Nie wiem czy było...

Data: 2011-12-15 22:44:50
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Nie wiem czy było...
http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968

Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

Data: 2011-12-15 22:01:00
Autor: AZ
Nie wiem czy było...
On 2011-12-15, megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:
http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968

Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

Podobne http://www.youtube.com/watch?v=-EMGu4z-LaM przynajmniej reakcja
prawidlowa ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-15 23:02:41
Autor: DoQ
Nie wiem czy było...
W dniu 15-12-2011 23:01, AZ pisze:

Podobne http://www.youtube.com/watch?v=-EMGu4z-LaM przynajmniej reakcja
prawidlowa ;-)

Swoj± drog±, czy tym debilom z ciężarówek wydaje się że zahamuj± na 4 metrach??

--
Paweł

Data: 2011-12-15 22:05:16
Autor: AZ
Nie wiem czy było...
On 2011-12-15, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
Podobne http://www.youtube.com/watch?v=-EMGu4z-LaM przynajmniej reakcja
prawidlowa ;-)

Swoją drogą, czy tym debilom z ciężarówek wydaje się że zahamują na 4 metrach??

Hamowanie to jest sytuacja awaryjna, tacho, tacho, tacho. --
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-15 23:49:11
Autor: Kuba \(aka cita\)
Nie wiem czy było...

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jcdqqa$g5o$1mx1.internetia.pl...
[...]

a dlaczego ciężarówek?
Mało to w osobówkach ludzi mysl±cych, ze jak maj± zimówki, to prawa fizyki ich nie dotycz±?
Mało to ludków, co patrz± tylko przed swoj± maskę i nie widz± przeszkód, które s± kawałek dalej?

Nigdy Ci sie nie zdarzyło nie zauważyć czego¶ co było przed Tob± i tylko zbieg okoliczno¶ci/szczęsci spowodowało, ze nie doszło do kolizji?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na ¶mieci - 120L - 40zł

Data: 2011-12-16 00:17:15
Autor: DoQ
Nie wiem czy było...

[...]

Ano dlatego, że tak ciężki skład zdecydowanie trudniej zatrzymać i trudniej nim manewrować w porównaniu do osobówki. O szkodach i konsekwencjach lekkomy¶lno¶ci chyba nie trzeba wspominać. Dlatego od kierowcy zawodowego powinno wymagać się więcej rozumu. Czy posadziłby¶ za sterami pasażerskiego 7x7 czy innego Airbusa młotka z TIRa?

--
Paweł

Data: 2011-12-16 01:57:54
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Nie wiem czy było...
W dniu 2011-12-16 00:17, DoQ pisze:

Ano dlatego, że tak ciężki skład zdecydowanie trudniej zatrzymać
i trudniej nim manewrować w porównaniu do osobówki.

Ale masz coś na poparcie tych twierdzeń ?

Data: 2011-12-16 01:03:08
Autor: to
Nie wiem czy było...
begin Rafał \"SP\" Gil
Ano dlatego, że tak ciężki skład zdecydowanie trudniej zatrzymać i
trudniej nim manewrować w porównaniu do osobówki.

Ale masz coś na poparcie tych twierdzeń ?

ROTFL.

Data: 2011-12-16 11:20:01
Autor: DoQ
Nie wiem czy było...
\>> Ano dlatego, że tak ciężki skład zdecydowanie trudniej zatrzymać
i trudniej nim manewrować w porównaniu do osobówki.
Ale masz co¶ na poparcie tych twierdzeń ?

W ¶rodku tygodnia też pijesz? ;)

--
Paweł

Data: 2011-12-16 20:50:48
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Nie wiem czy było...
W dniu 2011-12-16 11:20, DoQ pisze:

i trudniej nim manewrować w porównaniu do osobówki.
Ale masz coś na poparcie tych twierdzeń ?
W środku tygodnia też pijesz? ;)

Cóż za konkretna odpowiedź na zadane pytanie. Lubię dyskusję z takimi ...

