Nie wiem, czy było. Czy to fake?

Data: 2011-01-25 21:52:35
Autor: megrims
Nie wiem, czy było. Czy to fake?
Data: 2011-01-25 21:54:54
Autor: zinek
Nie wiem, czy było. Czy to fake?

Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:ihnd6j$m3h$1usenet.news.interia.pl...
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1172005533_166909791.jpg

starsze od wegla. a palenie bmw guma widziales ?:)

Data: 2011-01-25 22:02:01
Autor: megrims
Nie wiem, czy było. Czy to fake?
W dniu 2011-01-25 21:54, zinek pisze:
palenie bmw guma
daj linka, bo nie pamiętam :D

Data: 2011-01-25 22:30:26
Autor: DoQ
Nie wiem, czy było. Czy to fake?
W dniu 2011-01-25 21:52, megrims pisze:
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1172005533_166909791.jpg

A dżipa z nadwagą widziałeś?:)

Pozdrawiam
Paweł
  DoQ -- [ES9J4]-- mail: pawel.doq@gmail.com

Data: 2011-01-25 22:51:29
Autor: megrims
Nie wiem, czy było. Czy to fake?
W dniu 2011-01-25 22:30, DoQ pisze:
W dniu 2011-01-25 21:52, megrims pisze:
http://mackuz.bolinko.org/is/img5/1172005533_166909791.jpg

A dżipa z nadwagą widziałeś?:)

Pozdrawiam
Paweł

No to chyba za stary jestem, bo nie na bieżąco.
Daj linka

Data: 2011-01-26 05:38:50
Autor: DoQ
Nie wiem, czy było. Czy to fake?
W dniu 2011-01-25 22:51, megrims pisze:
A dżipa z nadwagą widziałeś?:)
No to chyba za stary jestem, bo nie na bieżąco.
Daj linka

Uoo Paanie... to trzeba by było chyba PMS sprzed 11lat przeszukiwać ;)

Data: 2011-01-26 07:46:34
Autor: megrims
Nie wiem, czy było. Czy to fake?
W dniu 2011-01-26 05:38, DoQ pisze:
[...]

z PMS korzystam teraz tak na oko to od 2 lat. Przedtem to właśnie
z 15 lat temu. Taka przerwa długa. Ale wtedy to były czasy. Taki
był ruch na PMS, że klient news'ów potrafił się zawiesić. Ilość
postów dziennie podchodziła przekraczała 500. IMO to jest nie
do przeszukania :D. I to były czasy. Przede wszystkim byliśmy
młodsi.

Data: 2011-01-26 10:53:56
Autor: Michał Gut
Nie wiem, czy było. Czy to fake?
[...]

no juz nie dramatyzuj ze tacy starzy jestesmy
a ze topniejemy z roku na rok wynika z samej technologii newsow.
odchodzi powolutku do lamusa i zaczyna to byc narzedzie coraz bardziej elitarne
nie wroze natomiast bardzo szybkiego wyginiecia newsom:) daje im jeszcze 20 lat

Data: 2011-01-26 10:06:38
Autor: kamil
Nie wiem, czy było. Czy to fake?
On 26/01/2011 09:53, Michał Gut wrote:
[...]

Ogladanie filmu z blu ray na 11" czarno-bialym radzieckim telewizorze trudno nazwac zajeciem elitarnym. ;P

Kamil

Data: 2011-01-26 12:28:48
Autor: Jakub Witkowski
Nie wiem, czy było. Czy to fake?
W dniu 2011-01-26 11:06, kamil pisze:
[...]

Co za porównanie... przecież nie istnieje żadna wygodniejsza technologia szerokiej
wymiany opinii niż grupy dyskusyjne - wsparte porządnym czytnikiem, a nie jakąś bramką www.
Wszelkie fora itp. siÄ™ nie umywajÄ…... one sÄ… dobre, ale do czego innego.
Ale dla dzisiejszego usera, który wszystko robi przeglądarką, skonfigurowanie czytnika
i jest chyba barierÄ… nie do przeskoczenia.

