Nie wiem czy było, ale warto zobaczyć: Poś cig za pijanym kierowcą

Data: 2009-06-19 11:23:10
Autor: GK
Nie wiem czy było, ale warto zobaczyć: Poś cig za pijanym kierowcą
Jak w temacie, sprawdzałem na liście, ale mogłem przeoczyć.
Jeśli ktoś nie widział, warto zerknąć:
http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090617/KRAJSWIAT/738382939

Pozdrawiam,
GreGo

Data: 2009-06-19 09:39:07
Autor: masti
Nie wiem czy było, ale warto zobaczyć: Po¶cig za pijanym kierowc±
Dnia pięknego Fri, 19 Jun 2009 11:23:10 +0200, osobnik zwany GK wystukał:

Jak w temacie, sprawdzałem na liście, ale mogłem przeoczyć.

kurczę, 11 wątków wcześniej.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2009-06-19 11:32:17
Autor: GK
GK pisze:
[...]

Sorki
Jest kilka postĂłw niĹĽej

Data: 2009-06-19 11:43:37
Autor: Tomisk
Nie wiem czy było, ale warto zobaczyć: Po¶cig za pijanym kierowc±

Użytkownik "GK" <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h1fle1$aag$1inews.gazeta.pl...
Jak w temacie, sprawdzałem na li¶cie, ale mogłem przeoczyć.
Je¶li kto¶ nie widział, warto zerkn±ć:
http://www.echodnia.eu/apps/pbcs.dll/article?AID=/20090617/KRAJSWIAT/738382939

tylko po jakiego ch... o ni za nim tyle jechali w USA dostałby kilka kulek w opony albo wyżej i po sprawie

--
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-06-19 11:43:48
Autor: krzysiek82
Tomisk pisze:
  > tylko po jakiego ch... o ni za nim tyle jechali w USA dostałby kilka kulek w
opony albo wyżej i po sprawie

oj nie :)

--
krzysiek82

Data: 2009-06-19 11:26:17
Autor: kamil

"krzysiek82" <krzysiek_82@02.pl> wrote in message news:h1fn7k$1eo$1nemesis.news.neostrada.pl...
Tomisk pisze:
 > tylko po jakiego ch... o ni za nim tyle jechali w USA dostałby kilka kulek w
opony albo wyżej i po sprawie

oj nie :)

Bez kulek, ale rownie skutecznie

http://people.howstuffworks.com/police-chase.htm/printable

(The Pursuit Intervention Technique)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-19 11:46:39
Autor: Grzegorz Prędki
Tomisk pisze:
[...]

Za duzo filmow ogladasz.

Data: 2009-06-19 11:48:05
Autor: Maverick
GK wrote:
[...]
9 postow w dol/gore ;)

Nie wiem czy było, ale warto zobaczyć: Poś cig za pijanym kierowcą