Data: 2011-12-16 21:14:48
Autor: DoQ
Nie wiem czy było...
i trudniej nim manewrować w porównaniu do osobówki.
Ale masz co¶ na poparcie tych twierdzeń ?
W ¶rodku tygodnia też pijesz? ;)
Cóż za konkretna odpowiedĽ na zadane pytanie. Lubię dyskusję z takimi ...

Ale co to za pytanie? Mam popierać oczywiste twierdzenia wynikaj±ce bezpo¶rednio z praw fizyki?
Tak jakby¶ oczekiwał poparcia do stwierdzenia iż ci±gnik z naczep± nie zmie¶ci się do garażu przeznaczonego na osobówkę.

--
Paweł

Data: 2011-12-16 21:48:38
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Nie wiem czy było...
W dniu 2011-12-16 21:14, DoQ pisze:
[...]
wynikające bezpośrednio z praw fizyki?
Tak jakbyś oczekiwał poparcia do stwierdzenia iż ciągnik z
naczepą nie zmieści się do garażu przeznaczonego na osobówkę.

No bym prosił ... może wyprowadzisz mnie z błędu, bo pewnie w nim tkwię twierdząc, że masa pojazdu nie ma za "dużego" wpływu na drogę hamowania ...

Jakiś wzorek, co bym zrozumiał ...

Data: 2011-12-16 22:57:34
Autor: DoQ
Nie wiem czy było...

Jaki¶ wzorek, co bym zrozumiał ...

Niech zgadnę. Sprawdziłe¶ wzorek, nie było w nim masy dlatego stwierdziłe¶, że ci±gnik z naczep± zatrzyma się na tym samym odcinku co osobówka? Do tego na ¶liskiej nawierzchni, jeszcze zim±? Ma się rozumieć, podczas awaryjnego hamowania nie trzeba się martwić "scyzorykiem" tak jak w osobówce?

--
Paweł

Data: 2011-12-16 23:38:01
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Nie wiem czy było...
W dniu 2011-12-16 22:57, DoQ pisze:

Jakiś wzorek, co bym zrozumiał ...
Niech zgadnę. Sprawdziłeś wzorek, nie było w nim masy dlatego
stwierdziłeś, że ciągnik z naczepą zatrzyma się na tym samym
odcinku co osobówka? Do tego na śliskiej nawierzchni, jeszcze
zimą? Ma się rozumieć, podczas awaryjnego hamowania nie trzeba
się martwić "scyzorykiem" tak jak w osobówce?

Zgadujesz, tak jak zadajesz pytania - HUJOWO.

UmĂłwmy siÄ™ - zapodasz jakieĹ› "matematyczne" dowody na to, ĹĽe masa ma w huj wspĂłlnego z drogÄ… hamowania, albo nie.

Jak nie - to skończ waść pierdolić, bo jakbym chciał powąchać śledzia - sztachnąłbym się podpaską a nie mielił szmatę z tobą.

Data: 2011-12-17 00:00:45
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nie wiem czy było...
Hello Rafał,

[.....]

Stasiu, prze¶pij się proszę.

--
Best regards,

Data: 2011-12-17 00:04:38
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Nie wiem czy było...

Stasiu, prześpij się proszę.

Hej ho ! Ale dopiero jak dostanÄ™ dowoda ;)

Data: 2011-12-17 00:19:18
Autor: DoQ
Nie wiem czy było...

Jak nie - to skończ wa¶ć pierdolić, bo jakbym chciał pow±chać ¶ledzia -
sztachn±łbym się podpask± a nie mielił szmatę z tob±.

Udowodnij, że w omawianych warunkach zatrzymasz się ciężarówk± z 90km/h porównywalnie jak sprawn± osobówk±, albo wracaj w±chać podpaski.

--
Paweł

Data: 2011-12-17 02:44:08
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Nie wiem czy było...
W dniu 2011-12-17 00:19, DoQ pisze:

Udowodnij, że w omawianych warunkach zatrzymasz się ciężarówką z
90km/h porównywalnie jak sprawną osobówką, albo wracaj wąchać
podpaski.

