Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.prawo   »   Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?

Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?

Data: 2009-09-04 12:33:51
Autor: Tristan
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Witam, Polkomtel odłączył mi bezprawnie telefon i od 3 dni nie mam kontaktów z
klientami, co mi przynosi ogromne straty. A odpowiedź jest podobno taka, że
może i do poniedziałku nic się nie ruszy. No i nie wiem jakie mam możliwości interwencji, bo jestem  w sytuacji
trudnej. Klienci znają ten numer, a obecnie numer się zgłasza jako
nieprawidłowy, jak się na niego dzwoni. I Polkomtel ma wszystko gdzieś :(


--
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-04 11:22:27
Autor:
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Przenies numer do Ery :-)

--


Data: 2009-09-04 13:26:52
Autor: Tristan
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 13:22 (autor   publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h7qt9i$a5r$1@inews.gazeta.pl>):

Przenies numer do Ery :-)

Za późno. Poza tym, Era ma ciulatą ofertę. Chyba żeby w Heyah. Ale wtedy
stracę doładowania mbankowe. Ale nie w tym rzecz. to pl.soc.prawo i chodzi
mi o to, jak mogę zmusić Polkomtel do aktywowania karty. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-04 15:39:25
Autor: GK
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Spróbuj uzyskać odszkodowanie na zasadach ogólnych, będzie to łatwiejsze jeśli prowadzisz DG faktycznie wymagającą kontaktu telefonicznego.

GK

--


Data: 2009-09-04 16:28:19
Autor: Smok Eustachy
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Dnia Fri, 04 Sep 2009 15:39:25 +0000,  GK napisał(a):

Spróbuj uzyskać odszkodowanie na zasadach ogólnych, będzie to łatwiejsze
jeśli prowadzisz DG faktycznie wymagającą kontaktu telefonicznego.


Eee dostanie 5/30 abonamentu albo 10/30 i tyle.

--
http://nowy.tezeusz.pl/blog/smok.eustachy
http://pclinuxos.org.pl/

Data: 2009-09-04 18:31:17
Autor: Liwiusz
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz?
Smok Eustachy pisze:
Dnia Fri, 04 Sep 2009 15:39:25 +0000,  GK napisał(a):

Spróbuj uzyskać odszkodowanie na zasadach ogólnych, będzie to łatwiejsze
jeśli prowadzisz DG faktycznie wymagającą kontaktu telefonicznego.


Eee dostanie 5/30 abonamentu albo 10/30 i tyle.


   I w ramach dodatkowej rekompensaty dostanie 10zł extra :) Pamiętacie wielomiesięczną awarię platformy simplusa kilka lat temu? Jakoś nie słyszałem, aby ktoś za to dostał superodszkodowanie :)

--
Liwiusz

Data: 2009-09-04 18:03:01
Autor: Tristan
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 17:39 (autor  GK publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h7rcbd$l41$1@inews.gazeta.pl>):

Spróbuj uzyskać odszkodowanie na zasadach ogólnych, będzie to łatwiejsze
jeśli prowadzisz DG faktycznie wymagającą kontaktu telefonicznego.

Ale jakie ja tam odszkodowanie dostanę? Przecież to trza udowodnić realne
straty. A jak udowodnię, że przez 3 dni N klientów próbowało się dodzwonić
i poszli do konkurencji? Nie udowodnię tego, bo może nikt nie dzwonił.
Świadczę usługi dla wielu małych klientów.
--
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-05 07:29:40
Autor: moje_przedmioty
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:h7qsao$s36$1news.interia.pl...
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 13:22
(autor
publikowane na pl.soc.prawo,
wasz znak: <h7qt9i$a5r$1@inews.gazeta.pl>):

Przenies numer do Ery :-)

Za późno. Poza tym, Era ma ciulatą ofertę. Chyba żeby w Heyah. Ale wtedy
stracę doładowania mbankowe. Ale nie w tym rzecz. to pl.soc.prawo i chodzi
mi o to, jak mogę zmusić Polkomtel do aktywowania karty.


Podpisując z nimi umowę??

