Nie wierzę w ziobrystów

Data: 2011-11-06 09:55:18
Autor: Jacek Biały
Nie wierzę w ziobrystów
Od pięciu lat krytykuję polityczne zachowania Jarosława Kaczyńskiego:

4 Paź 2006 >Dinotopia posrod stoczniowych dzwigow<
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7903b99af7f7211c/38fece5340eda573?hl=pl&lnk=gst&q=Dinotopia
- 38fece5340eda573
26 Paź 2007 >Przegrana Kaczynskiego<
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/26905296e3399df5/fef295e3e04e0243?hl=pl&lnk=gst&q=pokrzykiwania+Mojzesowicza+#fef295e3e04e0243
7 Gru 2007 >Przed wielka pacyfikacja<
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/360e863cedcf2837/409002ddf7171be8?hl=pl&lnk=gst&q=Nie+dalismy+rady+poteznemu+ukladowi#409002ddf7171be8
17 Mar 2008 >Antykaczor, czyli cudowna bron Platformy Obywatelskiej<
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/f776f997545b9176/d3e73c2d96289cea?hl=pl&lnk=gst&q=Antykaczor%2C+czyli+cudowna+bron+Platformy+Obywatelskiej+(Dlugie)#d3e73c2d96289cea
10 Gru 2008 >Kaczynszczyzna i corrida w polskim wydaniu<
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/b55edfee73706d68/5cb7d0f96c6e18f4?hl=pl&lnk=gst&q=Kaczynszczyzna+i+corrida+w+polskim+wydaniu#5cb7d0f96c6e18f4
7 Kwi 2009 >Bojkot wyborow (Kaczynski do Brukseli!)<
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/1df773bf401894b9/c8d10a5c5e26d459?hl=pl&lnk=gst&q=Bojkot+wyborow+(Kaczynski+do+Brukseli!)
- c8d10a5c5e26d459

i tak dalej..............

