Nie wiem, kto na nich (pilotów) tak? presj? wywiera?, ale z ca?? pewno?ci? co? takiego mia?o miejsce.

Data: 2011-02-27 09:56:50
Autor: Przemysław Warzywny
Nie wiem, kto na nich (pilotów) tak? presj? wywiera?, ale z ca?? pewno?ci? co? takiego mia?o miejsce.

http://www.tvn24.pl/-1,1694154,0,1,to-nie-oni-z-wlasnej-woli-przekroczyli-uprawnienia,wiadomosc.html

Przemek

--

.."Gen. Błasikowi bardzo zależało, aby akurat lot do Smoleńska przebiegał wzorowo.
Mógł się czuć zobowiązany wobec prezydenta Kaczyńskiego.

Nie wiem, kto na nich (pilotów) tak? presj? wywiera?, ale z ca?? pewno?ci? co? takiego mia?o miejsce.