Nie wierzę, że to był zamach! - Janusz Korwin-Mikke o katastrofie smoleńskiej

Data: 2012-08-13 18:25:41
Autor: zdumiony
Nie wierzę, że to był zamach! - Janusz Korwin-Mikke o katastrofie smoleńskiej
Data: 2012-08-13 18:36:56
Autor: Trybun
Nie wierzę, że to był zamach! - Janu sz Korwin-Mikke o katastrofie smoleńskiej
W dniu 2012-08-13 18:25, zdumiony pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=MCUjXWS31bc&feature=relmfu
Głos rozsądku

Teorie pana Janusza raczej oderwane są od rzeczywistości, i nie należy ich traktować poważnie.

Data: 2012-08-13 18:39:06
Autor: zdumiony
Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:k0bahf$4sq$3node1.news.atman.pl...

Teorie pana Janusza raczej oderwane są od rzeczywistości, i nie należy ich traktować poważnie.

A jakie teorie? Właśnie jest przeciw teorii zamachu.

Data: 2012-08-13 10:36:02
Autor: Marek
On 13 Sie, 18:39, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "Trybun" <r...@yachoo.com> napisał w wiadomościnews:k0bahf$4sq$3node1.news.atman.pl...

> Teorie pana Janusza raczej oderwane są od rzeczywistości, i nie należy ich
> traktować poważnie.

A jakie teorie? Właśnie jest przeciw teorii zamachu.

Nie mysl, ze z logika jakos dotrzesz do tego przyglupa - Jadrysia.

Data: 2012-08-13 18:41:25
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-13 18:39, zdumiony pisze:
[...]

Wszystko co wychodzi z jego ust jest z zasady oderawne od rzeczywistości.

Data: 2012-08-14 17:56:14
Autor: jacek
On 13 Sie, 18:41, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:
> [...]

> A jakie teorie? Właśnie jest przeciw teorii zamachu.

Wszystko co wychodzi z jego ust jest z zasady oderawne od rzeczywistości.

większość co wychodzi z jego ust,
ma poważne oparcie w rzeczywistości,
choć jest kontrowersyjna.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2012-08-15 08:48:52
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-15 02:56, jacek pisze:
[...]

No jasne, ot choćby ten pomysł na natychmiastową likwidację ZUSu.. Ma Janusz więcej podobnych pomysłów..

Data: 2012-08-15 08:52:23
Autor: Przemysław M.
Dnia Wed, 15 Aug 2012 08:48:52 +0200, Trybun napisał(a):

[...]

ZUS-u w obecnej formie nie da się zlikwidować.Brak kasy. ZUS może
zlikwidować jedynie głęboki kryzys państwa.

--
Jarosław Kaczyński oświadczył, że z własnej woli nie zrezygnuje ze stanowiska Prezesa PiS. - Mnie witają okrzykami: "Jarosław Polskę zbaw". http://tiny.pl/hlh7b

Data: 2012-08-22 12:27:55
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-15 08:52, Przemysław M. pisze:

No jasne, ot choćby ten pomysł na natychmiastową likwidację ZUSu.. Ma
Janusz więcej podobnych pomysłów..
ZUS-u w obecnej formie nie da się zlikwidować.Brak kasy. ZUS może
zlikwidować jedynie głęboki kryzys państwa.

Właśnie o to chodzi, a Janusz mami Polaków że jest to w stanie zrobić..

Data: 2012-08-21 16:47:45
Autor: jacek
On 15 Sie, 08:48, Trybun <r...@yachoo.com> wrote:

> wi kszo co wychodzi z jego ust,
> ma powa ne oparcie w rzeczywisto ci,
> cho jest kontrowersyjna.

> pozdrawiam,
> jacek

No jasne, ot cho by ten pomys na natychmiastow likwidacj ZUSu.. Ma
Janusz wi cej podobnych pomys w..

byłoby zdrowiej dla wszystkich,
choc dla mnie osobiście to zwisa,
mimo że tylko na tym tracę.
zamiast do zusu twoje pieniądze powinny
w stu bankach procentować,
choć głównie w (Funduszu) Narodowym,
i miałbys ich na emeryturce tyle
że hawaje czy inne niedostrzegalne dla emerytów lądy
stałyby na wyciągnięcie ręki.

ale to tylko marzenie.

pozdrawiam,
jacek

Data: 2012-08-22 09:25:55
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jacek" <jsen@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:b6416114-7ee6-4bac-8f29-db81cd5f0af4cf4g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

=====================================

Masz już taki fundusz. Jak mocno powiększyły się twoje wkłady w tym Funduszu?

Data: 2012-08-22 12:28:23
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-22 01:47, jacek pisze:
[...]

Myślę że jednak o tych stratach to piszesz trochę na wyrost. Wszak nie wiesz ile z tego ZUSu wyciągniesz, kiedyś, może już niedługo... I myślisz że lokata bankowa to pewniejsza rzecz na spokojną starość od ZUSu?

Data: 2012-08-14 17:52:47
Autor: jacek
> [...]

> traktować poważnie.

A jakie teorie? Właśnie jest przeciw teorii zamachu.

to nie jest teoria. teorią jest to, że był to przypadek

pozdrawiam,
jacek

Data: 2012-08-14 21:34:31
Autor: Bida

UĹźytkownik "Trybun"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k0bahf$4sq$3@node1.news.atman.pl...

[...]