A  widzisz ... nie masz jaj ... nie walisz wzorem, a zasĹ‚aniasz siÄ™ "warunkami" ...

Dotarło znaczy się do łepetynki, że "TIR" czasem wyhamuje lepiej od osobówki ...

Data: 2011-12-17 12:40:47
Autor: to
Nie wiem czy było...
begin Rafał \"SP\" Gil
A  widzisz ... nie masz jaj ... nie walisz wzorem, a zasĹ‚aniasz siÄ™
"warunkami" ...

Znajdź sobie wreszcie ten wzór na energię kinetyczną i przestań marudzić.

Dotarło znaczy się do łepetynki, że "TIR" czasem wyhamuje lepiej od
osobĂłwki ...

Taaa... i pewnie dlatego kierowcy ciężaróweczek ciągle marudzą na osobówki, które wjeżdżają im przed nos i hamują przed światłami. Że już przez litość nie wspomnę o stabilności hamującego tira. Ale pewnie zaraz ktoś tu wyciągnie z dupy jakiś zupełnie nierealny przykład.

Data: 2011-12-17 14:34:30
Autor: DoQ
Nie wiem czy było...
A widzisz ... nie masz jaj ... nie walisz wzorem, a zasłaniasz się
"warunkami" ...
Dotarło znaczy się do łepetynki, że "TIR" czasem wyhamuje lepiej od
osobówki ...

Skoro zarzucasz mi, iż absolutnie nie mam racji to na tobie spoczywa udowodnienie swoich argumentów. Duże do¶wiadczenie w jeżdżeniu tirem, oraz wiedza mat-fiz w małym paluszku powinny bez problemu pokazać kto tu ma jaja, a kto ich nie ma.

--
Paweł

Data: 2011-12-16 22:44:45
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Nie wiem czy było...
"Rafał \"SP\" Gil", Fri, 16 Dec 2011 01:57:54 +0100, pl.misc.samochody:

Fizykę...?

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

Data: 2011-12-16 23:38:50
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Nie wiem czy było...

W dniu 2011-12-16 00:17, DoQ pisze:
Ano dlatego, że tak ciężki skład zdecydowanie trudniej zatrzymać
i trudniej nim manewrować w porównaniu do osobówki.
Ale masz coś na poparcie tych twierdzeń ?
FizykÄ™...?

No przyznajÄ™, ĹĽe jestem debilem - ale udowodnij to szerszemu gremium, zmiaĹĽdĹĽ mnie przedstawiajÄ…c jakieĹ› "fizyczne" wyliczenia ...

Data: 2011-12-16 23:53:57
Autor: radekp@konto.pl
Nie wiem czy było...
Fri, 16 Dec 2011 23:38:50 +0100, w <jcghas$icm$2@node2.news.atman.pl>, "Rafał
\"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisał(-a):

> Fizykę...?

No przyznaję, że jestem debilem - ale udowodnij to szerszemu gremium, zmiażdż mnie przedstawiaj±c jakie¶ "fizyczne" wyliczenia ...

Rozczaruję was, ale oboje nie macie racji ;p.
Droga hamowania może zależeć od masy, ale nie musi. :)

Data: 2011-12-17 00:02:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nie wiem czy było...
Hello Radekp,

[...]

Rozczaruję was, ale oboje nie macie racji ;p.

Oboje? A które z nich to samica? A może to dzieci s±?
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=oboje
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=obaj

[...]

--
Best regards,

Data: 2011-12-17 00:04:43
Autor: radekp@konto.pl
Nie wiem czy było...
Sat, 17 Dec 2011 00:02:58 +0100, w <9105895564$20111217000259@squadack.com>,
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał(-a):

Hello Radekp,

[...]

> Rozczaruję was, ale oboje nie macie racji ;p.

Oboje? A które z nich to samica? A może to dzieci s±?
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=oboje
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=obaj

Nie znasz się na nowomowie.

