Nie widzę światełka w tunelu na zgodę Polaków

Data: 2019-01-14 20:29:08
Autor: boukun
Nie widzę światełka w tunelu na zgodę Polaków
https://opinie.wp.pl/jakub-bierzynski-pawel-adamowicz-nie-zyje-nie-chce-byc-cicho-nie-bede-cicho-6338483132466817a

Wiem, co mówię
3 min. temu

PO takich artykułach jak wyżej i PO wypowiedziach Bogdana Borysewicza w TVN Polacy niedługo POprzegryzają sobie grdyki Nie widzę światełka w tunelu na zgodę Polaków.

apolityczna
4 min. temu

Te wypociny napisane na zamowienie,wlasnie polityczne !! Wez sie czlowieku ogranij,co Ty wypisujesz!!

Piterrt
4 min. temu

Mamy przykład tego ze nie potrawi sie uszanowac ze czlowiek zginął tylko prubuje sie politykować i na tragedii budowac sobie elektorat!

poirytowany
4 min. temu

Co Ty bierzesz człowieku za prochy to ja nie wiem...

adkukla
6 min. temu

Tiaa... Dalej jątrz, i pisz głupoty o politycznym podłożu śmierci Prez. Adamowicza. Tacy, jak ty są właśnie winni takich zdarzeń. Typowy z ciebie "farmazon".

Radas
4 min. temu

Jak zginęło 5 nastolatek w Koszalinie do prezydent Duda nie ogłaszał żałoby narodowej, a jak zginął przedstawiciel kasty politycznej, zamieszany w afery Adamowicz to ogłasza żałobę narodową... A Morawiecki za nasze pieniądze wysyła samolot rządowy do Londynu, po żonę Adamowicza.

Nie widzę światełka w tunelu na zgodę Polaków