Nie wiem czy było: sprzedajesz auto możesz trafi ć do więzienia!

Data: 2009-11-30 11:01:53
Autor: Yogi\(n\)
Nie wiem czy było: sprzedajesz auto możesz trafi ć do więzienia!
Użytkownik "GK" <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf02n8$fq2$1inews.gazeta.pl...
http://skroc.pl/78eb
Ciekawe czy w praktyce kogoś wsadzili...

No ale co z tego wynika? Zmienił się jakiś przepis, nowe prawo wprowadzili nasi rządzący? Przepisy o rękojmi i kodeks karny obowiązują już do dłuzszego czasu i nic absolutnie z tego nie wynika. Gazeta Prawna sobie teoretyzuje po prostu.

Jeżeli jakiś oszust czy naciągacz sprzeda rzęcha panu sędziemu albo jego bratu, to może "beknie" za oszustwo, w pozostałych przypadkach okaże się, że nie wiedział i nie odpowiada.

Przecież ostatnio, po ujęciu na gorącym uczynku złodzieja japończyków w Waw-e, poszukiwanego od dłuższego czasu, w domu którego znaleziono dziuplę i "zwłoki" iluś tam samochodów - a sąd go uwolnił żeby mógł zatrzeć slady i będzie odpowiadał z wolnej stopy - to chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie wierzy, że sąd skaże oszusta sprzedającego złomy.

--
Yogi(n)

Nie wiem czy było: sprzedajesz auto możesz trafi ć do więzienia!