Nie wiem, co te antysemitki we mnie widzą...

Data: 2009-09-13 12:07:59
Autor: Tzva Adonai
Nie wiem, co te antysemitki we mnie widzą...
Wszystkie się do mnie kleją, Antence to musiałem wprost powiedzieć, że
nie jestem zainteresowany jej zalotami.. Teraz znowu prześladuje mnie
ta nawiedzona 'przytrafka'...

http://w134.wrzuta.pl/obraz/powieksz/671o0uSA36n

Data: 2009-09-13 14:05:49
Autor: Mariusz Merta
frajera któremu można trochę kasy skubnąć udaj ąc orgazm ??
j.w.
Mariusz Merta

Data: 2009-09-13 21:18:01
Autor: Tzva Adonai
Nie wiem, co te antysemitki we mnie widzą...
Pogadać z taką raz przez kamerkę internetową, a już nigdy się nie odczepi..
Teraz mi pisze na priv, że wyglądam jak "blondwłosy anioł"... Baby to są jednak
głupie...

Data: 2009-09-13 22:30:49
Autor: VicAbarca
Tzva Adonai пишет:
Wszystkie się do mnie kleją, Antence to musiałem wprost powiedzieć, że
nie jestem zainteresowany jej zalotami.. Teraz znowu prześladuje mnie
ta nawiedzona 'przytrafka'...

Mitoman, kurwa, mitoman... :)

--
Vic

Nie wiem, co te antysemitki we mnie widzą...