Po pierwszych przegranych przez PiS wyborach przewidziałem dalszy ciąg
przypadku Marcinkiewicza, czyli kolejne usuwanie z partii ludzi
cieszących się dużą popularnością. Przepowiedziałem, że neurotyczny
Kaczyński zamieni PiS w polityczną sektę, jeżeli pozostanie liderem
tego ugrupowania. Czyżbym był jasnowidzem? Ależ skądże! Po prostu
dopuściłem do świadomości fakt, że Kaczyński jest najzwyczajniej
chory.
Ostatnia 'zdrada' w Prawie i Sprawiedliwości, a raczej ostatnia
schizma w panaprezesowej owczarni jest poważniejszym wydarzeniem niż
poprzednie. O ile do poprzednich schizmatyków prawowierne partyjne
doły odnosiły się co najmniej z powściągliwą rezerwą (że one takie lub
owakie), sprawa Ziobry nie jest już łatwa do przełknięcia. Aby
zniszczyć Ziobrę w oczach zwolenników PiS, musiałby panprezes posiadać
goebbelsowski aparat wewnętrznej propagandy, a on w te klocki jest na
drugim biegunie. Nawet ojciec Tadeusz odpuścił Kaczyńskiego na rzecz
ostatnich buntowników, co we mnie osobiście budzi ów tytułowy
sceptycyzm.
:
Zbigniew Ziobro posiada w sejmie sporo swoich zwolenników. Zrobił
odskok w dobrym momencie, bo tuż po wyborach. Ma zatem trochę czasu na
ugruntowanie się jego frakcji w sejmie. Lecz o politycznej indolencji
ewentualnych ziobrystów świadczy chociażby wynik PJN. Dzisiejsi
ziobryści powinni byli wtedy głosować na PJN, aby dzisiaj mieć w
sejmie sojusznika. Lecz oni pewnie myśleli, że Ziobro pozostanie przy
Kaczusiu na wieki - oto PiS właśnie!
Nie wystarczy odskoczyć od PiS-u, żeby odnieść sukces i prawem
politycznej grawitacji zająć jego miejsce. Od chorego PiS-u trzeba
jeszcze odciąć się mentalnie, co nie jest takie proste. Przykładem
była właśnie historia PJN, które już w infantylnej nazwie nie
potrafiło uwolnić się od bogoojczyźnianych stereotypów. Zamiast
wysunąć jakiś nowatorski program, zaczęli ględzić o wartościach
rodzinnych, skąd już tylko krok do tematów seksualnych zboczeń,
skrobanek, burdeli... A fe!
Mówi się, że PJN powtórzyło najgorsze błędy PiS. A kto zaręczy, że w
podobny kanał nie wpadnie Zbigniew Ziobro i jego przyszła drużyna? Tym
bardziej, gdy zechce ją kompletować przy pomocy Radia Maryja?
:
Traktowanie religii jako narzędzia w walce z sowietyzmem nie raz
okazało się pułapką. Przestrzegał przed tym Józef Mackiewicz,
wskazując na wyznaniowy egoizm Kościoła i jego płaski ogląd
rzeczywistości. Dzisiaj sprawa wygląda katastrofalnie: Po wyborze
polskiego papieża, polski kościół poczuł się bardziej święty od tegoż
papieża (brak wewnętrznego krytycyzmu kościelnej hierarchii widać było
w okolicznościach lustracyjnych). Warto uzmysłowić sobie bez ogródek,
że w trakcie pontyfikatu JPII polskim katolikom uderzyła do głowy taka
woda sodowa, że trudno ją nawet nazwać przysłowiową. Zawłaszczanie
Polski przez duchowieństwo stało się główną przyczyną dzisiejszej
postkomuny we wszystkich jej odmianach. I również ojciec Rydzyk nie
robi niczego innego.
Aby Ziobro mógł odegrać jakąś rolę w polskiej polityce, musiałby
odciąć się nie tylko od osoby Kaczyńskiego, ale również od całego
bagażu stereotypów i emocji, jaki niesie dzisiejszy bogoojczyźniany
PiS. Tu nie chodzi o poglądy, ani tym bardziej o religijne
przekonania, lecz przede wszystkim o styl komunikowania się ze
społeczeństwem. Chodzi o sposób reagowania, język mowy i ciała, czyli
o ogólny emocjonalny profil. A ten u Ziobry jest nieco lepszą /
młodszą kalką zachowań jego niedawnego szefa. Tyczy się to nie tylko
Ziobry, Kurskiego, czy Cymańskiego ale wielu innych pisowców, którzy
mogliby się znaleźć u boku tych panów.
Nie wierzę w polityczny sukces ziobrystów. Swoim rozmówcom Ziobro
łatwo daje zbić się z tropu. Przywiązany do swoich racji mówi to, o
czym myśli, zamiast na odwrót (potem po trzykroć się powtarza). Kurski
walczy ze zmichniczonym bratem, a Cymański jak zwykle będzie strzelał
palcem niczym ksiądz na kazaniu. To wszystko już było.

Pozdrawiam
Jacek Biały

Data: 2011-11-06 19:07:27
Autor: abc
Nie wierzę w ziobrystów
Nie ma co się przejmować tymi wszystkimi telenowelami, a tym bardziej
identyfikować się z ich bohaterami.  Ta demokratyczna fasada jest tylko po
to, żeby było ładnie, a faktycznie rządzi bezpieka.

Data: 2011-11-06 10:17:19
Autor: Jacek Biały
Nie wierzę w ziobrystów
On 6 Lis, 19:07, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Nie ma co się przejmować tymi wszystkimi telenowelami, a tym bardziej
identyfikować się z ich bohaterami.  Ta demokratyczna fasada jest tylko po
to, żeby było ładnie, a faktycznie rządzi bezpieka.

Wespół z zabezieczonym klerem.
pozdr.
jb

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Data: 2011-11-06 10:18:52
Autor: Jacek Biały
Nie wierzę w ziobrystów
On 6 Lis, 19:07, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Nie ma co się przejmować tymi wszystkimi telenowelami, a tym bardziej
identyfikować się z ich bohaterami.  Ta demokratyczna fasada jest tylko po
to, żeby było ładnie, a faktycznie rządzi bezpieka.

razem z zabezbieczonym klerem

Data: 2011-11-06 19:28:04
Autor: abc
Nie wierzę w ziobrystów
[...]

