"Nie wódź Beaty na pokuszenie - najpierw wręcz je j łapówkę!"

Data: 2009-10-05 13:30:16
Autor: Antenka
"Nie wódź Beaty na pokuszenie - najpierw wręcz je j łapówkę!"
Biedna, naiwna dziewczynka...liczyła na uczucie a tu kicha! Tylko kasę
dostała.. :- /
Beata, to ty nie wiedziałaś, że facet to świnia? :D

Antenka

Data: 2009-10-05 13:37:04
Autor: Marek
On 5 Paź, 22:30, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Biedna, naiwna dziewczynka...liczyła na uczucie a tu kicha! Tylko kasę
dostała.. :- /
Beata, to ty nie wiedziałaś, że facet to świnia? :D

Antenka

Ona liczyla glownie na kase - a dymanko mialo byc tylko uwienczeniem...

Data: 2009-10-05 13:38:23
Autor: Marek
On 5 Paź, 22:37, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:
> [...]

> Antenka

Ona liczyla glownie na kase - a dymanko mialo byc tylko uwienczeniem...

A tymczasem ...zostala wyruchana, a
pieniadze....hyyyyhyyyyy.....jej ...zaaaabraaaliiiiiyyyyyy....

Data: 2009-10-05 22:46:20
Autor: Bądź Zdrów
Użytkownik Marek napisał:
[...]

Raczej dodatkową korzyścią - niematerialną(?). :-)

Data: 2009-10-05 22:39:58
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Biedna, naiwna dziewczynka...liczyła na uczucie a tu kicha! Tylko kasę
dostała.. :- /
Beata, to ty nie wiedziałaś, że facet to świnia? :D

Antenka

No no, proszę nie uogólniać - są świnie, są i porządni faceci.
A co do Beaty, to myślę że ona od początku myślała o "kręceniu lodów" a nie o jakichś uczuciach, była przecież mężatką.

Data: 2009-10-05 13:44:21
Autor: Marek
On 5 Paź, 22:39, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

A co do Beaty, to myślę że ona od początku myślała o "kręceniu lodów" a
nie o jakichś uczuciach, była przecież mężatką.

A ty, glupi Jadrys,...myslisz, ze mezatki nie marza o uczuciach..???
Najbgatsza kobieta w Niemczech wydala kilkanascie milionow euro,
myslac, ze zyska uczucie mezczyzny...( miala meza i kilkoro dzieci).

Data: 2009-10-05 23:54:48
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Tą niemrę to akurat rozumiem - jak sie ma miliony, to i można marzyć o uczuciach.. Zwykłym mężatkom musi wystarczyć skok w bok od czasu do czasu.... bez uczuć, zwykły normalny seks.

Data: 2009-10-06 00:12:02
Autor: awe

Antenka pisze:

> [...]

Najbgatsza kobieta w Niemczech wydala kilkanascie milionow euro,
myslac, ze zyska uczucie mezczyzny...( miala meza i kilkoro dzieci).
-- -- -- -- -- -
Cos wiecej o tej kobiecie, interesuja mnie takie jazdy. Lubie ideowcow
awe

Data: 2009-10-05 14:11:22
Autor: Antenka
[...]

A tutaj lody się rozpuściły i pozostała wielka biała kałuża :D.
Została bez kasy, bez męża ( pewnie już pozew o rozwód wniósł), bez
"nowego narzeczonego". Oj Jadryś, wiadomo wyjątki się zdarzają  ;-) A
chciwość nie popłaca, Beato! ;-(

Antenka

A na imię miała właśnie Beata,
Jej zachłanność wszystkich wymiata.

Data: 2009-10-05 22:13:26
Autor: Andrzej Kokakolski
Jak rozpaczala przed kamerami w poczuciu krzywdy, to chcialo sie zawolac do niej cytujac slowa innej piosenki:

"Beato, Beato - usmiechnij sie choc raz!"

