Data: 2011-12-15 22:01:00 | |
Autor: AZ | |
Nie wiem czy było... | |
On 2011-12-15, megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:
http://auto.fishki.net/comment.php?id=105968Podobne http://www.youtube.com/watch?v=-EMGu4z-LaM przynajmniej reakcja prawidlowa ;-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-12-15 23:02:41 | |
Autor: DoQ | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 15-12-2011 23:01, AZ pisze:
Podobne http://www.youtube.com/watch?v=-EMGu4z-LaM przynajmniej reakcja Swoj± drog±, czy tym debilom z ciężarówek wydaje się że zahamuj± na 4 metrach?? -- Paweł |
|
Data: 2011-12-15 22:05:16 | |
Autor: AZ | |
Nie wiem czy było... | |
On 2011-12-15, DoQ <pawel.doq@gmail.com> wrote:
Hamowanie to jest sytuacja awaryjna, tacho, tacho, tacho. --Podobne http://www.youtube.com/watch?v=-EMGu4z-LaM przynajmniej reakcja Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2011-12-15 23:49:11 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Nie wiem czy było... | |
Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:jcdqqa$g5o$1mx1.internetia.pl... W dniu 15-12-2011 23:01, AZ pisze: a dlaczego ciężarówek? Mało to w osobówkach ludzi mysl±cych, ze jak maj± zimówki, to prawa fizyki ich nie dotycz±? Mało to ludków, co patrz± tylko przed swoj± maskę i nie widz± przeszkód, które s± kawałek dalej? Nigdy Ci sie nie zdarzyło nie zauważyć czego¶ co było przed Tob± i tylko zbieg okoliczno¶ci/szczęsci spowodowało, ze nie doszło do kolizji? -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka + Lisica Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM Volvo FL618 '97 250KM Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na ¶mieci - 120L - 40zł |
|
Data: 2011-12-16 00:17:15 | |
Autor: DoQ | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 15-12-2011 23:49, Kuba (aka cita) pisze:
a dlaczego ciężarówek? Ano dlatego, że tak ciężki skład zdecydowanie trudniej zatrzymać i trudniej nim manewrować w porównaniu do osobówki. O szkodach i konsekwencjach lekkomy¶lno¶ci chyba nie trzeba wspominać. Dlatego od kierowcy zawodowego powinno wymagać się więcej rozumu. Czy posadziłby¶ za sterami pasażerskiego 7x7 czy innego Airbusa młotka z TIRa? -- Paweł |
|
Data: 2011-12-16 01:57:54 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 2011-12-16 00:17, DoQ pisze:
Ano dlatego, że tak ciężki skład zdecydowanie trudniej zatrzymać Ale masz coś na poparcie tych twierdzeń ? |
|
Data: 2011-12-16 01:03:08 | |
Autor: to | |
Nie wiem czy było... | |
begin Rafał \"SP\" Gil
Ano dlatego, że tak ciężki skład zdecydowanie trudniej zatrzymać i ROTFL. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-12-16 11:20:01 | |
Autor: DoQ | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 16-12-2011 01:57, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
\>> Ano dlatego, że tak ciężki skład zdecydowanie trudniej zatrzymać i trudniej nim manewrować w porównaniu do osobówki.Ale masz co¶ na poparcie tych twierdzeń ? W ¶rodku tygodnia też pijesz? ;) -- Paweł |
|
Data: 2011-12-16 20:50:48 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 2011-12-16 11:20, DoQ pisze:
W środku tygodnia też pijesz? ;)i trudniej nim manewrować w porównaniu do osobówki.Ale masz coś na poparcie tych twierdzeń ? Cóż za konkretna odpowiedź na zadane pytanie. Lubię dyskusję z takimi ... |
|
Data: 2011-12-16 21:14:48 | |
Autor: DoQ | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 16-12-2011 20:50, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
