Nie wierzę polskim rodzicom...

Data: 2009-08-24 08:37:16
Autor: Tzva Adonai
Nie wierzę polskim rodzicom...
.... którzy twierdzą, że nie stać ich na zakup podręczników dla swoich
pociech... Zestaw książek do klasy gimnazjalnej kosztuje ok. 500 zł,
te książki starczają na cały rok... 500 zł na rok to dużo?.. Przecież
to kurwa grosze... Może Polacy zbyt dosłownie traktują postulat
darmowej edukacji?... Peerelowskich mózgów nie da rady odkazić, może
je tylko poddawać terapii szokowej... A ja nie mam najmniejszego
zamiaru _pod przymusem_ sponsorować zakupu książek dla nieswoich
dzieci...

Data: 2009-08-24 12:06:50
Autor: Antenka
On 24 Sie, 17:37, Tzva Adonai <tzva.ado...@yahoo.com> wrote:
[...]

A gdybyś miał, zakładam teoretycznie, pięcioro dzieci i 1.000 zł renty
będąc wdowcem, inwalidą I gr. samotnie wychowującym  dzieci w wieku
szkolnym? Poszedłbyś kraść, żeby wyposażyć dzieci w podręczniki,
zeszyty i przybory szkolne? :)

Antenka

Data: 2009-08-24 22:01:39
Autor: Schweinchen
Nie wierzę polskim rodzicom...

"Antenka"

[...]

A idz sie bodnij kretynko. Jakby babcia miala wasy, to byla by dziadkiem. Jak sie jest inwalida I grupy to sobe trzeba znalezc inne hobby, a nie pierdolenie od rana do nocy. Albo wydac piec zlotych na gumke!

Data: 2009-08-24 21:55:13
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai@yahoo.com> napisał w wiadomości news:aceda0cc-eac2-4888-b31b-3f43d51c69aas13g2000yql.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- --
A mogą kupować na raty, spłacając cały rok, bez odsetek? A nie można było odkupić używanych od kolegi ze starszej klasy, tylko naciągać biednych ludzi na zakup nowych, wydanych ze zmianą tylko roku wydania przez ciocię ministra?

boukun

Data: 2009-08-25 13:24:55
Autor: HaMMeR
Nie wierzę polskim rodzicom...
ciach

  A ja nie mam najmniejszego
zamiaru _pod przymusem_ sponsorować zakupu książek dla nieswoich
dzieci...

I nikt cie o to nie prosi i do tego nie zmusza.., anypolskie scierwo!
Zostaw sprawy Polakow Polakom, a ty zniknij z tego forum, a najlepiej,
z tego swiata, obcy smieciu!

Nie wierzę polskim rodzicom...