Nie wiem czy zauwazyliscie...

Data: 2010-06-08 08:24:03
Autor: precz z gnomem
Nie wiem czy zauwazyliscie...

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal

 Mozemy tu sie nie zgadzac na rozne sprawy ale, zeby
Kosinskiego brac na powaznie to chyba trzeba miec umysl kury...

No to pokaz, ze go nie masz i uzasadnij to co napisales.

Przemyslaw Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jaroslawa Kaczynskiego moze spowodowac, ze Polska spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rzadzilby nia "czlowiek, który ma doswiadczenie w hodowli zwierzat futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza Kaminskiego, b. szefa CBA, i jego zwolenników, ze wszystko zgodne z prawem, upadly".

Data: 2010-06-07 23:28:55
Autor: DJ MC Donald Musk
Nie wiem czy zauwazyliscie...
On 8 Cze, 08:24, "precz z gnomem" <Bro my RP przed pisem@..pl> wrote:
Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <irat...@gmail.com> napisal

> [...]

Przemyslaw Warzywny

--

"Wygrana w wyborach Jaroslawa Kaczynskiego moze spowodowac, ze Polska
spadnie do rangi Ruandy i Burundi, a rzadzilby nia "czlowiek, kt ry ma
doswiadczenie w hodowli zwierzat futerkowych.
Wyrok w procesie apelacyjnym w aferze gruntowej uchylony. Argumenty Mariusza
Kaminskiego, b. szefa CBA, i jego zwolennik w, ze wszystko zgodne z prawem,
upadly".

idz sie leczyc biedaku...

Data: 2010-06-08 09:40:30
Autor: awe
Nie wiem czy zauwazyliscie...

Uzytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisal w wiadomosci news:f62ab43a-a9f6-4bbd-ad22-ae1157c1b262w31g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

Kaminskiego, b. szefa CBA, i jego zwolennik w, ze wszystko zgodne z prawem,

a co Ty chcesz od niego przeciez to taki sam trep jak Kutz czy Wajda. Z wioch wyciagnieto, nauczono pisac, a ci dalej lepia kuleczki z gowna.
awe

Nie wiem czy zauwazyliscie...