Cóż za konkretna odpowiedĽ na zadane pytanie. Lubię dyskusję z takimi ...W ¶rodku tygodnia też pijesz? ;)i trudniej nim manewrować w porównaniu do osobówki.Ale masz co¶ na poparcie tych twierdzeń ? Ale co to za pytanie? Mam popierać oczywiste twierdzenia wynikaj±ce bezpo¶rednio z praw fizyki? Tak jakby¶ oczekiwał poparcia do stwierdzenia iż ci±gnik z naczep± nie zmie¶ci się do garażu przeznaczonego na osobówkę. -- Paweł |
|
Data: 2011-12-16 21:48:38 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 2011-12-16 21:14, DoQ pisze:
Ale co to za pytanie? Mam popierać oczywiste twierdzeniaCóż za konkretna odpowiedź na zadane pytanie. Lubię dyskusję zW środku tygodnia też pijesz? ;)i trudniej nim manewrować w porównaniu do osobówki.Ale masz coś na poparcie tych twierdzeń ? No bym prosił ... może wyprowadzisz mnie z błędu, bo pewnie w nim tkwię twierdząc, że masa pojazdu nie ma za "dużego" wpływu na drogę hamowania ... Jakiś wzorek, co bym zrozumiał ... |
|
Data: 2011-12-16 22:57:34 | |
Autor: DoQ | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 16-12-2011 21:48, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
Jaki¶ wzorek, co bym zrozumiał ... Niech zgadnę. Sprawdziłe¶ wzorek, nie było w nim masy dlatego stwierdziłe¶, że ci±gnik z naczep± zatrzyma się na tym samym odcinku co osobówka? Do tego na ¶liskiej nawierzchni, jeszcze zim±? Ma się rozumieć, podczas awaryjnego hamowania nie trzeba się martwić "scyzorykiem" tak jak w osobówce? -- Paweł |
|
Data: 2011-12-16 23:38:01 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 2011-12-16 22:57, DoQ pisze:
Jakiś wzorek, co bym zrozumiał ...Niech zgadnę. Sprawdziłeś wzorek, nie było w nim masy dlatego Zgadujesz, tak jak zadajesz pytania - HUJOWO. Umówmy się - zapodasz jakieś "matematyczne" dowody na to, że masa ma w huj wspólnego z drogą hamowania, albo nie. Jak nie - to skończ waść pierdolić, bo jakbym chciał powąchać śledzia - sztachnąłbym się podpaską a nie mielił szmatę z tobą. |
|
Data: 2011-12-17 00:00:45 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Nie wiem czy było... | |
Hello Rafał,
Friday, December 16, 2011, 11:38:01 PM, you wrote: [.....] Stasiu, prze¶pij się proszę. -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-12-17 00:04:38 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 2011-12-17 00:00, RoMan Mandziejewicz pisze:
Stasiu, prześpij się proszę. Hej ho ! Ale dopiero jak dostanę dowoda ;) |
|
Data: 2011-12-17 00:19:18 | |
Autor: DoQ | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 16-12-2011 23:38, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
Jak nie - to skończ wa¶ć pierdolić, bo jakbym chciał pow±chać ¶ledzia - Udowodnij, że w omawianych warunkach zatrzymasz się ciężarówk± z 90km/h porównywalnie jak sprawn± osobówk±, albo wracaj w±chać podpaski. -- Paweł |
|
Data: 2011-12-17 02:44:08 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 2011-12-17 00:19, DoQ pisze:
Udowodnij, że w omawianych warunkach zatrzymasz się ciężarówką z A widzisz ... nie masz jaj ... nie walisz wzorem, a zasłaniasz się "warunkami" ... Dotarło znaczy się do łepetynki, że "TIR" czasem wyhamuje lepiej od osobówki ... |
|
Data: 2011-12-17 12:40:47 | |
Autor: to | |
Nie wiem czy było... | |
begin Rafał \"SP\" Gil
A widzisz ... nie masz jaj ... nie walisz wzorem, a zasłaniasz się Znajdź sobie wreszcie ten wzór na energię kinetyczną i przestań marudzić. Dotarło znaczy się do łepetynki, że "TIR" czasem wyhamuje lepiej od Taaa... i pewnie dlatego kierowcy ciężaróweczek ciągle marudzą na osobówki, które wjeżdżają im przed nos i hamują przed światłami. Że już przez litość nie wspomnę o stabilności hamującego tira. Ale pewnie zaraz ktoś tu wyciągnie z dupy jakiś zupełnie nierealny przykład. -- "An intelligent man is sometimes forced to be drunk to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway |
|
Data: 2011-12-17 14:34:30 | |
Autor: DoQ | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 17-12-2011 02:44, "Rafał \"SP\" Gil" pisze:
A widzisz ... nie masz jaj ... nie walisz wzorem, a zasłaniasz się Skoro zarzucasz mi, iż absolutnie nie mam racji to na tobie spoczywa udowodnienie swoich argumentów. Duże do¶wiadczenie w jeżdżeniu tirem, oraz wiedza mat-fiz w małym paluszku powinny bez problemu pokazać kto tu ma jaja, a kto ich nie ma. -- Paweł |
|
Data: 2011-12-16 22:44:45 | |
Autor: Marek 'marcus075' Karweta | |
Nie wiem czy było... | |
"Rafał \"SP\" Gil", Fri, 16 Dec 2011 01:57:54 +0100, pl.misc.samochody:
W dniu 2011-12-16 00:17, DoQ pisze: Fizykę...? -- Pozdrowienia, Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarcz±. GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl | Najpierw jeden Tuwima c(z)ytuję z przyjemno¶ci± | A potem kilkana¶cie drugich. |
|
Data: 2011-12-16 23:38:50 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 2011-12-16 22:44, Marek 'marcus075' Karweta pisze:
W dniu 2011-12-16 00:17, DoQ pisze:FizykÄ™...? No przyznajÄ™, ĹĽe jestem debilem - ale udowodnij to szerszemu gremium, zmiaĹĽdĹĽ mnie przedstawiajÄ…c jakieĹ› "fizyczne" wyliczenia ... |
|
Data: 2011-12-16 23:53:57 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Nie wiem czy było... | |
Fri, 16 Dec 2011 23:38:50 +0100, w <jcghas$icm$2@node2.news.atman.pl>, "Rafał
\"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisał(-a): W dniu 2011-12-16 22:44, Marek 'marcus075' Karweta pisze: Rozczaruję was, ale oboje nie macie racji ;p. Droga hamowania może zależeć od masy, ale nie musi. :) |
|
Data: 2011-12-17 00:02:58 | |
Autor: RoMan Mandziejewicz | |
Nie wiem czy było... | |
Hello Radekp,
Friday, December 16, 2011, 11:53:57 PM, you wrote: [...] Rozczaruję was, ale oboje nie macie racji ;p. Oboje? A które z nich to samica? A może to dzieci s±? http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=oboje http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=obaj [...] -- Best regards, RoMan mailto:roman@pik-net.pl PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++ Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!) |
|
Data: 2011-12-17 00:04:43 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Nie wiem czy było... | |
Sat, 17 Dec 2011 00:02:58 +0100, w <9105895564$20111217000259@squadack.com>,
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał(-a): Hello Radekp, Nie znasz się na nowomowie. |
|
Data: 2011-12-17 00:05:10 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 2011-12-17 00:02, RoMan Mandziejewicz pisze:
Rozczaruję was, ale oboje nie macie racji ;p.Oboje? A które z nich to samica? A może to dzieci są? RoMan ... a spać Ci się nie chce ? :) |
|
Data: 2011-12-17 00:05:21 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Nie wiem czy było... | |
Sat, 17 Dec 2011 00:02:58 +0100, w <9105895564$20111217000259@squadack.com>,
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał(-a): A może to dzieci s±? Zreszt± w dowód im nie zagl±dałem :) |
|
Data: 2011-12-17 00:05:56 | |
Autor: Rafał \"SP\" Gil | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 2011-12-16 23:53, radekp@konto.pl pisze:
Rozczaruję was, ale oboje nie macie racji ;p. Ja zaś czekam dalej na miażdżące dowody, że ciężarówka zawsze leci hamując pierdyliard metrów dalej. |