Data: 2009-09-04 12:35:46
Autor: spp
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz?
Tristan pisze:

Polkomtel odłączył mi bezprawnie telefon i od 3 dni nie mam kontaktów z
klientami, co mi przynosi ogromne straty. A odpowiedź jest podobno taka, że
może i do poniedziałku nic się nie ruszy. No i nie wiem jakie mam możliwości interwencji, bo jestem  w sytuacji
trudnej. Klienci znają ten numer, a obecnie numer się zgłasza jako
nieprawidłowy, jak się na niego dzwoni. I Polkomtel ma wszystko gdzieś :(

A było zapłacić te 50 % rachunku. ;)

--
spp

Data: 2009-09-04 13:22:11
Autor: Tristan
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 12:35 (autor spp publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <4aa0ed81$1@news.home.net.pl>):

A było zapłacić te 50 % rachunku. ;)

Mam przedpłatę. To nic z rachunkiem nie ma wspólnego. Przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel). Już trzeci
dzień jestem bez telefonu, bo się Polkomtel z Polkomtelem nie potrafi
dogadać. Karta SS została wyłączona, a karta mobile nie została aktywowana.
W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja jestem odcięty od
kontaktu z kontrahentami i mam spore straty finansowe. Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej w poniedziałek
mnie Polkomtel przyłączy. Co mogę zrobić? Bluemedia na drzewo mnie zrzuca, do Polkomtela też nie wiem
jak się skontaktować. Numer zniknął, jestem odcięty od klientów, którzy nie
wiedzą jak się ze mną skontaktować. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-04 13:32:27
Autor: spp
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz?
Tristan pisze:

Przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel).
....
Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej w poniedziałek
mnie Polkomtel przyłączy.

Bluemedia - co ona tu robi?

--

spp

Data: 2009-09-04 17:22:48
Autor: Tristan
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 13:32 (autor spp publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h7qtsb$hma$1@news.onet.pl>):

Przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel).
...
Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej w
poniedziałek mnie Polkomtel przyłączy.
Bluemedia - co ona tu robi?

Tu, to znaczy gdzie? Bluemedia obsługuje to od strony logistycznej.
Polkomtel tylko dostarcza sieć. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-04 13:44:56
Autor: Liwiusz
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz?
Tristan pisze:
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 12:35 (autor spp publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <4aa0ed81$1@news.home.net.pl>):

A było zapłacić te 50 % rachunku. ;)

Mam przedpłatę. To nic z rachunkiem nie ma wspólnego. Przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel). Już trzeci


   A co to za sieć mobile?

--
Liwiusz

Data: 2009-09-04 17:20:42
Autor:
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
  A co to za sieć mobile?

http://mbankmobile.pl

Działa na sieci Polkomtela.

Data: 2009-09-04 17:33:19
Autor: Boombastic
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel). Już trzeci
dzień jestem bez telefonu, bo się Polkomtel z Polkomtelem nie potrafi
dogadać. Karta SS została wyłączona, a karta mobile nie została aktywowana.
W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja jestem odcięty od
kontaktu z kontrahentami i mam spore straty finansowe.

Nie Polkomtel z Polkomtelem, bo to że działają na ich sieci nie oznacza, że to oni świadczą usługę. To tak jakbyś mówił że Play to też Polkomtel.

--


Data: 2009-09-04 18:01:35
Autor: Tristan
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 17:33 (autor Boombastic publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <33ae.000005c5.4aa1333f@newsgate.onet.pl>):

Nie Polkomtel z Polkomtelem, bo to że działają na ich sieci nie oznacza,
że to oni świadczą usługę. To tak jakbyś mówił że Play to też Polkomtel.

Ale Bluemedia ma w systemie alles OK. Polkomtel odmawia aktywacji karty,
pomimo wysłania kilku reklamacji. Bluemedia wysyła reklamacje, a Polkomtel
je ignoruje. Wyłączyli jedną kartę, a nie chcą włączyć drugiej. Fizycznie
to są ich karty. A logistycznie polecenie od BlueMedii dostają już któryś
raz. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-04 20:06:23
Autor: spp
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz?
Tristan pisze:

Ale Bluemedia ma w systemie alles OK. Polkomtel odmawia aktywacji karty,
pomimo wysłania kilku reklamacji. Bluemedia wysyła reklamacje, a Polkomtel
je ignoruje. Wyłączyli jedną kartę, a nie chcą włączyć drugiej. Fizycznie
to są ich karty. A logistycznie polecenie od BlueMedii dostają już któryś
raz.