Zresztą to samo dotyczy zwykłej poczty - czy ktoś widział kiedy wygodnego webmaila???

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogÄ… być niepoważne,
gts /kropka/ pl    |  lub caÅ‚oÅ›ci poglÄ…dom ich Autora.

Data: 2011-01-26 11:55:29
Autor: kamil
Nie wiem, czy było. Czy to fake?
On 26/01/2011 11:28, Jakub Witkowski wrote:
[...]

nie jakÄ…Å› bramkÄ… www.

Wyszukiwanie postow piec lat wstecz chocby. W czytniku mam z paru miesiecy, inaczej trzeba juz z bramek korzystac. Prywatne wiadomosci bez koniecznosci korzystania z zewnetrznych kont mailowych (i dzielenia sie swoim adresem @, nie wszyscy to lubia. Na niektorych forach dodawanie zdjec do tekstu bez babrania sie w jakies imageszaki. Moderacja, ktora tnie trolli i dyskusje offtopic.

Sporo tych zalet. A jaka konrketna przewage ma czytnik newsow? Bo argumentacje o dluzszym ladowaniu sie stron z forami zostawmy w latach 90-tych i dodzwanianiu sie caly wieczor na 0202122. ;)

Wszelkie fora itp. siÄ™ nie umywajÄ…... one sÄ… dobre, ale do czego innego.
Ale dla dzisiejszego usera, który wszystko robi przeglądarką,
skonfigurowanie czytnika
i jest chyba barierÄ… nie do przeskoczenia.

Zupelnie, jak Usenet - jest dobry ale do czegos innego.

Zresztą to samo dotyczy zwykłej poczty - czy ktoś widział kiedy
wygodnego webmaila???

Gmail?

Kamil

Data: 2011-01-26 15:51:12
Autor: Tomek Kańka
Nie wiem, czy było. Czy to fake?
kamil <kamil@spam.com> napisał(a)
[...]

1. Wchodzę na grupę i widzę tylko te posty, których jeszcze nie czytałem.
Na forach niemożliwe, czasami tylko jest proteza w postaci "skocz do
pierwszego nieprzeczytanego"

2. Scorefile - wątki mam poukładane od najwyżej ocenionych, Cavalino,
nelixy i inni, których juz nie pamietam mają -9999, ludzie, którzy
wypowiadajÄ… sie zwykle z sensem maja +1. JA mam +1000 :).

3. Nie muszę używać myszki. Używam slrn-a na konsoli.

--
Tomek

Data: 2011-01-26 16:45:44
Autor: kamil
Nie wiem, czy było. Czy to fake?
On 26/01/2011 15:51, Tomek Kańka wrote:

1. Wchodzę na grupę i widzę tylko te posty, których jeszcze nie czytałem.
Na forach niemożliwe, czasami tylko jest proteza w postaci "skocz do
pierwszego nieprzeczytanego"

Nawet glupie phpbb moze pogrubic/podswietlic nieprzeczytane. :)

2. Scorefile - wątki mam poukładane od najwyżej ocenionych, Cavalino,
nelixy i inni, których juz nie pamietam mają -9999, ludzie, którzy
wypowiadajÄ… sie zwykle z sensem maja +1. JA mam +1000 :).

Tez mozna. Obydwa rozwiazania sie sprawdzaja.

3. Nie muszę używać myszki. Używam slrn-a na konsoli.

E tam, prawdziwi haxx0rzy kompiluja pakiety w glowie! ;)

Kamil

Data: 2011-01-26 21:48:50
Autor: Tomek Kańka
Nie wiem, czy było. Czy to fake?
[...]

Nie może, a przynajmniej ja nie widziałem. Ozanczane są tylko *wątki*, w
których pojawiły się nowe posty, a ja dalej nie wiem gdzie skończyłem
czytać.

--
Tomek

Data: 2011-01-26 14:53:50
Autor: Rafa³ Grzelak
Nie wiem, czy było. Czy to fake?
On Wed, 26 Jan 2011 10:06:38 +0000, kamil wrote:

[...]