:)

AK

Data: 2009-10-05 15:49:58
Autor: Antenka
"Nie wódź Beaty na pokuszenie - najpierw wręcz je j łapówkę!"

Coś się nie podoba?

Antenka

Data: 2009-10-05 23:58:34
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

A na imię miałaś właśnie Antenka, piękne imię musisz przyznać miła .... la la la :-) .

Data: 2009-10-05 15:18:23
Autor: Antenka
"Nie wódź Beaty na pokuszenie - najpierw wręc z jej łapówkę!"
A na imię miałaś właśnie Antenka, piękne imię musisz przyznać miła ....
la la la :-) .

Jadrysiu, czy ty nie chcesz mi złożyć jakiejś korupcyjnej
propozycji? :D

Och Jadryś, Jadryś nas zaczarować chyba musia wiatr...i tak się trudno
rozstać...la  la  Dobranoc ;-)

A niżej pomieszanie z poplątaniem o Beci :D

Królewicz i Becia
===========
"W parku pod platanem siadła Becia  z chamem, co jej niewinność
skradł
Nie dawaj mi pieniędzy, wszak nie taplam się jeszcze w nędzy,
Tylko całuj mnie, to taka piękna gra...la la la
Ty też całuj mnie ja ci tę kasę dam o  o o  la la la".

Antenka

Data: 2009-10-06 09:09:54
Autor: jadrys

============

[...]

Chcę Ci złożyć propozycję, ale nie korupcyjną... O:-)

Data: 2009-10-06 00:34:42
Autor: Antenka
"Nie wódź Beaty na pokuszenie - najpierw wręc z jej łapówkę!"

Chcę Ci złożyć propozycję, ale nie korupcyjną... O:-)

Jadryś to kiedy wyruszamy w podróż dookoła świata? :-)) Mam przed sobą
globus :D

Antenka

Data: 2009-10-06 09:48:48
Autor: jadrys
Antenka pisze:
Chcę Ci złożyć propozycję, ale nie korupcyjną... O:-)

Jadryś to kiedy wyruszamy w podróż dookoła świata? :-)) Mam przed sobą
globus :D

Antenka

Oczywiście że wyruszymy :-) , ale jak na razie, to ja myślałem o spotkaniu się z Tobą w alkowie :-[ .

Data: 2009-10-06 09:54:09
Autor: Slawomir Stoff

"jadrys" <CHE@yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:haesor$nth$2news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..

  komuszku-niedojebie,
  wez dupe w troki, wsadz se tam te jeszcze przyglupia drucianke
  i wypad z psp pingwiny doic!

  ar

Data: 2009-10-06 10:06:22
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Wielce łaskawy panie Sławku - niech pan z łaski swojej  nie psuje tego pogodnego  nastroju w który wpadłem  od rana... I bardzo proszę się liczyć ze słowami.

Data: 2009-10-06 15:52:04
Autor: cirrus
Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:haesor$nth$2news.onet.pl...
Antenka pisze:
[...]

A może przenieście się na jakąś grupę kojarzącą pary zamiast psp.

--
stevep

Data: 2009-10-06 19:13:23
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Nie ma takiej potrzeby.. Wymiana paru uprzejmości z kimś ze swego miasta z rana to chyba nie taki znów wielki grzech, i  nie przynosi to zbyt wielkiej ujmy psp.

Data: 2009-10-06 13:41:17
Autor: Antenka
> [...]

Nie ma takiej potrzeby.. Wymiana paru uprzejmości z kimś ze swego miasta
z rana to chyba nie taki znów wielki grzech, i  nie przynosi to zbyt

Czy Ty, Jadrysiu się gdzieś przenosisz? Bo ja nie mam zamiaru ha ha
ha. Musicie się nastawić wszyscy i to bez wyjątku na ostre
"szczypanie" od jutra, a nawet podrapanie do krwi! :D

Antenka

Data: 2009-10-07 11:01:02
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Ja też się nie mam zamiaru sie przenosić, choć muszę przyznać że trochę mnie zirytowała uwaga Stefana :-( .

Data: 2009-10-07 02:33:56
Autor: Antenka
On 7 Paź, 11:01, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Antenka

Ja też się nie mam zamiaru sie przenosić, choć muszę przyznać że trochę

Dlaczego się przejmujesz takimi chamskimi tekstami? :-( Dlaczego
Stefan Burczymucha nie wezwie Tzvela i spółki do przeniesienia się na
pornolskie fora hm? W tej kwestii cisza. ;-) Nie wiem jak Ty, ale ja
zostaję i mam zamiar ostro  "szczypać" ;-)

Antenka

P.s. Ciebie też oczywiście :D

Data: 2009-10-07 15:43:46
Autor: cirrus
Antenka pisze:
[...]

No, no na normalna uwagę taka twoja reakcja to rzeczywiście chamskie zachowanie.

--
stevep

Data: 2009-10-07 18:59:24
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

No to ja też zostaje :-) .

PS. Lubię być "szczypany" przez ponętne blondynki :-[ .

Data: 2009-10-07 10:30:12
Autor: Antenka
"Nie wódź Beaty na pokuszenie - najpierw wręc z jej łapówkę!"

No to ja też zostaje :-) .

PS. Lubię być "szczypany" przez ponętne blondynki :-[ .

A podróż dookoła świata ad calendas graecas? :-[

Antenka

Data: 2009-10-07 20:19:24
Autor: jadrys
Antenka pisze:
No to ja też zostaje :-) .

PS. Lubię być "szczypany" przez ponętne blondynki :-[ .

A podróż dookoła świata ad calendas graecas? :-[

Antenka

Nie, ale najpierw alkowa.. ;-)

Data: 2009-10-05 22:46:18
Autor: Lorn
jadrys pisze:
Antenka pisze:
[...]

Mężatki nie stać na romansik? Zdrady małżonków są pewnie wyssanymi z palca historyjkami. Pojawił książę z bajki to i nóżki sie ugięły. :>

Data: 2009-10-05 22:49:04
Autor: raff
[...]

No taa, a teksty o kreceniu lodow byly dla podgrzania atmosfery.

R.

Data: 2009-10-06 00:14:05
Autor: awe

Użytkownik "Lorn" <ateagina@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hadkln$ack$1news.interia.pl...
jadrys pisze:
Antenka pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
no przeciez nie moze tak publicznie robic z siebie wyrachowanego babska, wziela kase i jeszcze do tego "rzniecie". Jak to wyglada...a tak placz, milosc, nadzieja, wiersze - no robi sie scenariusz z serialu dla Romantica..moze nawet nakreca film. Ja bym na miejscu Kutza podjal sie tego epokowego dziela
awe

Data: 2009-10-06 00:44:24
Autor: Lorn
jadrys pisze:
Antenka pisze:
[...]

Gdyby była tak wyrachowana to poszłaby z nim do wyra... Z tym tylko, że agencik CBA miałby ciepło przed sądem :>

Jak to wyglada...a tak placz, milosc, nadzieja, wiersze - no robi sie scenariusz z serialu dla Romantica..moze nawet nakreca film. Ja bym na miejscu Kutza podjal sie tego epokowego dziela

Może być hicior... Lowelas z CBA w akcji ;-)

Data: 2009-10-06 02:02:04
Autor: awe

jadrys pisze:
Antenka pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
skoro jest tak wyrachowana zeby plakac przed kamerami to dlaczego nie mialaby pojsc do wyra? a moze poszla i plakala? wiem z doswiadczenia ze kobiety strasznie sie przywiazuja jak trafia na faceta ktory wie jak sie z nimi obchodzic. Podobno to naturalne:-) Lorn spales kiedys z kobieta? (MOnthy P)
awe

Data: 2009-10-06 02:37:20
Autor: Lorn
jadrys pisze:
Antenka pisze:
[...]

Agencik nie chciał/nie mógł :>

a moze poszla i plakala?

Naiwny chłopczyku :>

wiem z doswiadczenia ze kobiety strasznie sie przywiazuja jak trafia na faceta ktory wie jak sie z nimi obchodzic.

No proszę... Bingo awe... :>

Podobno to naturalne:-) Lorn spales kiedys z kobieta?
(MOnthy P)

Czy dziecko jest wystarczającym dowodem? :> Chcieliśmy kiedyś adoptować dziecko... Przepisy są debilnie chore...

Data: 2009-10-05 22:45:28
Autor: Bądź Zdrów
Użytkownik Antenka napisał:
Biedna, naiwna dziewczynka...liczyła na uczucie a tu kicha! Tylko kasę
dostała.. :- /
Beata, to ty nie wiedziałaś, że facet to świnia? :D

Antenka

Mnie się wydaje, że było na odwrót i to ona go uwiodła.
Który facet nie dałby sie zbajerowac Asnykiem, no który? :-D

Data: 2009-10-06 00:15:32
Autor: awe

Użytkownik "Bądź Zdrów" <sztefan@gazietta.pl> napisał w wiadomości news:hadlte$1vg$3inews.gazeta.pl...
[...]

-- -- -- -- -
a kto to jest?:-)  pewnie jakis zyd, bo tylko oni potrafia tak pieknie pisac, pisac, gadac, gadac gadac i opowiadac... nie czytam.
awe

Data: 2009-10-05 22:50:50
Autor: Lorn
"Nie wódź Beaty na pokuszenie - najpierw wręcz jej łapówkę!"
Antenka pisze:
Biedna, naiwna dziewczynka...

Taka z niej dziewczynka jak z Ciebie. :>

liczyła na uczucie a tu kicha!

Jak to jest w takich sytuacjach? :> "Została zraniona" :)

Tylko kasę dostała.. :- /

Nie tylko... Kwiatki i perełki. Harley`em podjeżdżał... :>

Beata, to ty nie wiedziałaś, że facet to świnia? :D

Nie wiedziała, że jest podstawionym agencikiem z pseudo antykorupcyjnej formacji pod wodzą Kamińskiego biorącego w łapę? :>

Data: 2009-10-05 14:14:51
Autor: Marek
On 5 Paź, 22:50, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

Nie wiedziała, że jest podstawionym agencikiem z pseudo antykorupcyjnej
formacji pod wodzą Kamińskiego biorącego w łapę? :>

Pytanie brzmi:  czy Beata dalaby sie wyruchac, gdyby wiedziala, ze
gosciu jest agentem ?

Ja mysle, ze :  TYMBARDZIEJ  !!!!!
Too by ja jeszcze bardziej podniecalo !!!!

Data: 2009-10-05 23:24:47
Autor: Lorn
Antenka pisze:

[...]

Od zadawania idiotycznych pytań wiedzy nie przybywa... :> Szkoda, że tak nie było... Sawicka miałaby fantastyczny argument przeciw akcji CBA i lowelasie z blachą :>
Wystarczy, że agencik dawał perełki za pieniążki podatnika :>

Ja mysle, ze :  TYMBARDZIEJ  !!!!!

Myślisz? :> Skąd wiesz? Wygląda jakby miała jakiś fetysz?

Too by ja jeszcze bardziej podniecalo !!!!

Masz doświadczenie? :> Na szpiega podrywasz panny? :>

Data: 2009-10-05 14:33:56
Autor: Marek
On 5 Paź, 23:24, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Marek pisze:

> [...]

> Too by ja jeszcze bardziej podniecalo !!!!

Masz doświadczenie? :> Na szpiega podrywasz panny? :>

Immortal silence gathers illusions inside...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Podrywam na wszystko ! !!

Data: 2009-10-06 00:19:31
Autor: awe

Marek pisze:

> [...]

--
Immortal silence gathers illusions inside...- Ukryj cytowany tekst -

nie smiej sie znam jedna kobiete ktora miala taki przypadek. opowiadala mi nawet ze miala rewizje w mieszkaniu, a to wszystko byl jeden wielki pic. dokladnie juz dzis nie pamietam jak to bylo  ale mialo wyjsc ze facet jest agentem;-) zdaje sie ze przyjemnosc pozycia z tym panem kosztowalo ja sume pieniedzy za ktora mozna kupic mieszkanie. tak wiec rozne sie dzieja rzeczy i sprawy...w polszcze
awe

Data: 2009-10-05 14:19:56
Autor: Antenka
Antenka pisze:

> [...]

Nie wiedziała, że jest podstawionym agencikiem z pseudo antykorupcyjnej
formacji pod wodzą Kamińskiego biorącego w łapę? :>

Ale naiwność 15-latki - kompletnie postukana. W kontaktach z każdym
facetem obowiązuje zasada "ograniczonego zaufania". A jeśli wokół
posłanki zaczyna się kręcieć młodszy od niej facet, przystojny jak
królewicz z bajki to obowiązuje zasad : "zero zaufania".

Antenka

Data: 2009-10-05 14:27:28
Autor: Marek
On 5 Paź, 23:19, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

> [...]

posłanki zaczyna się kręcieć młodszy od niej facet, przystojny jak
królewicz z bajki to obowiązuje zasad : "zero zaufania".

Antenka- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Masz racje !

Ale....jesli poslanka...ma marzenia...O FORSIE !!!

Toooo....

Data: 2009-10-05 23:36:21
Autor: Lorn
Antenka pisze:

[...]

Może Ty się tymi zasadami kierujesz... 'nie wnikam' :> Kobieta, kobiecie nie równa... Dla wielu kobiet po 40-tce zainteresowanie ze strony młodszego faceta jest komplementem. Psychika jest zawiła... Jedna uzna to za niesmaczne, druga się zainteresuje... Żonata, ale nie wiemy jak sie jej w związku układa... Podjechał furą, miziu, miziu... Całuski, prezenciki... Oszustwo niczym żywcem wycięte z kartotek policyjnych...

Data: 2009-10-05 14:38:53
Autor: Marek
On 5 Paź, 23:36, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Ale naiwno 15-latki - kompletnie postukana. W kontaktach z ka dym
> facetem obowi zuje zasada "ograniczonego zaufania". A je li wok
> pos anki zaczyna si kr cie m odszy od niej facet, przystojny jak
> kr lewicz z bajki to obowi zuje zasad : "zero zaufania".

Mo e Ty si tymi zasadami kierujesz... 'nie wnikam' :> Kobieta, kobiecie
nie r wna... Dla wielu kobiet po 40-tce zainteresowanie ze strony
m odszego faceta jest komplementem. Psychika jest zawi a... Jedna uzna
to za niesmaczne, druga si zainteresuje... onata, ale nie wiemy jak
sie jej w zwi zku uk ada... Podjecha fur , miziu, miziu... Ca uski,
prezenciki... Oszustwo niczym ywcem wyci te z kartotek policyjnych...

--
Immortal silence gathers illusions inside...- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Haaahaaa,  hiiihiiipierdol,  pierdol...kcham, kocham...jebaj
sie...pedale....

Data: 2009-10-05 14:41:44
Autor: Marek
On 5 Paź, 23:38, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

> [...]

> - Pokaż cytowany tekst -

Haaahaaa,  hiiihiiipierdol,  pierdol...kcham, kocham...jebaj
sie...pedale....- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Jebaj sie, na wlasnym odbycie...

Data: 2009-10-05 14:42:12
Autor: Marek

Data: 2009-10-05 14:45:40
Autor: Marek
On 5 Paź, 23:42, Marek <mwisniewski2...@googlemail.com> wrote:

> Haaahaaa,  hiiihiiipierdol,  pierdol...kcham, kocham...jebaj
> sie...pedale....- Ukryj cytowany tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Data: 2009-10-05 23:45:57
Autor: Lorn

Antenka pisze:
[...]

Czegoś się naćpał? :>

Data: 2009-10-06 00:23:10
Autor: awe

Antenka pisze:
[...]

-- -- -- -- --
to pewnie konwersacja z toba go tak rozwija intelektualnie:-)
awe

Data: 2009-10-06 00:47:17
Autor: Lorn

Antenka pisze:
[...]

Nie wnikam co pali? wciąga? :> Jeśli mu zabiłem jedną szara komórkę to jest mi z tego powodu bardzo przykro... Myślała chłopina zbyt intensywnie. ;-)

Data: 2009-10-06 02:03:43
Autor: awe

Antenka pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
no musze ci powiedziec ze twoj potencjal intelektualny jest strasznie ogromny, czasem jak cos napiszesz to czlowiekowi trudno sie w tym wszystkim polapac.:-P
awe

Data: 2009-10-06 02:07:41
Autor: Lorn

Antenka pisze:
[...]

Przykro mi, jeśli Tobie również uleciały szare komóreczki... :>

Data: 2009-10-06 08:44:22
Autor: awe

Antenka pisze:
[...]

ano ale co chcesz powiedziec ze ulecialy ci szare komoreczki bo "rowniez". Sluchaj Lorn to trzeba bylo tak od razu. Wiesz choroba to zaden wstyd. Zdarza sie kazdemu, ale dlaczego zamiast Lorn nie wpiszesz sobie "uwaga wariat"
awe

Data: 2009-10-05 22:21:55
Autor: Andrzej Kokakolski
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Żonata, ale nie wiemy jak sie jej w związku układa...

Pewnie niezbyt dobrze i dlatego postanowila zdradzic swoja partnerke w szczegolnie okrutny sposob bo z mezczyzna.

AK

PS  Czy jezyk polski Pan zna?

Data: 2009-10-06 00:26:41
Autor: Lorn
Andrzej Kokakolski pisze:
Lorn <ateagina@poczta.fm> napisał(a):
Żonata, ale nie wiemy jak sie jej w związku układa...

Pewnie niezbyt dobrze i dlatego postanowila zdradzic swoja partnerke w szczegolnie okrutny sposob bo z mezczyzna.

Czy sprawę Pan zna?

PS  Czy jezyk polski Pan zna?

Odkąd pamiętam.

Data: 2009-10-06 00:21:48
Autor: awe

Antenka pisze:

> [...]

posłanki zaczyna się kręcieć młodszy od niej facet, przystojny jak
królewicz z bajki to obowiązuje zasad : "zero zaufania".

antenka to bez sensu, zasada powinna wygladac zupelnie inaczej. otoz w takim przypadku nie zero zaufania, bo szkoda tracic czas, tylko idziemy do sklepu po trampki i uciekamy. Inaczej potem zaczyna sie sex, chwile uniesien, kobieta czuje ze zyje, jest fantastycznie i potem nagle ostry zjazd i czesto lata samotne, wspomnienia, westchnienia, innymi slowy DUPA BLADA
awe

Data: 2009-10-06 00:11:01
Autor: awe

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:63020d7a-550e-4a4c-918a-76ee7584688cp36g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

kobieta ktora myslalaby uczciwie o agencie Tomku nigdy w zyciu nie dalaby sie wplatac w taka sprawe. Moim zdaniem chodzilo tylko i wylacznie o kase, a ze przy okazji chyba byl sex - coz jak widac kobieta nawet w stosunku do swojego meza nie byla lojalna, dlaczego mialaby wiec miec jakies zasady w stosunku do panstwa w ktorym pelnila funkcje posla.
Placze bo dala sie zlapac i publicznie musi robic z siebie durnia, a wystarczylo miec KLASE
awe

"Nie wódź Beaty na pokuszenie - najpierw wręcz je j łapówkę!"