Data: 2011-12-17 00:05:10
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Nie wiem czy było...

RozczarujÄ™ was, ale oboje nie macie racji ;p.
Oboje? A ktĂłre z nich to samica? A moĹĽe to dzieci sÄ…?
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=oboje
http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=obaj

RoMan ... a spać Ci się nie chce ? :)

Data: 2011-12-17 00:05:21
Autor: radekp@konto.pl
Nie wiem czy było...
Sat, 17 Dec 2011 00:02:58 +0100, w <9105895564$20111217000259@squadack.com>,
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał(-a):

A może to dzieci s±?

Zreszt± w dowód im nie zagl±dałem :)

Data: 2011-12-17 00:05:56
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Nie wiem czy było...
W dniu 2011-12-16 23:53, radekp@konto.pl pisze:

RozczarujÄ™ was, ale oboje nie macie racji ;p.
Droga hamowania może zależeć od masy, ale nie musi. :)

Ja zaś czekam dalej na miażdżące dowody, że ciężarówka zawsze leci hamując pierdyliard metrów dalej.

Data: 2011-12-17 01:07:55
Autor: radekp@konto.pl
Nie wiem czy było...
Sat, 17 Dec 2011 00:05:56 +0100, w <jcgitt$k26$3@node2.news.atman.pl>, "Rafał
\"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisał(-a):

W dniu 2011-12-16 23:53, radekp@konto.pl pisze:

> Rozczaruję was, ale oboje nie macie racji ;p.
> Droga hamowania może zależeć od masy, ale nie musi. :)

Ja za¶ czekam dalej na miażdż±ce dowody, że ciężarówka zawsze leci hamuj±c pierdyliard metrów dalej.

Leci pewnie ze 20m dalej.

Data: 2011-12-17 10:09:10
Autor: Bydlę
Nie wiem czy było...
On 2011-12-16 22:53:57 +0000, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> said:

Rozczaruję was, ale oboje nie macie racji

Który z nich to kobieta?

Droga hamowania może zależeć od masy, ale nie musi. :)

Usuwasz masę z równania?
Czyli do wzoru podstawiasz zero?

(...weĽmy bezmasow± ciężarówkę, idealnie kulist±...)

--
Bydlę

Data: 2011-12-16 06:27:48
Autor: Shrek
Nie wiem czy było...
On 2011-12-15 23:49, Kuba (aka cita) wrote:

a dlaczego ciężarówek?
Mało to w osobówkach ludzi mysl±cych, ze jak maj± zimówki, to prawa
fizyki ich nie dotycz±?

Zadajesz to pytanie nie reprezentatywnej grupie. Wiadomo, że ogólnie 99% kierowców jeżdzi lepiej niż ¶rednia. A tu jest elita - widz± wszystko dokładnie 180 stopni w dwóch kierunkach - tylko im okulary zasłaniaj± końcówki, hamuj± na 4 metrach, chyba że im ABS przeszkodzi. Gdzie z takimy pytaniami do bogów dróg:P

Shrek.

Data: 2011-12-16 09:02:18
Autor: Artur Ma¶l±g
Nie wiem czy było...
On 2011-12-15 23:49, Kuba (aka cita) wrote:

a dlaczego ciężarówek?
[...]

LOL

Data: 2011-12-16 11:01:25
Autor: Kuba \(aka cita\)
Nie wiem czy było...

Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:jceksg$bm$1inews.gazeta.pl...
On 2011-12-15 23:49, Kuba (aka cita) wrote:

a dlaczego ciężarówek?
[...]

kurde, znów o tym zapomnialem.

Przepraszam ;)

Data: 2011-12-16 11:19:36
Autor: DoQ
Nie wiem czy było...
W dniu 16-12-2011 06:27, Shrek pisze:
[...]

Podsumowuj±c twoj± wypowiedĽ - od kierowców ciężarówek, autokarów, operatorów ciężkiego sprzętu czy pilotów dużych samolotów pasażerskich nie trzeba wiele wymagać, bo na PMS kto¶ się przechwalał - tak ma to sens!