Ale to mówi Ci Bluemedia czy masz taką informację z niezależnego źródła?
--

spp

Data: 2009-09-04 20:59:54
Autor: Tristan
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
W odpowiedzi na pismo z piątek 04 wrzesień 2009 20:06 (autor spp publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h7rkv6$og4$1@news.onet.pl>):

Ale to mówi Ci Bluemedia czy masz taką informację z niezależnego źródła?

A jakie źródło jest niezależne? Polkomtel w ogóle nie udostępnia działu
technicznego, żeby szło zadzwonić. BM mówi ustami co chwilę innej
infolinki, że już 4 interwencje poszły do polkomtela. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-04 21:02:26
Autor: spp
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz?
Tristan pisze:

Ale to mówi Ci Bluemedia czy masz taką informację z niezależnego źródła?

A jakie źródło jest niezależne? Polkomtel w ogóle nie udostępnia działu
technicznego, żeby szło zadzwonić. BM mówi ustami co chwilę innej
infolinki, że już 4 interwencje poszły do polkomtela.

Czyli dla Ciebie partnerem jest Bluemedia więc wszystko co Tobie na temat innych przekazują włóż między bajki. :(

--
spp

Data: 2009-09-07 15:03:02
Autor: Mark
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Dnia Fri, 04 Sep 2009 13:22:11 +0200, Tristan napisał(a):

Mam przedpłatę. To nic z rachunkiem nie ma wspólnego.

... i pewnie dlatego masz problemy. Prepaid, nie masz umowy, nie masz sie
wiec na co powolywac.
Dlatego w powaznych biznesach jednak preferuje sie  abonamenty dla firm.

Przenoszę numer z Sami Swoi (Polkomtel) do mobile (Polkomtel). Już trzeci
dzień jestem bez telefonu, bo się Polkomtel z Polkomtelem nie potrafi
dogadać. Karta SS została wyłączona, a karta mobile nie została aktywowana.
W efekcie moi klienci mają komunikat ,,zły numer'', a ja jestem odcięty od
kontaktu z kontrahentami i mam spore straty finansowe.

"spore" to chyba kwestia wzgledna. Jakbys mial ryzyko naprawde sporych
strat, to nigdy bys nie szedl na prepaida. Rozumiem,  telefon dodatkowy,
albo dla pracownikow do kontaktow miedzy soba czy cos.. ale glowny telefon
do kontaktow z klientami na prepaidzie? To tak jak "firmowe" konto na wp czy
innym onecie. Dziala,, owszem, ale wyglada jak wyglada i w razie jakichs
problemow *nic* nie mozesz zrobic. Nic

Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej w poniedziałek
mnie Polkomtel przyłączy.

Polkomtel juz  Cie wylaczyl. I tyle. Jak juz masz pretensje to do kogos
innego, bo to ze dzialaja na inrastrukturze plusa (jak np Play) to nie
znaczy sie ze sa wlasnoscia polkomtela.


--
Mark

Data: 2009-09-07 15:14:04
Autor: Tristan
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 15:03 (autor Mark publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <9z0wuihj7879$.dlg@smok.wot>):

Mam przedpłatę. To nic z rachunkiem nie ma wspólnego.
.. i pewnie dlatego masz problemy. Prepaid, nie masz umowy, nie masz sie
wiec na co powolywac.
Dlatego w powaznych biznesach jednak preferuje sie  abonamenty dla firm.

Tyle, że są kilka razy droższe niż przedpłata.
"spore" to chyba kwestia wzgledna. Jakbys mial ryzyko naprawde sporych
strat, to nigdy bys nie szedl na prepaida. Rozumiem,  telefon dodatkowy,
albo dla pracownikow do kontaktow miedzy soba czy cos.. ale glowny telefon
do kontaktow z klientami na prepaidzie?

