Nie wiem czy to właściwa grupa...

Data: 2010-04-19 13:38:30
Autor: kakmar
Nie wiem czy to właściwa grupa...
Dnia 17.04.2010 PawelC <pablo35CUTTHIS@gazeta.pl> napisał/a:
bo może bardziej warto by o to psychologów zapytać.
Nie wiem ilu z was, tak jeździ lub zaobserwowały mechanizm, z którym spotykam się niemal za każdym razem na krajowej "7-mce" Warszawa - Radom (Choć myślę, że to nie tylko 7kmi dotyczy).

(...)
Do Głóchowa(gdzie formalnie jest to normalna droga w większości poza terenem zabudowanym) jedzie taki jeden z drugim grubo powyżej 120 ... po czym zaczyna się droga ekspresowa, piękne dwa pasy w każda stronę, nowy asfalt.. i zaraz po wjeździe na nią delikwent zwalnia do regulaminowych 110 ... niech mi ktoś wytłumaczy ten fenomen, bo ja tego za diabła nie rozumiem. :)

Nie wiem dlaczego ta się dzieje, ale mogę potwierdzić że tak jest i sam
się zastanawiam dlaczego. Może większość bardziej się boi nagrania przez
objazdowe kino niż przejechania przez przejście dla pieszych 130 podczas
wyprzedzania. Na 8 W-wa - Wyszków, też można to zauważyć, choć nie aż
tak często jak na 7.

--
kakmaratgmaildotcom

Nie wiem czy to właściwa grupa...