Nie wiem jak zatytułować ten wątek...

Data: 2009-11-16 13:02:30
Autor: Hans Kloss
Nie wiem jak zatytułować ten wątek...
MH <logiznam1@op.pl> napisał(a):
QRRVA , to już są szczyty !!!  Cywilizacja pada na pysk !!
http://www.youtube.com/watch?v=-S8WHJ2sGg8&feature=player_embedded

"Gdybyś 20 lat temu powiedział mi, ze zobaczę dzieciaki z zielonymi włosami i
kółkami w nosach, przechadzające się po ulicach naszego Teksasu, prędzej bym
skonał, niż ci uwierzył. Kiedy przestajesz słyszeć 'proszę pana' i 'proszę
pani', reszta nadchodzi szybko."

To był oczywiście cytat....
A nam pozostaje jedynie konsekwentne egzekwowanie owego "proszę pana" "proszę
pani". Nic więcej nie możemy zrobić....ale prawdopodobnie nic więcej robić nie
trzeba. Tylko czy damy radę?
J-23

Data: 2009-11-16 14:04:13
Autor: Prawusek

"Hans Kloss" <necr0c0w.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote in message
MH <logiznam1@op.pl> napisał(a):

> [...]

"proszę
pani". Nic więcej nie możemy zrobić....ale prawdopodobnie nic więcej robić

Na początek trzeba powiedzieć nie dla dochtoratu dla Jonkaura.
To największy psuj w dziedzinie wychowania społeczeństwa polskiego

Nie wiem jak zatytułować ten wątek...