No ale nie każdy biznes musi być korporacją. Prowadzę małe przedsiębiorstwo
usługowe. Nie widzę powodu dla którego mam płacić 3 razy drożej tylko temu,
żeby mieć nieprzedpłatę.
To tak jak "firmowe" konto na wp czy innym onecie. Dziala,, owszem, ale wyglada jak wyglada i w razie
jakichs problemow *nic* nie mozesz zrobic. Nic

No właśnie gupio jest, że trzeba płacić regularnie przez lata tylko po to,
żeby mieć ew. umowę do powoływania się na nią. Przedpłaty powinny też być z
umowami.
Bluemedia odpowiedzialna za przenosiny mówi, że najwcześniej w
poniedziałek mnie Polkomtel przyłączy.
Polkomtel juz  Cie wylaczyl. I tyle. Jak juz masz pretensje to do kogos
innego, bo to ze dzialaja na inrastrukturze plusa (jak np Play) to nie
znaczy sie ze sa wlasnoscia polkomtela.

Ale mBank mobile to jest właśnie Polkomtel. To nie tak jak Play. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-07 15:48:43
Autor: Henry(k)
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Dnia Mon, 07 Sep 2009 15:14:04 +0200, Tristan napisał(a):

No ale nie każdy biznes musi być korporacją. Prowadzę małe przedsiębiorstwo
usługowe. Nie widzę powodu dla którego mam płacić 3 razy drożej tylko temu,
żeby mieć nieprzedpłatę.

Właśnie jako małe przedsiębiorstwo nie możesz sobie pozwolić na
niedostępność - skąd myślenie że pewne koszta są związane z wielkością
firmy?
Ale mBank mobile to jest właśnie Polkomtel. To nie tak jak Play.

To nie ma znaczenia - "requesty" przychodzą z zewnątrz i nikt adminów
z Polkomtela nie pogoni żeby się tym szybko zajęli.

Henry

Data: 2009-09-07 15:52:43
Autor: Tristan
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 15:48 (autor Henry(k) publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <9tju6m0cf3vl.1r4mchd8z00o9$.dlg@40tude.net>):

No ale nie każdy biznes musi być korporacją. Prowadzę małe
przedsiębiorstwo usługowe. Nie widzę powodu dla którego mam płacić 3 razy
drożej tylko temu, żeby mieć nieprzedpłatę.
Właśnie jako małe przedsiębiorstwo nie możesz sobie pozwolić na
niedostępność - skąd myślenie że pewne koszta są związane z wielkością
firmy?

No toteż pierwszy raz od 10 lat mi się takie coś zdarzyło. I podejrzewam, że
przedpłata/abonament nie ma tu wpływu. A regularne płacenie 3 razy drożej
za abonament takie sobie jest.
Ale mBank mobile to jest właśnie Polkomtel. To nie tak jak Play.
To nie ma znaczenia - "requesty" przychodzą z zewnątrz i nikt adminów
z Polkomtela nie pogoni żeby się tym szybko zajęli.

No więc czy przedpłata czy abonament wiele by nie zmieniło. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-07 14:03:30
Autor: Olgierd
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Dnia Mon, 07 Sep 2009 15:52:43 +0200, Tristan napisał(a):

Właśnie jako małe przedsiębiorstwo nie możesz sobie pozwolić na
niedostępność - skąd myślenie że pewne koszta są związane z wielkością
firmy?

No toteż pierwszy raz od 10 lat mi się takie coś zdarzyło. I
podejrzewam, że przedpłata/abonament nie ma tu wpływu. A regularne
płacenie 3 razy drożej za abonament takie sobie jest.

Ale problem z przenosinami do mBanku jest znany. Ba, nawet na ich stronie jest tak napisane, że w sumie trudno przypuszczać, by miało być od ręki.

Ale mBank mobile to jest właśnie Polkomtel. To nie tak jak Play.
To nie ma znaczenia - "requesty" przychodzą z zewnątrz i nikt adminów z
Polkomtela nie pogoni żeby się tym szybko zajęli.

No więc czy przedpłata czy abonament wiele by nie zmieniło.

Aczkolwiek ja bym się zastanowił -- w Twoim przypadku (i nie tylko) -- czy przenosić numer do jakiegoś wirtuala. W sumie emFinanse może w każdym momencie zwinąć interes -- i co wówczas im zrobisz?

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==

Data: 2009-09-08 10:32:37
Autor: Tristan
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 07 wrzesień 2009 16:03 (autor Olgierd publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <pan.2009.09.07.14.03.30@rudak.org>):

No więc czy przedpłata czy abonament wiele by nie zmieniło.
Aczkolwiek ja bym się zastanowił -- w Twoim przypadku (i nie tylko) --
czy przenosić numer do jakiegoś wirtuala. W sumie emFinanse może w każdym
momencie zwinąć interes -- i co wówczas im zrobisz?