|
Data: 2011-12-17 01:07:55 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
Nie wiem czy było... | |
Sat, 17 Dec 2011 00:05:56 +0100, w <jcgitt$k26$3@node2.news.atman.pl>, "Rafał
\"SP\" Gil" <usenet@motopower.pl> napisał(-a): W dniu 2011-12-16 23:53, radekp@konto.pl pisze: Leci pewnie ze 20m dalej. |
|
Data: 2011-12-17 10:09:10 | |
Autor: Bydlę | |
Nie wiem czy było... | |
On 2011-12-16 22:53:57 +0000, "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl> said:
Rozczaruję was, ale oboje nie macie racji Który z nich to kobieta? Droga hamowania może zależeć od masy, ale nie musi. :) Usuwasz masę z równania? Czyli do wzoru podstawiasz zero? (...weĽmy bezmasow± ciężarówkę, idealnie kulist±...) -- Bydlę |
|
Data: 2011-12-16 06:27:48 | |
Autor: Shrek | |
Nie wiem czy było... | |
On 2011-12-15 23:49, Kuba (aka cita) wrote:
a dlaczego ciężarówek? Zadajesz to pytanie nie reprezentatywnej grupie. Wiadomo, że ogólnie 99% kierowców jeżdzi lepiej niż ¶rednia. A tu jest elita - widz± wszystko dokładnie 180 stopni w dwóch kierunkach - tylko im okulary zasłaniaj± końcówki, hamuj± na 4 metrach, chyba że im ABS przeszkodzi. Gdzie z takimy pytaniami do bogów dróg:P Shrek. |
|
Data: 2011-12-16 09:02:18 | |
Autor: Artur Ma¶l±g | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 2011-12-16 06:27, Shrek pisze:
On 2011-12-15 23:49, Kuba (aka cita) wrote: LOL |
|
Data: 2011-12-16 11:01:25 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
Nie wiem czy było... | |
Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:jceksg$bm$1inews.gazeta.pl... On 2011-12-15 23:49, Kuba (aka cita) wrote: kurde, znów o tym zapomnialem. Przepraszam ;) -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) www.cita.pl Dwa ogony Irma i Myszka + Lisica Sprzedam P307 1,6HDI 2006 110KM Volvo FL618 '97 250KM Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na ¶mieci - 120L - 40zł |
|
Data: 2011-12-16 11:19:36 | |
Autor: DoQ | |
Nie wiem czy było... | |
W dniu 16-12-2011 06:27, Shrek pisze:
Zadajesz to pytanie nie reprezentatywnej grupie. Wiadomo, że ogólnie 99% Podsumowuj±c twoj± wypowiedĽ - od kierowców ciężarówek, autokarów, operatorów ciężkiego sprzętu czy pilotów dużych samolotów pasażerskich nie trzeba wiele wymagać, bo na PMS kto¶ się przechwalał - tak ma to sens! -- Paweł |
|
Data: 2011-12-17 14:05:18 | |
Autor: Shrek | |
Nie wiem czy było... | |
On 2011-12-16 11:19, DoQ wrote:
Podsumowuj±c twoj± wypowiedĽ - od kierowców ciężarówek, autokarów, Oczywi¶cie. Widziałe¶ ty kierowcę dużego samolotu pasażerskiego? Jest oczywistym, że trzeba od nigo wymagać mniej niż od pisz±ceego na PMS;) Shrek. |
|
Data: 2011-12-16 02:59:48 | |
Autor: Mirek Ptak | |
Nie wiem czy było... | |
Dnia 2011-12-15 23:02, *DoQ* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:
Podobne http://www.youtube.com/watch?v=-EMGu4z-LaM przynajmniej reakcja No wła¶nie - jeszcze nie ma ciężarowej wersji Frigo ;) Pozdrawiam - Mirek -- Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition President Herbert *old* on board :) kolczan( a t )dronet(kropek) p l PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++ |
|
Data: 2011-12-17 18:28:53 | |
Autor: jerzu | |
Nie wiem czy było... | |
On Thu, 15 Dec 2011 22:01:00 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote: Podobne http://www.youtube.com/watch?v=-EMGu4z-LaM przynajmniej reakcja Ile razy można to ogl±dać? -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@poczta.onet.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200 |