Ale co? Brakuje Ci animowanych emotikonek czy integracji z FarmVille? :)

--
Pozdrawiam, Rafa³.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-01-26 14:56:06
Autor: Cavallino
Nie wiem, czy by³o. Czy to fake?
U¿ytkownik "Rafa³ Grzelak" <spam@dupa.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:1c21euhml7d8g$.dlg40tude.rg...
[...]

To jeden z tych, którzy opakowanie przedk³adaj± nad tre¶æ.

Data: 2011-01-26 15:03:27
Autor: kamil
Nie wiem, czy by³o. Czy to fake?
On 26/01/2011 13:53, Rafa³ Grzelak wrote:
[...]

Brakuje mi moderacji, archiwum postow bez grzebania na osobnych stronach i jeszcze kilku rzeczy wymienionych w poscie wyzej.

Kamil

Data: 2011-01-26 15:08:57
Autor: masti
Nie wiem, czy by³o. Czy to fake?
Dnia pięknego Wed, 26 Jan 2011 15:03:27 +0000 osobnik zwany kamil
wystukał:

On 26/01/2011 13:53, Rafał Grzelak wrote:
[...]

:)

Brakuje mi moderacji,

killfile

archiwum postow bez grzebania na osobnych stronach

hamster

i jeszcze kilku rzeczy wymienionych w poscie wyzej.

ale po co?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-01-26 16:35:07
Autor: Jakub Witkowski
Nie wiem, czy by³o. Czy to fake?
W dniu 2011-01-26 16:03, kamil pisze:
[...]

Wyszukiwanie bardzo archaicznych postów w archiwum zwenêtrznym jest potrzebne
tak sporadycznie, ¿e tê k³opotliwo¶æ mo¿na zupe³nie pomin±æ. Nie mapiêtam kiedy
ostatnio potrzebowa³em.

Za to konieczno¶æ przenoszenia siê z jednych forów na inne porzez zmiany stron,
zamiast mieæ je wszytskie w jednym miejscu i na jedno klikniêcie jak grupy news
- to jest dopiero szit. W dodatku logowanie, has³a, ka¿de forum inne, ka¿de ma
w³asne awatarki, interfejs, prawa i tym podobne k³opotliwe a zbêdne pierdo³y.
Poza tym sama ergonomia czytnika jest nie do pobicia przez www ze wzglêdy na to
¿e technologia html po prostu nie ma takich mo¿liwo¶ci, co rasowe gui aplikacji.
BTW s± fora drzewiaste? Bo wszystkie jakie widzia³em s± linearne je¶li idzie
o poszczególne tematy. Brak drzewiasto¶ci to okrutna lipa.

Poza tym archiwizacja forów przez ich webmasterów to rzecz dalece niepewna
w porównaniu z archiwizacj± usenetu, nie mówi±c ju¿ o tym ¿e jak siê
webasterowi forum odwidzi, to do widzenia...

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mog± byæ niepowa¿ne,
    z domeny        |  nieprawdziwe, lub nie odpowiadaæ w czê¶ci

Data: 2011-01-26 16:47:23
Autor: kamil
Nie wiem, czy by³o. Czy to fake?
On 26/01/2011 15:35, Jakub Witkowski wrote:
[...]

Przydaje sie chocby po to, zeby unikac czterdziestego siodmego w tym roku pytania o to samo.

[...]

W 2011 roku chyba kazda przegladarka ma zakladki a i opcja zapamietania hasla pewnie sie znajdzie.

Kamil

Data: 2011-01-26 18:14:12
Autor: Andrzej Kubiak
Nie wiem, czy by³o. Czy to fake?
Dnia Wed, 26 Jan 2011 15:03:27 +0000, kamil napisa³(a):

Brakuje mi moderacji

Ta, i banów, gdy siê moderatorowi wyka¿e w punktach, ¿e jest idiot± :)

AK

Nie wiem, czy było. Czy to fake?