--
Paweł

Data: 2011-12-17 14:05:18
Autor: Shrek
Nie wiem czy było...
On 2011-12-16 11:19, DoQ wrote:

Podsumowuj±c twoj± wypowiedĽ - od kierowców ciężarówek, autokarów,
operatorów ciężkiego sprzętu czy pilotów dużych samolotów pasażerskich
nie trzeba wiele wymagać, bo na PMS kto¶ się przechwalał - tak ma to sens!

Oczywi¶cie. Widziałe¶ ty kierowcę dużego samolotu pasażerskiego? Jest oczywistym, że trzeba od nigo wymagać mniej niż od pisz±ceego na PMS;)

Shrek.

Data: 2011-12-16 02:59:48
Autor: Mirek Ptak
Nie wiem czy było...
Dnia 2011-12-15 23:02,  *DoQ* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

Podobne http://www.youtube.com/watch?v=-EMGu4z-LaM przynajmniej reakcja
prawidlowa ;-)

Swoj± drog±, czy tym debilom z ciężarówek wydaje się że zahamuj± na 4
metrach??

No wła¶nie - jeszcze nie ma ciężarowej wersji Frigo ;)

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-12-17 18:28:53
Autor: jerzu
Nie wiem czy było...
On Thu, 15 Dec 2011 22:01:00 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

Podobne http://www.youtube.com/watch?v=-EMGu4z-LaM przynajmniej reakcja
prawidlowa ;-)

Ile razy można to ogl±dać?

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-12-15 22:06:10
Autor: to
Nie wiem czy było...
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968

Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

Ech, piracie megrimis, wyraźnie widać, że nie rozumiesz specyfiki pracy kierowcy ciężarówki. On na drodze pracuje i po prostu musi zdążyć, a jak wiadomo cel uświęca środki. Poza tym nic się nie stało, więc o co właściwie chodzi? Najwyraźniej gość ma umiejętności, żeby tak jeździć, czego nie można powiedzieć o Tobie, skoro przywaliłeś w nieruchomą przeszkodę! Pewnie mu tych umiejętności zazdrościsz, ot co.

Data: 2011-12-15 23:07:37
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Nie wiem czy było...
On 12/15/2011 11:06 PM, to wrote:
(ciach)

Pewnie mu tych umiejętności zazdrościsz, ot co.

Oczywiście. Zazdroszczę okrutnie. Nie masz wyobraźni
jak bardzo.

Data: 2011-12-15 22:09:19
Autor: to
Nie wiem czy było...
begin megrimsNOSPAM@interia.pl
Pewnie mu tych umiejętności zazdrościsz, ot co.

Oczywiście. Zazdroszczę okrutnie. Nie masz wyobraźni jak bardzo.

Wiedziałem!!!1jeden

Data: 2011-12-15 23:09:54
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Nie wiem czy było...
On 12/15/2011 11:09 PM, to wrote:
begin megrimsNOSPAM@interia.pl

Pewnie mu tych umiejętności zazdrościsz, ot co.

Oczywiście. Zazdroszczę okrutnie. Nie masz wyobraźni jak bardzo.

Wiedziałem!!!1jeden

Nic nowego. KaĹĽdy to wie.

Data: 2011-12-15 22:50:19
Autor: DoQ
Nie wiem czy było...
W dniu 15-12-2011 22:44, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968
Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

Nie no weĽ nie pierdol..
Ale.. o kurwa.... :))

--
Paweł

Data: 2011-12-15 22:52:43
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Nie wiem czy było...
On 12/15/2011 10:50 PM, DoQ wrote:
[...]

no co.. ja bym się chyba zesrał...

Data: 2011-12-15 22:56:46
Autor: DoQ
Nie wiem czy było...
W dniu 15-12-2011 22:52, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:

no co.. ja bym się chyba zesrał...

Widać nie jeste¶ jeszcze prawdziwym PMSowiczem!!

