Nie wiem jak zatytułować ten wątek...

Data: 2009-11-16 12:11:43
Autor: MH
Nie wiem jak zatytułować ten wątek...
QRRVA , to już są szczyty !!!  Cywilizacja pada na pysk !!

http://www.youtube.com/watch?v=-S8WHJ2sGg8&feature=player_embedded

MH

Data: 2009-11-16 12:24:49
Autor: -- heÂŽsk --
Nie wiem jak zatytułować ten w±tek...
On Mon, 16 Nov 2009 12:11:43 +0100, "MH" <logiznam1@op.pl> wrote:

QRRVA , to już są szczyty !!!  Cywilizacja pada na pysk !!

http://www.youtube.com/watch?v=-S8WHJ2sGg8&feature=player_embedded

 proponuje: kto ma dzis sraczke?
 ten ktory ma robi za mamusie, ten ktory nie ma za tatusia.

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-16 12:37:47
Autor: MH
Nie wiem jak zatytu�owa� ten w¹tek...
> [...]

 proponuje: kto ma dzis sraczke?
 ten ktory ma robi za mamusie, ten ktory nie ma za tatusia.

błotem i innym kałem wzajemnie się obrzucać , przedstawiać bardziej lub mniej
mądre poglądy , ale ... w tym konkretnym przypadku nie jest mi już do śmichu..
Tego typu działania nie są normalne i naturalne..  To , że ktoś ma orientacje
gejowskie , ...Ooopss , PEDALSKIE !! , jego sprawa. Sram na to !!  Ale !! , jeżeli tego typu nienormalności są wręcz propagowane , to odnoszę wrażenie , że
jest to działanie zamierzone. Kto i w jakim celu to propaguje ??!!

MH --

Data: 2009-11-16 13:39:08
Autor: raff
Nie wiem jak zatytuĹ�owaÄ � ten wÂątek...

Ooo, MH sie teraz obudzil.

R.

Data: 2009-11-16 15:14:11
Autor: Piotr
Nie wiem jak zatytuĹ�owaÄ � ten wÂątek...
Dnia Mon, 16 Nov 2009 13:39:08 +0100, raff napisał(a):

Ooo, MH sie teraz obudzil.

Bo jak mu trochę wódeczności ze łba wyparują, to ma iluminacje, i widzi co
mu jego kompan od "łokowity" za plecami rychtuje.
Piotr

Data: 2009-11-16 17:59:10
Autor: raff
Nie wiem jak zatytuĹ�owaÄ � ten w?tek...
Ooo, MH sie teraz obudzil.

Bo jak mu trochę wódeczności ze łba wyparują, to ma iluminacje, i widzi co
mu jego kompan od "łokowity" za plecami rychtuje.
Piotr

Zeby mu sie tylko do tylka nie dobral. Co prawda mowi inaczej, ale z tymi lewusami to nigdy nic nie wiadomo...

R.

Data: 2009-11-16 12:59:57
Autor: Piotr
Dnia Mon, 16 Nov 2009 12:11:43 +0100, MH napisał(a):

QRRVA , to już są szczyty !!!  Cywilizacja pada na pysk !!

http://www.youtube.com/watch?v=-S8WHJ2sGg8&feature=player_embedded

To przecie najzwyklejszy postymp, w natarciu. Jak nie chcesz spiewac z nimi, to jestes przeciw nim. Nie słyszaleś nigdy
tej postympowej maksymy?
Piotr

Data: 2009-11-16 12:33:10
Autor: iaforek
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
> [...]

To przecie najzwyklejszy postymp, w natarciu. Jak nie chcesz spiewac z nimi, to jestes przeciw nim. Nie słyszaleś nigdy

A jak jesteś przeciw to znaczy, że jakieś fobie masz i trzeba Ciebie leczyć lub "edukować". Przy czym, działa to tylko w jedną stronę. Teraz to "postymp" ma monopol na "prawdę". Więc jak powiesz pedałowi, że mógłby się douczyć, że dwóch facetów, za cholerę, nie da rady zrobić dziecka to Ty będziesz w oczach "postympu" wsteczniakiem i nieukiem. Takie czasy... no i pewnie jakąś terapię "dokształcającą" Ci zaproponują.