To raczej rzeczywistość jest niepoważna.
Żyjemy w kraju bandyckiego terroryzmu urzędników.

Data: 2012-08-15 08:48:36
Autor: Trybun
W dniu 2012-08-14 21:34, Bida pisze:

[...]

I nie ma najmniejszych szans żeby to zmienić.. nawet sam Janusz nic tu nie poradzi.

Data: 2012-08-15 08:50:44
Autor: Przemysław M.
Nie wierzę, że to był zamach! - Janu sz Korwin-Mikke o katastrofie smoleńskiej
Dnia Wed, 15 Aug 2012 08:48:36 +0200, Trybun napisaů(a):

W dniu 2012-08-14 21:34, Bida pisze:

Uýytkownik "Trybun"  napisaů w wiadomoúci grup dyskusyjnych:k0bahf$4sq$3@node1.news.atman.pl...

W dniu 2012-08-13 18:25, zdumiony pisze:
http://www.youtube.com/watch?v=MCUjXWS31bc&feature=relmfu
Gůos rozsŕdku

Teorie pana Janusza raczej oderwane sŕ od rzeczywistoúci, i nie naleýy
ich traktowaă powaýnie.

To raczej rzeczywistoúă jest niepowaýna.
Ýyjemy w kraju bandyckiego terroryzmu urzćdników.

I nie ma najmniejszych szans ýeby to zmieniă.. nawet sam Janusz nic tu nie poradzi.

Trzeba byůo gůosowaă na Janusza, a nie traciă gůos na Jaraosůawa.
--

ĽMusimy pamićtaă, ýe aby zwycićýyă, trzeba pamićtaă o maksymie
 Józefa Piůsudskiego  zwycićýyă i spoczŕă na laurach to klćska, byă

Data: 2012-08-22 12:27:47
Autor: Trybun
Nie wierzć, ýe to byů zamach! - Janusz Korwin-Mikke o katastrofie smoleńskiej
W dniu 2012-08-15 08:50, Przemysůaw M. pisze:
[...]

Nie uczestniczć spćdach zwanych wyborami. I nigdy moja noga tam nie stanie gdy gůosowanie nie bćdŕ peůne.

Data: 2012-08-13 19:48:48
Autor: zdumiony
Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0b9q0$o14$1inews.gazeta.pl...
http://www.youtube.com/watch?v=MCUjXWS31bc&feature=relmfu

http://www.youtube.com/watch?v=Uoar8txlzsY&feature=related
proszę zwrócic uwagę na ostatnie zdanie

Data: 2012-08-13 21:26:40
Autor: Chiron

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0bels$fdu$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie chce mi się szukać- ale chyba najlepiej sytuację ocenił Rafał Ziemkiewicz. Otóż zauważył on, że z całą pewnością można powiedzieć, że Rosja zachowuje się tak, jakby mówiła: "tak, wykonaliśmy wyrok na najważniejszych osobach w tym śmiesznym państewku, które przecież jest naszą bliską zagranicą- i patrzcie: wszyscy mogą nam skoczyć". Nie ma przy tym (dla nich) znaczenia, czy rzeczwiście to był z ich strony zamach- czy nie. Osiągnęli sukces polityczny- choćby dlatego, że wzmocnili swój autorytet, i niejedno państwo się zastanowi, zanim zacznie kombinować przeciw Rosji.
A Mikke pierdzieli jak potłuczony. Jest zbyt przeintelektualizowany.

--

Chiron

Data: 2012-08-13 21:44:57
Autor: u2
W dniu 2012-08-13 21:26, Chiron pisze:
[...]

Nie przeintelektualizowany, ale po prostu zbyt stary i boi sie smierci.
Bal sie sprawy kryminalnej kiedy dziabneli go nozem, a teraz boi sie prawdy.

Data: 2012-08-14 09:56:48
Autor: zdumiony
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:5029593b$0$1306$65785112news.neostrada.pl...

Nie przeintelektualizowany, ale po prostu zbyt stary i boi sie smierci.
Bal sie sprawy kryminalnej kiedy dziabneli go nozem, a teraz boi sie prawdy.

Nie sądzę. Skoro dla Ciebie "prawda" to zamach..

Data: 2012-08-14 09:55:38
Autor: zdumiony
Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:k0bkdg$ete$1node1.news.atman.pl...
[...]

Rzeczywiście mogą tak działać "Skoro oskarązają nas o zamach, to nie będziemy na siłę udowadniać że nie, niech pozostanie cień podejrzenia, wtedy na obóz smoleński nikt nie zagłosuje bo staną się sektą skupioną wokół idei zamachu"

Data: 2012-08-14 18:15:47
Autor: u2
Nie wierzę, że to był zamach! - Janusz Korwin-Mikke o katastrofie smoleńskiej
W dniu 2012-08-14 17:46, Michał Szatański pisze:

Tylko nie kłam.

Sam sciemniasz.

Data: 2012-08-13 22:30:13
Autor: Michał Szatański
Nie wierzę, że to był zamach! - Janusz Korwin-Mikke o katastrofie smoleńskiej
 Jest "gorsza" teoria od zamachu - upozorowanie katastrofy. Dość dawno temu zacząłem się zastanawiać nad tym, przy okazji śmierci - PapieĹź, Lepper.
 Jestem pionierem?

Nie wierzę, że to był zamach! - Janusz Korwin-Mikke o katastrofie smoleńskiej