Nie wiem czy było - dwie ciekawostki.

Data: 2012-04-26 23:50:40
Autor: megrims
Nie wiem czy było - dwie ciekawostki.
http://www.poznan.pl/mim/main/trafifoto-straz-miejska-informuje,p,2322,21426.html

czyli informują lojalnie, gdzie będą fotoradary wystawione

Jest inny motyw - uchwała budżetowa na 2012 rok.

http://bip.poznan.pl/bip/attachments.html?id=108503&co=show&parent=50919&instance=1003

W uchwale budżetowej są przychody.

Grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od osób fizycznych 9.204.000,00

w tym:
   5.200.000,00 - Transport i łączność
   4.000.000,00 - Bezpieczeństwo publiczne i ochrona PPoĹź
       3.000,00 - Pomoc społeczna (tego nie rozumiem)
       1.000,00 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

Ja myślę, że kierowcy powinni się postarać w tym roku i nie
dawać robić sobie fotek i parkować poprawnie, a piesi
powinni przechodzić tylko na zielonym świetle.

Może jak się ten budżet wyjebie, to SM zlikwidują :)

Data: 2012-04-27 00:13:31
Autor: venioo@interia.pl
W dniu 2012-04-26 23:50, megrims pisze:

W uchwale budżetowej są przychody.

Grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od osób fizycznych 9.204.000,00

w tym:
5.200.000,00 - Transport i łączność
4.000.000,00 - Bezpieczeństwo publiczne i ochrona PPoż
[...]

OIDP to umieszczanie wplywow z mandatow w budzecie pod pozycja "przychody" jest nielegalne :)

Na ktorejs stronie jeszcze bylo napisane gdzie policjanci beda kursowali, ale teraz nie moge sobie przypomniec.

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-04-27 04:12:20
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Nie wiem czy było - dwie ciekawostki.

Powitanko,

OIDP to umieszczanie wplywow z mandatow w budzecie pod pozycja
"przychody" jest nielegalne :)

Jak znajdziesz podstawe prawna, to chetnie poczytam, bo nie moge sie doczekac, by Vincenta wsadzic. (1,2 Gzl zapisane w budzecie)

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Data: 2012-04-27 21:22:03
Autor: venioo@interia.pl
Nie wiem czy było - dwie ciekawostki.
W dniu 2012-04-27 04:12, Pawel "O'Pajak" pisze:

Powitanko,

[...]

Nie chce mi sie szukac, ale jakies takie orzeczenie chyba NSA bylo, ze gminy nie moga w budzecie czegos takiego zapisywac, ale moze chodzilo tylko o straz wiejska. Bo FR maja sluzyc poprawie bezpieczenstwa a nie zarabianiu pieniedzy i reperowaniu budzetu gmin - tak po krotce brzmialo uzasadnienie.

--
venioo  -> GG:198909
"What a wonderful wooooorld!" :)

Data: 2012-04-28 13:29:05
Autor: Tomasz Pyra
On Fri, 27 Apr 2012 00:13:31 +0200, venioo@interia.pl wrote:

[...]

Nie przychód, a dochód.
Reguluje to kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia:

Art. 100. [...] Grzywna ta [...] gdy nałoży ją funkcjonariusz organu
podległego władzom jednostki samorządu terytorialnego - stanowi dochód tej
jednostki samorządu.

Data: 2012-04-27 01:07:04
Autor: PiteR
na  ** p.m.s **  megrims pisze tak:

Ja myślę, że kierowcy powinni się postarać w tym roku i nie
dawać robić sobie fotek i parkować poprawnie

Polacy zawsze popadają w skrajności to pewnie i tak będzie.
Niby biznes pewniak a w Polsce nie wypali.

--
    Piter
    vw golf  mk2 1.3 '87

Data: 2012-04-27 08:50:01
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nie wiem czy było - dwie ciekawostki.
Hello megrims,

[...]

W uchwale budżetowej są przychody.
Grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od osób fizycznych 9.204.000,00
w tym:
   5.200.000,00 - Transport i łączność

Tylko?

   4.000.000,00 - Bezpieczeństwo publiczne i ochrona PPoż

Aż!?!

       3.000,00 - Pomoc społeczna (tego nie rozumiem)
       1.000,00 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

Z ochrony środowiska tylko 1000? Tego to ja nie rozumiem :(

Ty i te Twoje fantazje...

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2012-04-27 09:52:42
Autor: megrims
[...]

To chyba głównie mandaty za fotki.

    4.000.000,00 - Bezpieczeństwo publiczne i ochrona PPoż

Aż!?!
Może to mandaty za nieprawidłowe parkowanie.

        3.000,00 - Pomoc społeczna (tego nie rozumiem)
        1.000,00 - Gospodarka komunalna i ochrona środowiska

Z ochrony środowiska tylko 1000? Tego to ja nie rozumiem :(

Tego to ja również nie rozumiem, ale można zapytać BIP.
Ustawowo muszą udzielić odwiedzi.

przestań się czepiać.

Data: 2012-04-27 08:55:45
Autor: 4CX250
Użytkownik "megrims" <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał w wiadomości news:jncfve$ft4$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Należy ukarać 5tys kierowców, a jak będzie ich za mało to dobrać z przypadkowych przechodniów.

Marek

Data: 2012-04-28 12:27:07
Autor: Gotfryd Smolik news
On Thu, 26 Apr 2012, megrims wrote:

Grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od osób fizycznych 9.204.000,00
[...]
     3.000,00 - Pomoc społeczna (tego nie rozumiem)

  Za wyłudzenia?

pzdr, Gotfryd

Data: 2012-04-28 15:22:46
Autor: J.F.
Dnia Thu, 26 Apr 2012 23:50:40 +0200, megrims napisał(a):
http://www.poznan.pl/mim/main/trafifoto-straz-miejska-informuje,p,2322,21426.html
czyli informują lojalnie, gdzie będą fotoradary wystawione

nie tylko oni
http://www.smwroclaw.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=357:fotoradar&catid=94:fotoradar&Itemid=28

Na dole link do harmogramu.

Nie zawsze przestrzegaja.

[...]

Za nieplacenie alimentow ? Prawde mowiac to ja nie rozumiem tego poprzedniego - bezpieczenstwo
publiczne ? Za to mandaty daja ? Niedsniezony chodnik ?
Ja myślę, że kierowcy powinni się postarać w tym roku i nie
dawać robić sobie fotek i parkować poprawnie, a piesi

A ty oczywiscie bedziesz pierwszy jezdzacy przepisowo ;-)

powinni przechodzić tylko na zielonym świetle.
Może jak się ten budżet wyjebie, to SM zlikwidują :)

W cuda wierzysz - to ustawia wiecej znakow zakazu zeby plan wykonac.

A w Poznaniu macie pewnie ze 200 tys pojazdow - 5 mln to jest 25zl rocznie
od kierowcy. To zdecydowanie nie nazwe "dla wyciagania kasy" ;-)

Moze o to w tym chodzi - SM ostrzega, zeby miejscowi nie wpadali za czesto?

J.

Nie wiem czy było - dwie ciekawostki.