--
Paweł

Data: 2011-12-15 22:06:59
Autor: to
Nie wiem czy było...
begin DoQ
no co.. ja bym się chyba zesrał...

Widać nie jesteś jeszcze prawdziwym PMSowiczem!!

Prawdziwy PMS-owicz nigdy nie sra!

Data: 2011-12-15 22:16:41
Autor: AZ
Nie wiem czy było...
On 2011-12-15, to <to@xyz.abc> wrote:
no co.. ja bym się chyba zesrał...

Widać nie jesteś jeszcze prawdziwym PMSowiczem!!

Prawdziwy PMS-owicz nigdy nie sra!

Ty, ale jak zrobisz stop-klatke i zuma to zobaczysz, ze on ma zalozone
Frigo w naczepie, a na jednej jest chyba waz.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-15 22:42:13
Autor: to
Nie wiem czy było...
begin AZ
Ty, ale jak zrobisz stop-klatke i zuma to zobaczysz, ze on ma zalozone
Frigo w naczepie, a na jednej jest chyba waz.

Faktycznie! Ciekawe, czy to wÄ…ĹĽ trolla Artura?

Data: 2011-12-15 22:45:24
Autor: AZ
Nie wiem czy było...
On 2011-12-15, to <to@xyz.abc> wrote:
Ty, ale jak zrobisz stop-klatke i zuma to zobaczysz, ze on ma zalozone
Frigo w naczepie, a na jednej jest chyba waz.

Faktycznie! Ciekawe, czy to wÄ…ĹĽ trolla Artura?

Widze, ze rodzi sie legenda o Trollu Arturze i rycerzach PMS-u...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-15 23:55:09
Autor: to
Nie wiem czy było...
begin AZ
Widze, ze rodzi sie legenda o Trollu Arturze i rycerzach PMS-u...

Wreszcie ktoś skojarzył. :>

Data: 2011-12-16 21:08:45
Autor: Axel
Nie wiem czy było...

"AZ" <artur.zabronski@gmail.com> wrote in message news:jcdta3$mul$7node2.news.atman.pl...
[...]

Jesli juz, to rycerzach ogrodowego weza :-P

--
Axel

Data: 2011-12-15 23:09:25
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
Nie wiem czy było...
On 12/15/2011 11:06 PM, to wrote:
begin DoQ

no co.. ja bym się chyba zesrał...

Widać nie jesteś jeszcze prawdziwym PMSowiczem!!

Prawdziwy PMS-owicz nigdy nie sra!

On co najwyżej się wypróżnia w sposób niekontrolowany.

Data: 2011-12-15 23:10:10
Autor: DoQ
Nie wiem czy było...
W dniu 15-12-2011 23:06, to pisze:

no co.. ja bym się chyba zesrał...
Widać nie jeste¶ jeszcze prawdziwym PMSowiczem!!
Prawdziwy PMS-owicz nigdy nie sra!

Ja się pytam, gdzie w tym czasie byli jego rodzice??!

--
Paweł

Data: 2011-12-15 22:59:36
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nie wiem czy było...
Hello MegrimsNOSPAM,

http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968
Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......
Nie no weĽ nie pierdol..
Ale.. o kurwa.... :))
no co.. ja bym się chyba zesrał...

Ale dla Ciebie to nie pierwszyzna powinna być - chyba impregnowane
gacie stale nosisz ;>

--
Best regards,

Data: 2011-12-15 22:59:30
Autor: ToM
Nie wiem czy było...
W dniu 2011-12-15 22:44, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968

Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

OĹĽesz w mordÄ™. Temu nagrywajÄ…cemu siÄ™ chyba Died Maroz w jednej chwili ukazal:)

--
Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

Data: 2011-12-15 23:05:06
Autor: venioo@interia.pl
Nie wiem czy było...
W dniu 2011-12-15 22:44, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968

Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

Tak podkresliles powage wypowiedzi, ze az musialem zajrzec i...
JA PIERDOLE KURWA!!!
Chyba bym sie posrał w takiej sytuacji.

