Nie wierzę w ten kraj

Data: 2013-06-14 21:01:00
Autor: boukun
Nie wierzę w ten kraj
Nawet gdy kasztany kwitną..., a poza tym, mamy już czerwiec...

Gdyby nie PRL, nie byłoby Opola...
I tak nigdy nie dorównają świetnym czasom PRLu...
Żygać się chce, na tę hałturę...

boukun

Data: 2013-06-14 22:33:18
Autor: boukun
Nie wierzę w ten kraj

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kpfpv5$dfq$1mx1.internetia.pl...
Nawet gdy kasztany kwitną..., a poza tym, mamy już czerwiec...

Gdyby nie PRL, nie byłoby Opola...
I tak nigdy nie dorównają świetnym czasom PRLu...

Rzygać się chce, na tę hałturę...

boukun

Data: 2013-06-15 00:07:12
Autor: Towarzysz Gnój
Nie wierzę w ten kraj

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kpfpv5$dfq$1mx1.internetia.pl...
| Nawet gdy kasztany kwitną..., a poza tym, mamy już czerwiec...
|

| Gdyby nie PRL, nie byłoby Opola...

Gdyby nie Hitler, nie byłoby PRL

Buuu-ha-ha-ha!

Data: 2013-06-15 05:16:54
Autor: Wiesiaczek
Nie wierzę w ten kraj
On Sat, 15 Jun 2013 00:07:12 +0200, Towarzysz GnĂłj wrote:

news:kpfpv5$dfq$1mx1.internetia.pl... | Nawet gdy kasztany kwitną..., a
poza tym, mamy juĹź czerwiec... |

| Gdyby nie PRL, nie byłoby Opola...

Gdyby nie Hitler, nie byłoby PRL

No to niech Ĺźyje Hitler:)

--
Wiesiaczek (dziś ze DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2013-06-15 12:29:53
Autor: Towarzysz GnĂłj
Nie wierzę w ten kraj

Użytkownik "Wiesiaczek" <ciotkazielinska@vp.pl> napisał w wiadomości news:kpgtc6$hd$2portraits.wsisiz.edu.pl...

| > poza tym, mamy juĹź czerwiec... |
| > |

| No to niech Ĺźyje Hitler:)

 hajhitla wypierdku historii...

Data: 2013-06-16 08:30:44
Autor: Trybun
Nie wierzę w ten kraj
W dniu 2013-06-14 21:01, boukun pisze:
[...]

To teraz powiedz po co podnosiłeś te paluchy do góry w geście, ryczałeś jak ostatni imbecyl - "precz z komuną" i rzucałeś kamieniami w ZOMOwców?

Data: 2013-06-16 10:36:11
Autor: miś z okienka
Nie wierzę w ten kraj

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kpjm2v$hrg$1node1.news.atman.pl...

| To teraz powiedz po co podnosiłeś te paluchy do góry w geście, ryczałeś
                                    __cóz to komuchu? Tak bardzo uwiera cie czyjeś człowieczeństwo? Chciałbyś na powrót zagnać wszystkich do czerwonego chlewa? Potem zamknąć granice, ludziom poodbierać paszporty, a gdy już nie będzie wyjścia, nasrać każdemu do mózgu?
     Wypierdalaj na Kubę - tam wkrótce zaczną wieszać takich jak ty.

Data: 2013-06-16 12:57:44
Autor: Trybun
Nie wierzę w ten kraj
W dniu 2013-06-16 10:36, miś z okienka pisze:
> [...]
będzie wyjścia, nasrać każdemu do mózgu?
      Wypierdalaj na Kubę - tam wkrótce zaczną wieszać takich jak ty.

Człowieczeństwo to zaprzeczenie ciągot do wyżerania innym z ich misek, do zawłaszczanie jezior i lasów o które walczył boukun dla tej zarazy, dziesiątkującej ten piękny kiedyś kraj. Ty mówisz o człowieczeństwie, parobku - to idź to powiedz wyrzuconym na ulicę przez kamienniczaka ludziom, zobaczysz kogo oni maja ochotę powiesić. Jaszcze taką chorą mendę której celem jest żerowanie na drugoich jestem w stanie zrozumieć, ale zupełnie nie rozumiem postawy takiego ich parobka jak ty.

Data: 2013-06-16 13:04:12
Autor: miś z okienka
Nie wierzę w ten kraj

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kpk5nf$1n9$1node1.news.atman.pl...
> [...]
| > |

| Człowieczeństwo to zaprzeczenie ciągot do wyżerania innym z ich misek,

      jak ktos nie potrafi zapełnić własnej miski, robi rewolucje, odbiera ludziom paszporty i kaze im na siebie pracować. To wasz czerwony sposób na pełna miske.

Data: 2013-06-18 15:09:04
Autor: Trybun
Nie wierzę w ten kraj
W dniu 2013-06-16 13:04, miś z okienka pisze:

> [...]

ludziom paszporty i kaze im na siebie pracować. To wasz czerwony sposób na pełna

  taką zarazę idzie wyplenić tylko ogniem i żelazem. Ryzykuje się tylko tym że zaraz te mendy podniosą lament o mordowaniu.. Chyba naprawdę nie potrafią egzystować bez żerowania na innych.

Data: 2013-06-16 13:13:46
Autor: miś z okienka
Nie wierzę w ten kraj
Ty mówisz o człowieczeństwie,
| parobku - to idź to powiedz wyrzuconym na ulicę przez kamienniczaka
| ludziom, zobaczysz kogo oni maja ochotę powiesić.

        nie muszę pytać, bo sam wywalałem meneli z własnej kamienicy. Na gorzałe i narkotyki kasa zawsze tam była. A kto podpisuje faktury za śmieci, wode, prąd? Mój ojciec-emeryt z własnej kieszeni musiał do nich dokładać, bo wstyd mu było iść z tym do sądu. Takich 'obywateli' żeście tu wyhodowali, to weżcie ich teraz na swoje majątki, niech wam wyżerają z misek czerwone smierdziele.

Data: 2013-06-18 15:09:21
Autor: Trybun
Nie wierzę w ten kraj
W dniu 2013-06-16 13:13, miś z okienka pisze:
> [...]

na swoje majątki, niech wam wyżerają z misek czerwone smierdziele.

Inny znak czasów - domofony.. W PRLu coś zupełnie nieznanego. Namnożyliśta  biedaków i bezdomnych nędzarzy że musita się przed elementami swojej działalności zamykać za czterema zamkami. I taki ktoś prawi o człowieczeństwie. ("xxx" cytat z boukuna)

Data: 2013-06-16 16:21:53
Autor: boukun
Nie wierzę w ten kraj
[...]

Po to, żeby tego kurestwa nie było, co je zrobił zbrodniarz Jaruzelski... i ci ZOMOwcy, co rządzą tym zniewolonym krajem do dzisiaj...

boukun

Data: 2013-06-18 15:09:37
Autor: Trybun
Nie wierzę w ten kraj
W dniu 2013-06-16 16:21, boukun pisze:
[...]

No i sam je zrobiłeś obalając ustrój i porządnego człowieka, który całe życie poświęcił dla dobra Polski.

Data: 2013-06-18 15:33:45
Autor: boukun
Nie wierzę w ten kraj
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kppm6l$om5$4node1.news.atman.pl...
[...]

Nie łżyj talmudysto, nikt nie obalił żadnego ustroju, zbrodniarz Jaruzelski sprzedał Polskę wraz ze swoją agenturą przy okrągłym stole...

boukun

Nie wierzę w ten kraj