Nie wiem czy już było? Życzenia dla Szechtera.

Data: 2010-05-04 12:46:13
Autor: azot
Nie wiem czy już było? Życzenia dla Szechtera.
Data: 2010-05-04 13:14:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Nie wiem czy już było? Życzenia dla Szechtera.

"azot" <afriko@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
http://www.dziekujemy.pl/

azot

   Zyczenia wyslalem.  Dziekuje za info!

   AR

Data: 2010-05-04 16:05:04
Autor: cirrus
Nie wiem czy już było? Życzenia dla Szechtera.
Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:341b3$4be0019c$54702a04$17946news.chello.at...
"azot" <afriko@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag
http://www.dziekujemy.pl/
azot
  Zyczenia wyslalem.  Dziekuje za info!
  AR

On tez wam podziekuje, ze bedzie mial sobie czym dupe podetrzec.

--
stevep

Data: 2010-05-04 16:10:19
Autor: brat_olin
Nie wiem czy już było? Życzenia dla Szechtera.
"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote

Mysza od monitora??

--
Smart questions to stupid answers

Nie wiem czy już było? Życzenia dla Szechtera.