Przeniosę numer gdzie indziej. To tak jakby mówić, że lepiej mieć konto w
PKO BP SA bo mBank może zwinąć interes. Od lat mam konto w mBanku, teraz
oferują mi fajne ceny na telefon oraz możliwość podpięcia telefonu do konta
bankowego (to mnie przekonało najbardziej), więc przeniosłem się do mBanku
również z telefonem. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-08 09:07:00
Autor: Olgierd
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Dnia Tue, 08 Sep 2009 10:32:37 +0200, Tristan napisał(a):

No więc czy przedpłata czy abonament wiele by nie zmieniło.

Aczkolwiek ja bym się zastanowił -- w Twoim przypadku (i nie tylko) --
czy przenosić numer do jakiegoś wirtuala. W sumie emFinanse może w
każdym momencie zwinąć interes -- i co wówczas im zrobisz?
 
Przeniosę numer gdzie indziej.

I znów tygodniami Twój telefon będzie milczał, zaś Ty będziesz się mógł co najwyżej na grypie pożalić ;-)
To tak jakby mówić, że lepiej mieć konto
w PKO BP SA bo mBank może zwinąć interes.

mBank nie jest wirtualem, zaś Mobile jest.
Od lat mam konto w mBanku,
teraz oferują mi fajne ceny na telefon oraz możliwość podpięcia telefonu
do konta bankowego (to mnie przekonało najbardziej), więc przeniosłem
się do mBanku również z telefonem.

Ciekawe kiedy zaczną dymać takich klientów ;-) bo wiedzę jak to robić to oni już mają.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==

Data: 2009-09-08 11:26:28
Autor: Tristan
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 08 wrzesień 2009 11:07 (autor Olgierd publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <pan.2009.09.08.09.07.00@rudak.org>):

No więc czy przedpłata czy abonament wiele by nie zmieniło.
Aczkolwiek ja bym się zastanowił -- w Twoim przypadku (i nie tylko) --
czy przenosić numer do jakiegoś wirtuala. W sumie emFinanse może w
każdym momencie zwinąć interes -- i co wówczas im zrobisz?
Przeniosę numer gdzie indziej.
I znów tygodniami Twój telefon będzie milczał, zaś Ty będziesz się mógł
co najwyżej na grypie pożalić ;-)


Ale zastanawia mnie takie podejście niektórych grupowiczów, że to ja jestem
winny. Czy to naprawdę normalne, że ktoś nawala, a reakcja jest taka, że to
ja jestem winny?

To tak jakby mówić, że lepiej mieć konto
w PKO BP SA bo mBank może zwinąć interes.
mBank nie jest wirtualem, zaś Mobile jest.

mBank też nie ma oddziałów.
Od lat mam konto w mBanku,
teraz oferują mi fajne ceny na telefon oraz możliwość podpięcia telefonu
do konta bankowego (to mnie przekonało najbardziej), więc przeniosłem
się do mBanku również z telefonem.
Ciekawe kiedy zaczną dymać takich klientów ;-) bo wiedzę jak to robić to
oni już mają.

Od lat mBank jest dla mnie najlepszym z wyborów (nie idealnym owszem, ale
inne są gorsze), więc myślę, że tak źle nie będzie. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-08 09:33:09
Autor: Olgierd
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Dnia Tue, 08 Sep 2009 11:26:28 +0200, Tristan napisał(a):

Aczkolwiek ja bym się zastanowił -- w Twoim przypadku (i nie tylko)
-- czy przenosić numer do jakiegoś wirtuala. W sumie emFinanse może w
każdym momencie zwinąć interes -- i co wówczas im zrobisz?
Przeniosę numer gdzie indziej.

I znów tygodniami Twój telefon będzie milczał, zaś Ty będziesz się mógł
co najwyżej na grypie pożalić ;-)
 Ale zastanawia mnie takie podejście niektórych grupowiczów, że to ja
jestem winny. Czy to naprawdę normalne, że ktoś nawala, a reakcja jest
taka, że to ja jestem winny?

