Nie wiem jak zatytułować ten w±tek...

Data: 2009-11-16 12:24:49
Autor: -- heÂŽsk --
Nie wiem jak zatytułować ten w±tek...
On Mon, 16 Nov 2009 12:11:43 +0100, "MH" <logiznam1@op.pl> wrote:

QRRVA , to już są szczyty !!!  Cywilizacja pada na pysk !!

http://www.youtube.com/watch?v=-S8WHJ2sGg8&feature=player_embedded

 proponuje: kto ma dzis sraczke?
 ten ktory ma robi za mamusie, ten ktory nie ma za tatusia.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-16 12:37:47
Autor: MH
Nie wiem jak zatytu�owa� ten w¹tek...
> [...]

 proponuje: kto ma dzis sraczke?
 ten ktory ma robi za mamusie, ten ktory nie ma za tatusia.

błotem i innym kałem wzajemnie się obrzucać , przedstawiać bardziej lub mniej
mądre poglądy , ale ... w tym konkretnym przypadku nie jest mi już do śmichu..
Tego typu działania nie są normalne i naturalne..  To , że ktoś ma orientacje
gejowskie , ...Ooopss , PEDALSKIE !! , jego sprawa. Sram na to !!  Ale !! , jeżeli tego typu nienormalności są wręcz propagowane , to odnoszę wrażenie , że
jest to działanie zamierzone. Kto i w jakim celu to propaguje ??!!

MH --

Data: 2009-11-16 13:39:08
Autor: raff
Nie wiem jak zatytuĹ�owaÄ � ten wÂątek...

Ooo, MH sie teraz obudzil.

R.

Data: 2009-11-16 15:14:11
Autor: Piotr
Nie wiem jak zatytuĹ�owaÄ � ten wÂątek...
Dnia Mon, 16 Nov 2009 13:39:08 +0100, raff napisał(a):

Ooo, MH sie teraz obudzil.

Bo jak mu trochę wódeczności ze łba wyparują, to ma iluminacje, i widzi co
mu jego kompan od "łokowity" za plecami rychtuje.
Piotr

Data: 2009-11-16 17:59:10
Autor: raff
Nie wiem jak zatytuĹ�owaÄ � ten w?tek...
Ooo, MH sie teraz obudzil.

Bo jak mu trochę wódeczności ze łba wyparują, to ma iluminacje, i widzi co
mu jego kompan od "łokowity" za plecami rychtuje.
Piotr

Zeby mu sie tylko do tylka nie dobral. Co prawda mowi inaczej, ale z tymi lewusami to nigdy nic nie wiadomo...

R.

Nie wiem jak zatytułować ten w±tek...