Nie wiem czy było - dwie ciekawostki.

Data: 2012-04-28 15:22:46
Autor: J.F.
Nie wiem czy było - dwie ciekawostki.
Dnia Thu, 26 Apr 2012 23:50:40 +0200, megrims napisał(a):
http://www.poznan.pl/mim/main/trafifoto-straz-miejska-informuje,p,2322,21426.html
czyli informują lojalnie, gdzie będą fotoradary wystawione

nie tylko oni
http://www.smwroclaw.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=357:fotoradar&catid=94:fotoradar&Itemid=28

Na dole link do harmogramu.

Nie zawsze przestrzegaja.

W uchwale budżetowej są przychody.
Grzywny, mandaty i inne kary pieniężne od osób fizycznych 9.204.000,00

w tym:
   5.200.000,00 - Transport i łączność
   4.000.000,00 - Bezpieczeństwo publiczne i ochrona PPoż
       3.000,00 - Pomoc społeczna (tego nie rozumiem)

Za nieplacenie alimentow ? Prawde mowiac to ja nie rozumiem tego poprzedniego - bezpieczenstwo
publiczne ? Za to mandaty daja ? Niedsniezony chodnik ?
Ja myślę, że kierowcy powinni się postarać w tym roku i nie
dawać robić sobie fotek i parkować poprawnie, a piesi

A ty oczywiscie bedziesz pierwszy jezdzacy przepisowo ;-)

powinni przechodzić tylko na zielonym świetle.
Może jak się ten budżet wyjebie, to SM zlikwidują :)

W cuda wierzysz - to ustawia wiecej znakow zakazu zeby plan wykonac.

A w Poznaniu macie pewnie ze 200 tys pojazdow - 5 mln to jest 25zl rocznie
od kierowcy. To zdecydowanie nie nazwe "dla wyciagania kasy" ;-)

Moze o to w tym chodzi - SM ostrzega, zeby miejscowi nie wpadali za czesto?

J.

Nie wiem czy było - dwie ciekawostki.