Jesteś winny braku ostrożności -- nie przewidujesz tego jakie życie jest ;-)

To tak jakby mówić, że lepiej mieć konto w PKO BP SA bo mBank może
zwinąć interes.

mBank nie jest wirtualem, zaś Mobile jest.
 
mBank też nie ma oddziałów.

Jest sam w sobie oddziałem.
Prowadzi jednak działalność na podstawie normalnego zezwolenia bankowego itd. -- zaś Mobile to po prostu dzierżawa iluś tam numerów w Polkomtelu.

Z drugiej strony to oczywiście nie musi być problemem.
Od lat mam konto w mBanku,
teraz oferują mi fajne ceny na telefon oraz możliwość podpięcia
telefonu do konta bankowego (to mnie przekonało najbardziej), więc
przeniosłem się do mBanku również z telefonem.

Ciekawe kiedy zaczną dymać takich klientów ;-) bo wiedzę jak to robić
to oni już mają.

Od lat mBank jest dla mnie najlepszym z wyborów (nie idealnym owszem,
ale inne są gorsze), więc myślę, że tak źle nie będzie.

Aha, gadasz już jak stary klient PKO ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==

Data: 2009-09-10 23:55:14
Autor: Tristan
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
W odpowiedzi na pismo z wtorek 08 wrzesień 2009 11:33 (autor Olgierd publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <pan.2009.09.08.09.33.09@rudak.org>):

Ale zastanawia mnie takie podejście niektórych grupowiczów, że to ja
jestem winny. Czy to naprawdę normalne, że ktoś nawala, a reakcja jest
taka, że to ja jestem winny?
Jesteś winny braku ostrożności -- nie przewidujesz tego jakie życie
jest ;-)

I dlatego ludzie ganią mnie, a słowa złego o Polkomtelu nie powiedzą? Dziwny
jest ten świat. Przewidywałem problem, ale nic z tym nie umiałem zrobić przecież. 
Ciekawe kiedy zaczną dymać takich klientów ;-) bo wiedzę jak to robić
to oni już mają.
Od lat mBank jest dla mnie najlepszym z wyborów (nie idealnym owszem,
ale inne są gorsze), więc myślę, że tak źle nie będzie.
Aha, gadasz już jak stary klient PKO ;-)

Konto w PKO miałem tylko raz, przez chwilę. Nie licząc Inteligo, z którego
nie korzystam, bo jest żałosne. Tak czy siak, nikt nie jest w stanie przedstawić mi oferty lepszej niż
mBank. Więc od lat się go trzymam. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-11 07:03:12
Autor: Olgierd
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Dnia Thu, 10 Sep 2009 23:55:14 +0200, Tristan napisał(a):

Ale zastanawia mnie takie podejście niektórych grupowiczów, że to ja
jestem winny. Czy to naprawdę normalne, że ktoś nawala, a reakcja jest
taka, że to ja jestem winny?

Jesteś winny braku ostrożności -- nie przewidujesz tego jakie życie
jest ;-)

I dlatego ludzie ganią mnie, a słowa złego o Polkomtelu nie powiedzą?
Dziwny jest ten świat.

O Polkomtelu? Przecież przenosisz do emFinanse sp. z o.o., zaś sam mówisz, że sprawą zajmuje się Bluemedia. No więc mogę Cię pocieszyć: zły Polkomtel, złe emFinanse, zła Bluemedia. --
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==

Data: 2009-09-11 11:10:11
Autor: Tristan
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 09:03 (autor Olgierd publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <pan.2009.09.11.07.03.12@rudak.org>):

I dlatego ludzie ganią mnie, a słowa złego o Polkomtelu nie powiedzą?
Dziwny jest ten świat.
O Polkomtelu?

No bo Polkomtel to obsługuje technicznie.
Przecież przenosisz do emFinanse sp. z o.o., zaś sam mówisz, że sprawą zajmuje się Bluemedia.

Od strony logistycznej. Jak Polkomtel nie przełączał, to winny polkomtel. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-11 11:31:07
Autor: spp
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz?
Tristan pisze:

Przecież przenosisz do emFinanse sp. z o.o., zaś sam mówisz, że sprawą zajmuje się Bluemedia.

Od strony logistycznej. Jak Polkomtel nie przełączał, to winny polkomtel.