;)

--
venioo
GG:198909

Data: 2011-12-15 22:08:45
Autor: to
Nie wiem czy było...
begin venioo@interia.pl
Chyba bym sie posrał w takiej sytuacji.

Kolejny. IdĹşcie moĹĽe grupowo do proktologa. :>

Data: 2011-12-16 21:43:51
Autor: venioo@interia.pl
Nie wiem czy było...
W dniu 2011-12-15 23:08, to pisze:
begin venioo@interia.pl

Chyba bym sie posrał w takiej sytuacji.

Kolejny. IdĽcie może grupowo do proktologa. :>

Az sam z siebie sie smialem, bo najpierw napisalem posta, a pozniej przeczytalem post kolegi megrimsa o tej samej tresci ;P

Data: 2011-12-15 23:17:06
Autor: Bydlę
Nie wiem czy było...
On 2011-12-15 21:44:50 +0000, "megrimsNOSPAM@interia.pl" <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968

(...) ale ja pierdole

Autor wpisu tymi słowami chciał podkre¶lić emocje, które targnęły nim, gdy ogl±dał ten, jakże wstrz±saj±cy, film.
W głowie mieszały mu się słowa uznania dla kierwcy driftuj±cej ciężarówki za kunszt niespotykany na codzień i opanowanie, wiekiej przecież, maszyny, ze słowami nagany dla kierowców poruszaj±cych się w trudnych warunkach z nadmiern± prędko¶ci± i zachowuj±cych zbyt małe odległo¶ci od siebie. Cało¶ć owej gonitwy my¶li okraszona została rado¶ci±, że nie doszło do niewyobrażalnej (*) tragedii, która mogłaby poci±gn±ć za sob± ofiary ze sprzętu i ludzi.
Emocje te targnęły nim...

 kurwa......

....mocno.

(*-niewyobrażalna tragedia - tragedia, której nie można sobie wyobrazić)
--
Bydlę

Data: 2011-12-16 13:24:10
Autor: Pabl_o
Nie wiem czy było...

Użytkownik "Bydlę" <pan.bydle@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jcdrl2$9iu$1inews.gazeta.pl...
On 2011-12-15 21:44:50 +0000, "megrimsNOSPAM@interia.pl" <megrimsNOSPAM@interia.pl> said:

[...]

Moja pani od polskiego napisalaby ze to wodolejstwo :)

Megrims potrafil wyrazic to nadzwyczaj zwiezle!

--
Picasso

Data: 2011-12-16 01:22:22
Autor: kor_nick
Nie wiem czy było...
Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

przeżyłem to kiedyś, droga zambrów - białystok. też się rozbujała naczepa, machnęła przede mną i przejechałem. nie miałbym gdzie uciekać. do dziś pamiętam każdą sekundę...

Data: 2011-12-19 00:45:34
Autor: Hektor
Nie wiem czy było...
Użytkownik "kor_nick" <celekNOSPAM@piasta.pl> napisał

przeżyłem to kiedy¶,

Ja też. Jaki¶ baran w dużym Fiacie zajechał z podporz±dkowanej drogę TIR-owi. Niestety, mimo srogie i ¶nieżnej zimy nie przyszło mu do głowy, że nie  wystartuje dziarsko, jak to zwykle spod sklepu GS. TIR dało ostro po heblach i (na lekkim łuku) zacz±ł sun±ć wprost na mnie, na przeciwległy pas. Pamiętam, że pomy¶lałem tylko "żeby się nie złamał" i min±łem go lew± stron±. Byłem przygotowany na to, że je¶li zacznie zarzucać przyczep± to wjadę do rowu, a był do¶ć głęboki. Nie zd±żyłem nawet się bać, bo trwało to może 4-5 sekund. Wszystko działo się jak w grze komputerowej, bez emocji i na zasadzie odruchów. Dopiero jak go min±łem to musiałem stan±ć bo ci¶nienie tak mi skoczyło, że ledwo widziałem. W lusterku zobaczyłem, że TIR też stan±ł. A moja 3-4 letnia córka z fotelika na tylnym siedzeniu zapytała "tatu¶, już wysiadamy?" bo jechali¶my przed ¶więtami do babci...

