Nie wiem czy było, ale warto zobaczyć: Pościg za pijanym kierowcą

Data: 2009-06-19 09:39:07
Autor: masti
Nie wiem czy było, ale warto zobaczyć: Pościg za pijanym kierowcą
Dnia pięknego Fri, 19 Jun 2009 11:23:10 +0200, osobnik zwany GK wystukał:

Jak w temacie, sprawdzałem na liście, ale mogłem przeoczyć.

kurczę, 11 wątków wcześniej.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Nie wiem czy było, ale warto zobaczyć: Pościg za pijanym kierowcą