Nawet wtedy gdy nie dostał takiego zlecenia?

--
spp

Data: 2009-09-11 12:34:44
Autor: Tristan
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 11:31 (autor spp publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <4aaa18dd$1@news.home.net.pl>):

Przecież przenosisz do emFinanse sp. z o.o., zaś sam
mówisz, że sprawą zajmuje się Bluemedia.
Od strony logistycznej. Jak Polkomtel nie przełączał, to winny polkomtel.
Nawet wtedy gdy nie dostał takiego zlecenia?

No ale dostał i to kilka razy. O tym, czy dostał reklamacje, mogę faktycznie
być pościemniany przez BlueMedię. Ale samo zlecenie dostał na 100%, bo
starą kartę wyłączył. Przenosiny były z Polkomtela do Polkomtela, więc
zlecenie dostał od BlueMedii na odcięcie Samych Swoich i przypięcie karty
mBanku. Innej możliwości nie ma, bo odcięcie Samych Swoich nie mogło
nastąpić z powodu mojej rezygnacji z SS (wtedy zlecenia by nie dawała BM).
Więc jedyna możliwość to wylegitymowanie się przez BM pełnomocnictwem moim
do przeniesienia. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-11 12:36:49
Autor: Liwiusz
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz?
Tristan pisze:
W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 11:31 (autor spp publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <4aaa18dd$1@news.home.net.pl>):

Przecież przenosisz do emFinanse sp. z o.o., zaś sam
mówisz, że sprawą zajmuje się Bluemedia.
Od strony logistycznej. Jak Polkomtel nie przełączał, to winny polkomtel.
Nawet wtedy gdy nie dostał takiego zlecenia?

No ale dostał i to kilka razy. O tym, czy dostał reklamacje, mogę faktycznie
być pościemniany przez BlueMedię. Ale samo zlecenie dostał na 100%, bo
starą kartę wyłączył. Przenosiny były z Polkomtela do Polkomtela, więc
zlecenie dostał od BlueMedii na odcięcie Samych Swoich i przypięcie karty
mBanku. Innej możliwości nie ma, bo odcięcie Samych Swoich nie mogło
nastąpić z powodu mojej rezygnacji z SS (wtedy zlecenia by nie dawała BM).
Więc jedyna możliwość to wylegitymowanie się przez BM pełnomocnictwem moim
do przeniesienia.


   I uważasz, że Polkomtel może tak sobie przyłączać numery do mbank mobile bez wiedzy i zgody mbank mobile?

--
Liwiusz

Data: 2009-09-11 12:38:50
Autor: Tristan
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 12:36 (autor Liwiusz publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h8d97v$1kc$1@news.onet.pl>):

I uważasz, że Polkomtel może tak sobie przyłączać numery do mbank
mobile bez wiedzy i zgody mbank mobile?

A tak sobie odłączyć Samych Swoich na zlecenie BlueMedii? Przecie cała procedura opiera się na moim pełnomocnictwie udzielonym
BlueMedii do PRZENIESIENIA. --
Tristan

Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa, lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby, by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)

Data: 2009-09-11 12:44:55
Autor: Liwiusz
Nie włączymy ci telefonu i co n am pan zrobisz?
Tristan pisze:
W odpowiedzi na pismo z piątek 11 wrzesień 2009 12:36 (autor Liwiusz publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h8d97v$1kc$1@news.onet.pl>):

I uważasz, że Polkomtel może tak sobie przyłączać numery do mbank
mobile bez wiedzy i zgody mbank mobile?

A tak sobie odłączyć Samych Swoich na zlecenie BlueMedii? Przecie cała procedura opiera się na moim pełnomocnictwie udzielonym
BlueMedii do PRZENIESIENIA.


   Skoro dostali zlecenie odłączenia, to odłączyli. A że nie podłączyli, to może wynikać z dwóch powodów:

1/ Zawinił polkomtel
2/ Zawinił mbank moblile.

Ponadto stroną w sporze jest zapewne mbank mobile, i nawet jeśli winny technicznie jest polkomtel, to do mbank mobile powinieneś wylewać swoje żale.