ZK

Data: 2011-12-16 01:55:52
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Nie wiem czy było...
W dniu 2011-12-15 22:44, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968

Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

Rypać czy było. Kolejny filmik pokazujący "ruskich" z "tej strony" ... nie wyjszli popaczać czy z każdym wszystko OK ... masakra ...

A akcja nudna ...

Data: 2011-12-16 12:03:11
Autor: Myjk
Nie wiem czy było...
Thu, 15 Dec 2011 22:44:50 +0100, megrimsNOSPAM@interia.pl
Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

Poprawnie mĂłwi siÄ™: "O Boorze". :P

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3* http://put-and-go.pl - pasy śniegowe

Data: 2011-12-16 13:11:30
Autor: Pabl_o
Nie wiem czy było...

Użytkownik <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jcdpoi$n86$1usenet.news.interia.pl...
http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968

Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

No co... Megrims w ciezarowce :P

--
Picasso

Data: 2011-12-16 17:23:49
Autor: Cezary Daniluk
Nie wiem czy było...
W dniu 2011-12-15 22:44, megrimsNOSPAM@interia.pl pisze:
http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968

Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

Fuck, na milimetry - gościu musiał dać na mszę ;)

Pozdrawiam !

Data: 2011-12-16 17:37:51
Autor: Sebastian Kaliszewski
Nie wiem czy było...
megrimsNOSPAM@interia.pl wrote:
http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968

Nie wiem czy było, ale ja pierdole kurwa......

Ale reakcja powoĹĽÄ…cego :

Tylko Daaa... słuszaj, cziudo!

I tak spokojnie "Ojojojoj niczego s'iebie"...

Gościu jakiś wyższy poziom wyluzowania osiągnął.

\SK

Data: 2011-12-16 18:27:54
Autor: radekp@konto.pl
Nie wiem czy było...
Fri, 16 Dec 2011 17:37:51 +0100, w <bv7sr8-cp6.ln1@bozon.softax.pl>, Sebastian
Kaliszewski <s.bez_spamu@remove.this.informa.and.that.pl> napisał(-a):

megrimsNOSPAM@interia.pl wrote:
> http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968

Ale reakcja powoż±cego :

Tylko Daaa... słuszaj, cziudo!

I tak spokojnie "Ojojojoj niczego s'iebie"...

Go¶ciu jaki¶ wyższy poziom wyluzowania osi±gn±ł.

Oni tam tak maj±. Wystarczy poogl±dać parę "obrazków" z liveleak.

Poza tym chyba trochę też nie popisał się -- ja bym sp**** za busa na
wstecznym, ręcznym, bocznym - jakimkolwiek :)

Data: 2011-12-19 11:18:27
Autor: Sebastian Kaliszewski
Nie wiem czy było...
radekp@konto.pl wrote:
[...]

Większo¶ć tak nie ma. Znam paru na żywo, zreszt± na tych innych obrazkach zwykle będzie trochę "gwałtowniejsza wokalizacja" :)
A tu głos spokojny, żadnego j... czy ch...

Poza tym chyba trochę też nie popisał się -- ja bym sp**** za busa na
wstecznym, ręcznym, bocznym - jakimkolwiek :)

Bł±d popełnił jak nie widz±c co się dzieje wyjechał zza busa. Ale potem to już było mało czasu na my¶lenie -- odruchy mogły zwyciężyć (czyli "skurczył się w sobie" i czekał na bum). Takie reakcje to jednak zwykle trzeba choćby wstępnie przetrenować (choćby na sucho -- stajesz gdzie¶ na parkingu/bocznej drodze i mówisz sobie - o stamt±d leci na mnie złamany TIR -- co robię, stoper na 2s i jazda.

\SK

Nie wiem czy było...