Nie wierzę w ziobrystów

Data: 2011-11-06 19:07:27
Autor: abc
Nie wierzę w ziobrystów
Nie ma co się przejmować tymi wszystkimi telenowelami, a tym bardziej
identyfikować się z ich bohaterami.  Ta demokratyczna fasada jest tylko po
to, żeby było ładnie, a faktycznie rządzi bezpieka.

Data: 2011-11-06 10:17:19
Autor: Jacek Biały
Nie wierzę w ziobrystów
On 6 Lis, 19:07, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Nie ma co się przejmować tymi wszystkimi telenowelami, a tym bardziej
identyfikować się z ich bohaterami.  Ta demokratyczna fasada jest tylko po
to, żeby było ładnie, a faktycznie rządzi bezpieka.

Wespół z zabezieczonym klerem.
pozdr.
jb

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Data: 2011-11-06 10:18:52
Autor: Jacek Biały
Nie wierzę w ziobrystów
On 6 Lis, 19:07, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Nie ma co się przejmować tymi wszystkimi telenowelami, a tym bardziej
identyfikować się z ich bohaterami.  Ta demokratyczna fasada jest tylko po
to, żeby było ładnie, a faktycznie rządzi bezpieka.

razem z zabezbieczonym klerem

Data: 2011-11-06 19:28:04
Autor: abc
Nie wierzę w ziobrystów
[...]

Duchowieństwo jest kozłem ofiarnym. Swoje frustracje bezpieka rozładowuje
przez agresję w stosunku do duchowieństwa.

Data: 2011-11-06 11:50:22
Autor: jacekbialy0
Nie wierzę w ziobrystów
On 6 Lis, 19:28, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> razem z zabezbieczonym klerem

Duchowieństwo jest kozłem ofiarnym.

Proszę wybaczyć, ale to naiwne uproszczenie.
Czyim kozłem? Może innych duchownych też?

pozdr
jb

Data: 2011-11-06 19:38:12
Autor: pluton
Nie wierzę w ziobrystów

Duchowieństwo jest kozłem ofiarnym. Swoje frustracje bezpieka rozładowuje
przez agresję w stosunku do duchowieństwa.

Niech na mnie tez rozladuje. Chetnie przyjme kilkadziesiat milionow i pare
setek
hektarow.
Moga tez byc jakies nieruchomosci w centrach miast.

Nullification

Data: 2011-11-07 05:34:35
Autor: stevep
Nie wierzę w ziobrystów
Dnia 06-11-2011 o 19:07:27 abc <abc@wp.pl> napisał(a):

Nie ma co się przejmować tymi wszystkimi telenowelami, a tym bardziej
identyfikować się z ich bohaterami.  Ta demokratyczna fasada jest tylko  po
to, żeby było ładnie, a faktycznie rządzi bezpieka.

Podobnymi do ciebie durniami rządzi wyłącznie twój idiotyzm.

--
stevep

Data: 2011-11-07 02:15:00
Autor: jacekbialy0
Nie wierzę w ziobrystów
On 7 Lis, 05:34, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 06-11-2011 o 19:07:27 abc <a...@wp.pl> napisał(a):

> [...]
> to, żeby było ładnie, a faktycznie rządzi bezpieka.

Podobnymi do ciebie durniami rządzi wyłącznie twój idiotyzm.

Nie zmieniłes się Pietrzykowski. Chyba już za młodu byłeś chamem

_biały

--
stevep
Używam klienta poczty Opera Mail:http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-07 16:09:48
Autor: stevep
Nie wierzę w ziobrystów
Dnia 07-11-2011 o 11:15:00 <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

Podobnymi do ciebie durniami rządzi wyłącznie twój idiotyzm.

Nie zmieniłes się Pietrzykowski. Chyba już za młodu byłeś chamem

Ale nie tak jak ty od urodzenia.

--
stevep

Data: 2011-11-08 03:29:40
Autor: jacekbialy0
Nie wierzę w ziobrystów
On 7 Lis, 16:09, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 07-11-2011 o 11:15:00 <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

>Niezmieniłes się Pietrzykowski. Chyba już za młodu byłeś chamem

> [...]

to kiedy schamiałeś?
jb

Data: 2011-11-08 16:58:16
Autor: stevep
Nie wierzę w ziobrystów
Dnia 08-11-2011 o 12:29:40 <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

On 7 Lis, 16:09, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:

>Niezmieniłes się Pietrzykowski. Chyba już za młodu byłeś chamem

> [...]

Niestety jestem do tyłu bo za mało mam z tobą do czynienia.

--
stevep

Data: 2011-11-08 11:27:49
Autor: jrr
Nie wierzę w ziobrystów
On 8 Lis, 16:58, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net> wrote:
Dnia 08-11-2011 o 12:29:40 <jacekbia...@tlen.pl> napisał(a):

> to kiedy schamiałeś?
> jb

Niestety jestem do tyłu bo za mało mam z tobą do czynienia.

> [...]

Zartujesz Stefan,
jakbyśmy się nie znali

Data: 2011-11-09 09:00:30
Autor: stevep
Nie wierzę w ziobrystów
Dnia 08-11-2011 o 20:27:49 jrr <jacekbialy0@tlen.pl> napisał(a):

> [...]

> to kiedy schamiałeś?
> jb

Niestety jestem do tyłu bo za mało mam z tobą do czynienia.

Znam cię jako zbuka, który rozsiewa nieprzyjemny odór.

--
stevep

Nie wierzę w ziobrystów