Duchowieństwo jest kozłem ofiarnym. Swoje frustracje bezpieka rozładowuje
przez agresję w stosunku do duchowieństwa.

Data: 2011-11-06 11:50:22
Autor: jacekbialy0
Nie wierzę w ziobrystów
On 6 Lis, 19:28, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> razem z zabezbieczonym klerem

Duchowieństwo jest kozłem ofiarnym.

Proszę wybaczyć, ale to naiwne uproszczenie.
Czyim kozłem? Może innych duchownych też?

pozdr
jb

Data: 2011-11-06 19:38:12
Autor: pluton
Nie wierzę w ziobrystów

Duchowieństwo jest kozłem ofiarnym. Swoje frustracje bezpieka rozładowuje
przez agresję w stosunku do duchowieństwa.

Niech na mnie tez rozladuje. Chetnie przyjme kilkadziesiat milionow i pare
setek
hektarow.
Moga tez byc jakies nieruchomosci w centrach miast.

Nullification

Data: 2011-11-07 05:34:35
Autor: stevep
Nie wierzę w ziobrystów
Dnia 06-11-2011 o 19:07:27 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Nie ma co się przejmować tymi wszystkimi telenowelami, a tym bardziej
identyfikować się z ich bohaterami.  Ta demokratyczna fasada jest tylko  po
to, żeby było ładnie, a faktycznie rządzi bezpieka.

Podobnymi do ciebie durniami rządzi wyłącznie twój idiotyzm.

--
stevep

Data: 2011-11-07 02:15:00
Autor: jacekbialy0
Nie wierzę w ziobrystów
On 7 Lis, 05:34, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 06-11-2011 o 19:07:27 abc <a...@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> to, żeby było ładnie, a faktycznie rządzi bezpieka.

Podobnymi do ciebie durniami rządzi wyłącznie twój idiotyzm.

Nie zmieniłes się Pietrzykowski. Chyba już za młodu byłeś chamem

_biały

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-07 16:09:48
Autor: stevep
Nie wierzę w ziobrystów
Dnia 07-11-2011 o 11:15:00 <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Podobnymi do ciebie durniami rządzi wyłącznie twój idiotyzm.

Nie zmieniłes się Pietrzykowski. Chyba już za młodu byłeś chamem

Ale nie tak jak ty od urodzenia.

--
stevep

Data: 2011-11-08 03:29:40
Autor: jacekbialy0
Nie wierzę w ziobrystów
On 7 Lis, 16:09, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 07-11-2011 o 11:15:00 <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

>Niezmieniłes się Pietrzykowski. Chyba już za młodu byłeś chamem

> [...]

to kiedy schamiałeś?
jb

Data: 2011-11-08 16:58:16
Autor: stevep
Nie wierzę w ziobrystów
Dnia 08-11-2011 o 12:29:40 <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 7 Lis, 16:09, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

>Niezmieniłes się Pietrzykowski. Chyba już za młodu byłeś chamem

> [...]

Niestety jestem do tyłu bo za mało mam z tobą do czynienia.

--
stevep

Data: 2011-11-08 11:27:49
Autor: jrr
Nie wierzę w ziobrystów
On 8 Lis, 16:58, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 08-11-2011 o 12:29:40 <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> to kiedy schamiałeś?
> jb

Niestety jestem do tyłu bo za mało mam z tobą do czynienia.

> [...]

Zartujesz Stefan,
jakbyśmy się nie znali

Data: 2011-11-09 09:00:30
Autor: stevep
Nie wierzę w ziobrystów
Dnia 08-11-2011 o 20:27:49 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> to kiedy schamiałeś?
> jb

Niestety jestem do tyłu bo za mało mam z tobą do czynienia.

Znam cię jako zbuka, który rozsiewa nieprzyjemny odór.

