Nie wiem dlaczego ...

Data: 2011-01-09 17:13:03
Autor: Wiesiek
Nie wiem dlaczego ...
.... wkur...ą mnie ostatnio Nurkujące Kobiety. No nie wiem !

Data: 2011-01-09 17:51:00
Autor: Rechot
Nie wiem dlaczego ...
Widocznie natura wymaga aby ilośc spamerów się zgadzała.
Mistrzunio z Scharm zamilkł to musiał sie pojawić ktoś nowy ;-)))

Data: 2011-01-09 18:11:15
Autor: Zakrzówek Kraken
Nie wiem dlaczego ...

Użytkownik "Wiesiek" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:igcmqh$v8h$1node1.news.atman.pl...
... wkur...ą mnie ostatnio Nurkujące Kobiety. No nie wiem !

Spoko, Wiesiek.
Dzisiaj na Zakrzówku były kobiety zarówno w grupie w suchaczach jak i w grupie bez suchaczy (bez pianek też,  żeby było jasne).
Może to szowinizm z mojej strony ale ciągle uważam za bardziej godne podziwu kiedy do zimnej wody w ciężkim sprzęcie (lub bez sprzętu) wchodzi kobieta niż kiedy to robi facet. Czapki z głów.

MSC

Data: 2011-01-09 19:06:44
Autor: WiesiekUMPC
Nie wiem dlaczego ...

(bez pianek też,  żeby było jasne).

Nie wierzę! Pokaż zdjęcia!
Wiesiek

Data: 2011-01-09 22:02:19
Autor: Zakrzówek Kraken
Nie wiem dlaczego ...

Użytkownik "WiesiekUMPC" <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:igctfe$12n$1node1.news.atman.pl...

(bez pianek też,  żeby było jasne).

Nie wierzę! Pokaż zdjęcia!
Wiesiek
Pewnie tutaj za parę dni
http://www.kaloryfer.eu/

MSC

Data: 2011-01-09 20:14:45
Autor: jacekplacek
Nie wiem dlaczego ...
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):

> [...]

kiedy do zimnej wody w ciężkim sprzęcie (lub bez sprzętu) wchodzi kobieta niż kiedy to robi facet. Czapki z głów.

Ja się do prośby Wieśka przyłączam - zdjęcia Maćku!! Please! :)
Miss mokrego podkoszulka też była? :)

Data: 2011-01-09 20:15:16
Autor: Haw
Nie wiem dlaczego ...
W dniu 2011-01-09 18:11, ZakrzĂłwek Kraken pisze:
UÂżytkownik "Wiesiek"<wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
... wkur...Âą mnie ostatnio NurkujÂące Kobiety. No nie wiem !

Spoko, Wiesiek.
Dzisiaj na ZakrzĂłwku byÂły kobiety zarĂłwno w grupie w suchaczach jak i w
grupie bez suchaczy (bez pianek teÂż,  Âżeby byÂło jasne).
MoÂże to szowinizm z mojej strony ale ciÂągle uwaÂżam za bardziej godne podziwu
kiedy do zimnej wody w ciĂŞÂżkim sprzĂŞcie (lub bez sprzĂŞtu) wchodzi kobieta
ni¿ kiedy to robi facet. Czapki z g³ów.

MSC

czy ten podziw nalezy sie rowniez kobietom-spamerom? wszak IT to tez raczej meska dziedzina.

pozdrawiam,
Haw.

Data: 2011-01-09 20:23:48
Autor: jacekplacek
Nie wiem dlaczego ...
Wiesiek <wlopataNOSPAM@poczta.onet.pl> napisał(a):
.... wkur...ą mnie ostatnio Nurkujące Kobiety. No nie wiem !
Każdy taki post opatrzony jest [market], więc w czym problem? Wolisz idiotyzmy czarneckiego? Przypada ich ze sto, na jedną reklamę Doroty. Poza tym nie wiedzę na rynku nurkowym ani oferty tak wprost i jednoznacznie skierowanej do kobiet, ani osoby tak doskonale do tych szkoleń przygotowanej, jak Dorota.
Poza tym patrząc już z czysto mesko szowinistycznego punktu, na pewno wolałbym posłać swoją kobietę do innej baby, niż jakiegoś sześciopakowego przystojniaka - wiara, wiarą a na zimne lepiej dmuchać :)Ja życzę Dorocie dużo powodzenia, a nam nurkom, jak najwięcej tak pozytywnie zakręconych i ambitnych nurkiń-instruktorów :)

Data: 2011-01-09 20:36:26
Autor:
Nie wiem dlaczego ...
 jacekplacek <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Wolisz idiotyzmy czarneckiego?

Tak bardzo Ciebie boli że nie rozumiesz o czym mówię.
Czy już ktoś Tobie mówił o pisowni nazwisk w języku polskim?

pozdrawiam rc

Data: 2011-01-09 23:40:56
Autor: Pszemol
Nie wiem dlaczego ...
" jacekplacek" <jacekiala@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote in message news:igd5gk$kua$1inews.gazeta.pl...
.... wkur...ą mnie ostatnio Nurkujące Kobiety. No nie wiem !

Każdy taki post opatrzony jest [market], więc w czym problem?

Czemu kłamiesz?

Nie wiem dlaczego ...