Nie wiem czy zauwazyliscie...

Data: 2010-06-07 22:36:28
Autor: DJ MC Donald Musk
Nie wiem czy zauwazyliscie...
zer ten swir Piprzykoski klamstwa Kosinskiego uwaza za prawde...
No szok. Mozemy tu sie nie zgadzac na rozne sprawy ale, zeby
Kosinskiego brac na powaznie to chyba trzeba miec umysl kury...

Data: 2010-06-08 07:55:48
Autor: Piotr
Nie wiem czy zauwazyliscie...
Dnia Mon, 7 Jun 2010 22:36:28 -0700 (PDT), DJ MC Donald Musk napisał(a):

zer ten swir Piprzykoski klamstwa Kosinskiego uwaza za prawde...
No szok. Mozemy tu sie nie zgadzac na rozne sprawy ale, zeby
Kosinskiego brac na powaznie to chyba trzeba miec umysl kury...

W tym przypadku to będzie jednak umysł kapłona.
Piotr
PS. Oczywiście starego.
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-06-08 08:24:03
Autor: precz z gnomem
Nie wiem czy zauwazyliscie...

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal

 Mozemy tu sie nie zgadzac na rozne sprawy ale, zeby
Kosinskiego brac na powaznie to chyba trzeba miec umysl kury...

No to pokaz, ze go nie masz i uzasadnij to co napisales.

Przemyslaw Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jaroslawa Kaczynskiego moze spowodowac, ze Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rzadzilby nia "czlowiek, który ma doswiadczenie w hodowli zwierzat futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kaminskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, ze wszystko zgodne z prawem, upadly".

Data: 2010-06-07 23:28:55
Autor: DJ MC Donald Musk
Nie wiem czy zauwazyliscie...
On 8 Cze, 08:24, "precz z gnomem" <Bro my RP przed pisem@..pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal

> [...]

Przemyslaw Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jaroslawa Kaczynskiego moze spowodowac, ze Polska
spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rzadzilby nia "czlowiek, kt ry ma
doswiadczenie w hodowli zwierzat futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza
Kaminskiego, b. szefa CBA, i jego zwolennik w, ze wszystko zgodne z prawem,
upadly".

idz sie leczyc biedaku...

Data: 2010-06-08 09:40:30
Autor: awe
Nie wiem czy zauwazyliscie...

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f62ab43a-a9f6-4bbd-ad22-ae1157c1b262w31g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Kaminskiego, b. szefa CBA, i jego zwolennik w, ze wszystko zgodne z prawem,

a co Ty chcesz od niego przeciez to taki sam trep jak Kutz czy Wajda. Z wioch wyciagnieto, nauczono pisac, a ci dalej lepia kuleczki z gowna.
awe

Nie wiem czy zauwazyliscie...