--
stevep

Data: 2011-11-06 19:57:13
Autor: u2
Nie wierzę w ziobrystów
W dniu 2011-11-06 18:55, Jacek Biały pisze:
[...]

Oczywiscie jestes czarnowidzem, powinienes sie nazywac Donald Czarny :)

Data: 2011-11-06 11:45:46
Autor: jacekbialy0
Nie wierzę w ziobrystów
On 6 Lis, 19:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Kaczyński zamieni PiS w polityczną sektę, jeżeli pozostanie liderem
> tego ugrupowania. Czyżbym był jasnowidzem? Ależ skądże!

A czy nie stało się tak?
pzdr
jb

 powinienes sie nazywac Donald Czarny :)

Data: 2011-11-07 05:35:50
Autor: stevep
Nie wierzę w ziobrystów
Dnia 06-11-2011 o 19:57:13 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Dla równowagi do Leszka Białego?  :D

--
stevep

Data: 2011-11-06 20:33:51
Autor: MH
Nie wierzę w ziobrystów
Jacek Biały <jacekbialy111@gmail.com> napisał(a):
Od pi=EAciu lat krytykuj=EA polityczne zachowania Jaros=B3awa Kaczy=F1skieg=
o:

4 Pa=BC 2006 >Dinotopia posrod stoczniowych dzwigow<
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7903b9=
9af7f7211c/38fece5340eda573?hl=3Dpl&lnk=3Dgst&q=3DDinotopia
- 38fece5340eda573
26 Pa=BC 2007 >Przegrana Kaczynskiego<
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/269052=
96e3399df5/fef295e3e04e0243?hl=3Dpl&lnk=3Dgst&q=3Dpokrzykiwania+Mojzesowicz=
a+#fef295e3e04e0243
7 Gru 2007 >Przed wielka pacyfikacja<
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/360e86=
3cedcf2837/409002ddf7171be8?hl=3Dpl&lnk=3Dgst&q=3DNie+dalismy+rady+poteznem=
u+ukladowi#409002ddf7171be8
17 Mar 2008 >Antykaczor, czyli cudowna bron Platformy Obywatelskiej<
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/f776f9=
97545b9176/d3e73c2d96289cea?hl=3Dpl&lnk=3Dgst&q=3DAntykaczor%2C+czyli+cudow=
na+bron+Platformy+Obywatelskiej+(Dlugie)#d3e73c2d96289cea
10 Gru 2008 >Kaczynszczyzna i corrida w polskim wydaniu<
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/b55edf=
ee73706d68/5cb7d0f96c6e18f4?hl=3Dpl&lnk=3Dgst&q=3DKaczynszczyzna+i+corrida+=
w+polskim+wydaniu#5cb7d0f96c6e18f4
7 Kwi 2009 >Bojkot wyborow (Kaczynski do Brukseli!)<
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/1df773=
bf401894b9/c8d10a5c5e26d459?hl=3Dpl&lnk=3Dgst&q=3DBojkot+wyborow+(Kaczynski=
+do+Brukseli!)
- c8d10a5c5e26d459

i tak dalej..............

Po pierwszych przegranych przez PiS wyborach przewidzia=B3em dalszy ci=B1g
przypadku Marcinkiewicza, czyli kolejne usuwanie z partii ludzi
ciesz=B1cych si=EA du=BF=B1 popularno=B6ci=B1. Przepowiedzia=B3em, =BFe neu=
rotyczny
Kaczy=F1ski zamieni PiS w polityczn=B1 sekt=EA, je=BFeli pozostanie liderem
tego ugrupowania. Czy=BFbym by=B3 jasnowidzem? Ale=BF sk=B1d=BFe! Po prostu
dopu=B6ci=B3em do =B6wiadomo=B6ci fakt, =BFe Kaczy=F1ski jest najzwyczajnie=
chory.

30% społeczeństwa jest chore. Bynajmniej , nie jestem fanem PO. Natomiast pis
, prezes i grupowi fanatycy , to wręcz DOM WARYJOTÓW !!

MH

--

Nie wierzę w ziobrystów