--
Liwiusz

Data: 2009-09-11 11:50:42
Autor: Olgierd
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Dnia Fri, 11 Sep 2009 12:44:55 +0200, Liwiusz napisał(a):

Ponadto stroną w sporze jest zapewne mbank mobile, i nawet jeśli winny
technicznie jest polkomtel, to do mbank mobile powinieneś wylewać swoje
żale.

Zgadzam się, bo to im składane były papiery. Mają zrobić, a jak to zrobią -- to ich broszka.

I może jeszcze dla formalności: proszę na mBanku psów nie wieszać: http://www.brebank.pl/O_BRE_Banku/Grupa_BRE_Banku/emFinanse/

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl <==

Data: 2009-09-08 10:46:07
Autor: cef
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Tristan wrote:

A regularne
płacenie 3 razy drożej za abonament takie sobie jest.

Tak z czystej ciekawości: ile Ty płacisz miesięcznie za (ten) telefon?
Czy najtańsze abonamenty rzędu 20-30zł nie są warte
choćby tego minimalnego komfortu, który gwarantują?

Data: 2009-09-08 12:29:46
Autor: Mark
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Dnia Mon, 07 Sep 2009 15:14:04 +0200, Tristan napisał(a):

No ale nie każdy biznes musi być korporacją. Prowadzę małe przedsiębiorstwo
usługowe. Nie widzę powodu dla którego mam płacić 3 razy drożej tylko temu,
żeby mieć nieprzedpłatę.

Nie widzisz powodu? A przeciez dokladnie powod opisales.
Wlasnie dlatego ze jestes malym biznesem a nie korporacja, i to Twoj jedyny
kontakt z klientami powinienes go zabezpieczyc w taki sposob by w razie
problemow - tak jak teraz miec jakiekolwiek pole manewru. A bez umowy nie
mozesz nic, jedynie cierpliwie czekac i liczyc na dobra wole dwoch
operatorow.
Takie sa realia, oszczednosci sa dobre ale przesadne moga odbic sie czkawka.


--
Mark

Data: 2009-09-09 00:30:38
Autor: op23
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?

Użytkownik "Mark" <tajny@adres.w.pl>


No ale nie każdy biznes musi być korporacją. Prowadzę małe przedsiębiorstwo
usługowe. Nie widzę powodu dla którego mam płacić 3 razy drożej tylko temu,
żeby mieć nieprzedpłatę.

Nie widzisz powodu? A przeciez dokladnie powod opisales.
Wlasnie dlatego ze jestes malym biznesem a nie korporacja, i to Twoj jedyny
kontakt z klientami powinienes go zabezpieczyc w taki sposob by w razie
problemow - tak jak teraz miec jakiekolwiek pole manewru. A bez umowy nie
mozesz nic, jedynie cierpliwie czekac i liczyc na dobra wole dwoch
operatorow.

Przecież on zawarł umowę.

Data: 2009-09-10 00:49:18
Autor: zbyszek
Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?
Nie widzisz powodu? A przeciez dokladnie powod opisales.
Wlasnie dlatego ze jestes malym biznesem a nie korporacja, i to Twoj jedyny
kontakt z klientami powinienes go zabezpieczyc w taki sposob by w razie
problemow - tak jak teraz miec jakiekolwiek pole manewru. A bez umowy nie
mozesz nic, jedynie cierpliwie czekac i liczyc na dobra wole dwoch
operatorow.
Takie sa realia, oszczednosci sa dobre ale przesadne moga odbic sie czkawka.

To nie ma nic wspólnego z formą umowy z operatorem, abo i prepaid w tym przypadku
ma tą samą wadę, były operator nie chce wypuścic za szybko numeru - ot tak, aby innym
tylko nie chciało się przenosić...

Niewątpliwą zaletą prepaida jest to że kiedy go zgubisz to masz ograniczone straty a z abo to można
zabulić zdrowo jesli ktoś sms premium natrzaska do woli albo sex telefony posprawdza (I też ci telefonik zablokują aż
nie spłacisz). Ale ta wada jest  też zaletą że zawsze możesz zadzwonić bo nie masz ograniczeń prepaida..................

Powyższy przypadek łatwo byłoby innym prepaidem obejść, gdyby wcześniej pomyśleć, - kupić sobie za 5zł rocznie
inny numer i mieć dwa telefony.......

Nie włączymy ci telefonu i co nam pan zrobisz?

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona