Nie wierzę w ziobrystów

Data: 2011-11-06 19:57:13
Autor: u2
Nie wierzę w ziobrystów
W dniu 2011-11-06 18:55, Jacek Biały pisze:
Po pierwszych przegranych przez PiS wyborach przewidziałem dalszy ciąg
przypadku Marcinkiewicza, czyli kolejne usuwanie z partii ludzi
cieszących się dużą popularnością. Przepowiedziałem, że neurotyczny
Kaczyński zamieni PiS w polityczną sektę, jeżeli pozostanie liderem
tego ugrupowania. Czyżbym był jasnowidzem? Ależ skądże!

Oczywiscie jestes czarnowidzem, powinienes sie nazywac Donald Czarny :)

Data: 2011-11-06 11:45:46
Autor: jacekbialy0
Nie wierzę w ziobrystów
On 6 Lis, 19:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> Kaczyński zamieni PiS w polityczną sektę, jeżeli pozostanie liderem
> tego ugrupowania. Czyżbym był jasnowidzem? Ależ skądże!

A czy nie stało się tak?
pzdr
jb

 powinienes sie nazywac Donald Czarny :)

[...]