Nie wcisnęli bezpiecznika awaryjnego ladowania?

Data: 2011-11-06 21:30:15
Autor: MH
Nie wcisnęli bezpiecznika awaryjnego ladowania?

Eksperci ustalili już, że pękł przewód hydrauliczny, który doprowadza płyn do systemu.

==============

Japierdole !!!  Do sracza też "płyn" nie dopłynął ??  Te "dziennikarze"
pierdzielą takie bzdety , że hoho....  Krótko , facet zrobił profesjonalnie to
za co mu płacą... Proste jak 2 x 2 !!!

MH --

Data: 2011-11-06 23:17:25
Autor: boukun

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j96u97$3ut$1inews.gazeta.pl...

[...]

Tylko przez godzinę latał nad Warszawą i nie wcisnął bezpiecznika awaryjnego wypuszczenia podwozia. A wcześniej nie zainteresował się sygnalizującą awarią i nie prosił Amerykanów o pomoc..., jak jeszcze był nad terytorium USA...

boukun

Data: 2011-11-06 23:14:53
Autor: MH
> [...]

 nie prosił Amerykanów o pomoc..., jak jeszcze był nad terytorium USA...

=================

Jeszcze raz !!!  Fachowcem od lotnictwa nie jestem..  Ty zapewne też.... Dziennikarze , z całą pewnością "ni uja" na tym się nie znają. Hmmm , no
kształcenie techniczne mom , jakiesik tam drobne pojęcie o aerodynamice też
mom. Z całą pewnością większe niż Pan Dniennikarz.

MH

Data: 2011-11-06 23:15:22
Autor: MH

Data: 2011-11-07 07:19:19
Autor: sofu

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:j974ea$l3h$1inews.gazeta.pl...

> [...]

kształcenie techniczne mom , jakiesik tam drobne pojęcie o aerodynamice też
mom. Z całą pewnością większe niż Pan Dniennikarz.

Jakbyś się znał tak jak powiedzmy taki U2, to byś wiedział, że to udane lądowanie to zasługa kawałka ścierwa JP2, które tego dnia było na pokładzie za sprawą pewnego przewożącego je katabasa.  Tak mówl o tym w TV i tego się każdy katolik powinien trzymać....

sofu

Data: 2011-12-02 11:03:33
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j97139$3t2$1mx1.internetia.pl...

[...]

I co ty dzisiaj na to MH?

boukun

Nie wcisnęli bezpiecznika awaryjnego ladowania?