--
iaforek

Data: 2009-11-16 13:02:30
Autor: Hans Kloss
MH <logiznam1@op.pl> napisał(a):
QRRVA , to już są szczyty !!!  Cywilizacja pada na pysk !!
http://www.youtube.com/watch?v=-S8WHJ2sGg8&feature=player_embedded

"Gdybyś 20 lat temu powiedział mi, ze zobaczę dzieciaki z zielonymi włosami i
kółkami w nosach, przechadzające się po ulicach naszego Teksasu, prędzej bym
skonał, niż ci uwierzył. Kiedy przestajesz słyszeć 'proszę pana' i 'proszę
pani', reszta nadchodzi szybko."

To był oczywiście cytat....
A nam pozostaje jedynie konsekwentne egzekwowanie owego "proszę pana" "proszę
pani". Nic więcej nie możemy zrobić....ale prawdopodobnie nic więcej robić nie
trzeba. Tylko czy damy radę?
J-23

Data: 2009-11-16 14:04:13
Autor: Prawusek

"Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
MH <logiznam1@op.pl> napisał(a):

> [...]

"proszę
pani". Nic więcej nie możemy zrobić....ale prawdopodobnie nic więcej robić

Na początek trzeba powiedzieć nie dla dochtoratu dla Jonkaura.
To największy psuj w dziedzinie wychowania społeczeństwa polskiego

Data: 2009-11-16 15:28:10
Autor: WW
Nie wiem jak zatytu
MH pisze:
QRRVA , to już są szczyty !!!  Cywilizacja pada na pysk !!

http://www.youtube.com/watch?v=-S8WHJ2sGg8&feature=player_embedded

MH

To nie cywilizacja pada na pysk a jedynie dogmaty kościoła katolickiego.
I bardzo dobrze.
Słyszałeś może od o tzw. Oddziale Tebańskim - czasy starożytne.

Pozdrawiam
 WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-11-16 14:58:09
Autor: Karol
Nie wiem jak zatytu
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):

To nie cywilizacja pada na pysk a jedynie dogmaty kościoła katolickiego.
I bardzo dobrze.

dogmaty Kosciola Katolickiego nie padaja i niegdy nie padna, chociaz zydowstwo
ktore sie panoszy w Europie bardzo by tego chcialo.

Komunisci Kosciol Katolicki tez chcieli zniszczyc i im sie jakos nie udalo.

Twoj Putin nawet przyszedl po rozum do glowy i grzecznie popiera prawoslawie.

Zawsze tak bylo, ze jak trwoga to do Boga. Teraz tez tak bedzie, wiec sie nie
ciesz.

Data: 2009-11-16 16:40:04
Autor: WW
Nie wiem jak zatytu
  Karol pisze:

dogmaty Kosciola Katolickiego nie padaja i niegdy nie padna,

Byłbym ostrożniejszy z tak kategorycznymi stwierdzeniami.
Skoro księża z upodobaniem dupczą sie na wzajem aż gwiżdże, młodziankom nie darując, to jak możesz mówić o niepadaniu. One już padły  a to co jest, to fikcja na użytek półmózgów
Od spodu sie ten zabobon  psuje.

Komunisci Kosciol Katolicki tez chcieli zniszczyc i im sie jakos nie udalo.

Ale kapitalizm zrobi to szybko. Popatrz na sąsiadów. Już kościoły sprzedają. Gdyby w Polsce nie stali ponad prawem, to by było podobnie.

Twoj Putin nawet przyszedl po rozum do glowy i grzecznie popiera prawoslawie.

Ale nie Watykan :-P

Data: 2009-11-16 16:21:45
Autor: Karol
Nie wiem jak zatytu
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
  Karol pisze:

> dogmaty Kosciola Katolickiego nie padaja i niegdy nie padna,

 cytuja, wprawdzie za wikipedia, ale takich statystyk jest duzo wiecej:

*Jakkolwiek Kościół katolicki odnotował niespotykany przedtem wzrost liczby
wiernych (313 milionów, wzrost o 41,48% w latach 1978-2002), to jednak w
niektórych państwach musi stawić czoła poważnym problemom. Od lat obserwuje
się spadek liczby wiernych w niektórych państwach europejskich m.in. we
Francji, Czechach i Niemczech, gdzie Kościół katolicki sprzedaje swoje dobra,
ponieważ nie stać go na ich utrzymanie, kościoły te zamieniane są przez kupców
w dyskoteki, muzea, domy mieszkalne i hotele. Nie mniej ostatnio jednak
obserwuje się odwrócenie tej tendencji w krajach, gdzie dotychczas następował
spadek ich liczby (m. in. w Austrii po objęciu urzędu papieża przez
niemieckojęzycznego duchownego). Mimo wszystko liczba katolików na świecie
wzrosła i obecnie wynosi około 1,130 mld wiernych.

Równocześnie nieustannie rośnie liczba katolików w krajach zdecydowanie
protestanckich m.in. w Holandii[1]. Liczba katolików na świecie nieustannie
wzrasta, zwłaszcza w Stanach Zjednoczonych, gdzie stale wzrasta liczba
imigrantów z Ameryki łacińskiej, Afryki i Azji, w równie szybkim tempie wrasta
tam jednak liczba protestantów. Kościół katolicki prowadzi także działalność
misyjną w krajach byłego ZSRR, które charakteryzują się słabą religijnością,
po latach komunizmu gdy kościoły były tam burzone, zamykane, nacjonalizowane,
zamieniane w pływalnie i składy chemikaliów.

W Niemczech od początku lat dziewięćdziesiątych z Kościoła katolickiego
wystąpiło ok. 1,5 milionów wiernych. Tendencja ta nie była tak gwałtowna jak w
przypadku Kościołów protestanckich.*

http://tinyurl.com/ylyc6dm

Skoro księża z upodobaniem dupczą sie na wzajem aż gwiżdże, młodziankom nie darując, to jak możesz mówić o niepadaniu. One już padły  a to co jest, to fikcja na użytek półmózgów
Od spodu sie ten zabobon  psuje.

o rozpowszechnianie i naglasnianie tego typu incydentow w Polsce najbardziej
zabiega zydowska gazeta GW. Komunisci wprowadzili do Kosciola Katolickiego
sporo pseudokatolikow. To byla ich metoda na rozwalania kosciola od srodka. Tego typu dzialania caly czas sa organizowane w innych krajach przez
zacieklych wrogow Kosciola Katolickiego ktorymi zawsze byli Zydzi. Wkleilem tutaj kilka dni temu wypowiedz jednego z hierarchow KK, na ten temat.

Warto aby kazdy czlowiek ktory jest rozumny, zdawal sobie z tego sprawe w jaki
sposob z KK, walczy zydowstwo. To sa FAKTY, a nie antysemickie wypowiedzi.

To samo zydowstwo, propaguje jednoczesnie wszystkie zboczenia w krajach
chrzescijanskich, aby w ten sposob pod sztandarami postepu, wmawiac
niedoinformowanym spolecznosciom, ze to postep. Warto tez podkreslic, ze sami Zydzi swoja religie bardzo ochraniaja i wszelkie
informacje o zboczeniach ktore rowniez maja miejsce wsrod wierzacych Zydow,
starannie ukrywaja i proby naglasniania tych faktow, uwazaja za antysemickie
wypowiedzi.

> Komunisci Kosciol Katolicki tez chcieli zniszczyc i im sie jakos nie udalo.

Ale kapitalizm zrobi to szybko. Popatrz na sąsiadów. Już kościoły sprzedają. Gdyby w Polsce nie stali ponad prawem, to by było podobnie.

Mylisz sie kapitalizm nie ma absolutnie nic do tego. Kapitalizm nie walczy i
nigdy nie walczyl z wiara. Wrecz przeciwnie, kapitalisci sa czesto wierzacymi
ludzmi. Z Kosciolem Katolickim i innymi wierzeniami, zawsze walczyli tylko
komunisci, ktorego najwiekszymi propagatorami byli zawsze Zydzi oraz
oczywiscie Zydzi.

> Twoj Putin nawet przyszedl po rozum do glowy i grzecznie popiera prawoslawie.

Ale nie Watykan :-P

To nie ma znaczenia, bo to tez religia chrzescijanska, chyba druga na swiecie
pod wzgledem ilosci wiernych. Ta religia rowniez nakazuje przestrzeganie pewnych, fundamentalnych praw moralno_etycznych, ktore pozwalaja czlowiekowi zachowac czlowieczenstwo i humanitaryzm oraz zyc godnie.

Data: 2009-11-16 18:08:26
Autor: WW
Nie wiem jak zatytu
  Karol pisze:

Mylisz sie kapitalizm nie ma absolutnie nic do tego. Kapitalizm nie walczy i
nigdy nie walczyl z wiara.

Owszem nie walczy, ale liczy. :-)

Data: 2009-11-16 17:18:12
Autor: Karol
Nie wiem jak zatytu
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
> Mylisz sie kapitalizm nie ma absolutnie nic do tego. Kapitalizm nie walczy i
> nigdy nie walczyl z wiara.

Owszem nie walczy, ale liczy. :-)

a komunisci i Zydzi ktorzy walcza z wiara katolicka, to altruisci?:)))))

Data: 2009-11-17 07:05:18
Autor: WW
Nie wiem jak zatytu
  Karol pisze:
WW <wuwu0@vp.pl> napisał(a):
[...]

A jak nazwać tych co zwolnili ich z podatków i tolerują jawne łamania prawa.

Data: 2009-11-16 19:21:28
Autor: cyc
Nie wiem jak zatytu

Użytkownik " Karol" <jef_f@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:hdru6p$296

.....<
[...]

............<

To najglupsza i najprymitywaniejsza metoda uciekania od prawdy , ktora jednznacznie mowi , ze kosciol nie rdzi sobie z problemami ksiezy , ktorych nabor juz dawno stal sie naborem negatywnym . Do kosciola grana sie zbyut czesto ludzi o wykoslawionym morale , takim ktory pozwala traktowac instytucje ta jak swoisty azyl zapewniajacy dobrobyt , bezkarnosc i mozliwosc zaspakajania swoich nienaturalnych potrzeb w tym tych seksualalnych . Ten stan rzeczy poglebia sie a powodem tego jest postawa hierarchii kosciola , ktora po pierwsze, dopuszcza do stanu kaplanskiego ludzie przypadkowych jako, ze ilosc staje sie wazniejsza niz jakosc ( Polska w zasadzie jest swiatowym potentatem w tworzeniu  misji na calym swiecie) , po drugie istniejacy swoisty immunitet pozwala na pelna bezkarnosc tych czarnych owiec kosciola , ktora sa na bakier z prawem lub moralnoscia . Stan bazkarnosci poglebia bezkrytyczna wobec poczynan owych czarnych owiec postawa zwierzchnikow kosciola a takze czesci wiernych , ktorzy nie dopuszczaja do siebie mysi , ze kaplan moze pokazac se zwyczajna kanalia .
Wyrzucenie takich z kaplanstwa na zbity pysk pozwoliloby utrzyac w ryzach szerzace sie wsrod nich zgorszenie , ktore jakby na nie nie patrzec jest zdecydowanie nadreprezentaywne .

cyc

Data: 2009-11-16 15:46:18
Autor: cyc
Nie wiem jak zatytu

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:hdro5n$fqg$1nemesis.news.neostrada.pl...
MH pisze:
[...]

Nie !. To jednak nie jest normalne i trudno pogodzic sie taka hm.....niecodzienna , filozofia .

cyc