcisnęli bezpiecznika awaryjnego ladowania?

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości news:533c5662-094b-41ca-a2fd-be0e18a258c8ht6g2000vbb.googlegroups.com...
On Nov 6, 9:17 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Nowe fakty ws. Boeinga 767 - to doprowadziło do dramatycznego lądowania



Pierwszym testem, który przeprowadzili technicy po wejściu na pokład samolotu
polegał na "zresetowaniu" bezpiecznika, czyli jego wciśnięciu. Zgodnie z
przepisami to samo, nawet w trakcie lotu, może zrobić pilot, ale nie więcej niż
jeden raz. W efekcie testu, system awaryjnego wypuszczania podwozia udało się
uruchomić za pierwszym razem - czytamy w serwisie.



Podobno, jak latali przez godzine nad Warszawa, to jeden zaproponowal,
zeby zadzwonic do USA i zapytac o rade kogos z Boeinga, ale jego
komorka miala rozladowana baterie, a u drugiego nie byla wlaczona po
wylocie z Ameryki i nie mogl sobie przypomniec pinu.

Podobno dzwonili do USA ale technicy z Boeninga byli na rybach. Podobno jeden z nich zaproponował by zadzwonić w poniedziałek. Podobno komórka nie była rozładowana tylko pomylili pin 3 razy i próbowali skorzystać z radia. Podobno, żona Wrony szukała PUK ale nie znalazła. Podobno...

BBR

Data: 2011-11-07 16:23:57
Autor: stevep
Nie wcisnęli bezpiecznika awaryjnego ladow ania?
Dnia 07-11-2011 o 10:11:31 Bambaryła <bambaryla@zascianek.eu> napisał(a):


Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisał w wiadomości  news:533c5662-094b-41ca-a2fd-be0e18a258c8ht6g2000vbb.googlegroups.com....
On Nov 6, 9:17 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Nowe fakty ws. Boeinga 767 - to doprowadziło do dramatycznego lądowania



Pierwszym testem, który przeprowadzili technicy po wejściu na pokład  samolotu
polegał na "zresetowaniu" bezpiecznika, czyli jego wciśnięciu. Zgodnie z
przepisami to samo, nawet w trakcie lotu, może zrobić pilot, ale nie  więcej niż
jeden raz. W efekcie testu, system awaryjnego wypuszczania podwozia  udało się
uruchomić za pierwszym razem - czytamy w serwisie.



Podobno, jak latali przez godzine nad Warszawa, to jeden zaproponowal,
zeby zadzwonic do USA i zapytac o rade kogos z Boeinga, ale jego
komorka miala rozladowana baterie, a u drugiego nie byla wlaczona po
wylocie z Ameryki i nie mogl sobie przypomniec pinu.

Podobno dzwonili do USA ale technicy z Boeninga byli na rybach. Podobno  jeden z nich zaproponował by zadzwonić w poniedziałek. Podobno komórka  nie była rozładowana tylko pomylili pin 3 razy i próbowali skorzystać z  radia. Podobno, żona Wrony szukała PUK ale nie znalazła. Podobno....

BBR
Podobno, nie do USA, a do Moskwy za pośrednictwem Komorowskiego.  :D

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Nie wcisnęli bezpiecznika awaryjnego ladowania?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona