Nie wpuścili Schroedera do Rosji Putina

Data: 2011-10-06 21:27:30
Autor: Leprechaun
Nie wpuścili Schroedera do Rosji Putina

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4e8e005d$0$3495$65785112news.neostrada.pl...
.. koniec bratskiej milosci :)

http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/554207,rosja_nie_wpuscila_niemieckiego_eksperta_berlin_protestuje.html

Rosyjskie władze nie wpuściły do kraju cenionego niemieckiego politologa
i znawcy Rosji Hansa-Henninga Schroedera, tłumacząc swą decyzję
względami bezpieczeństwa. MSZ w Berlinie uznało w czwartek ten incydent
za "nie do przyjęcia".

Nie odwracaj kota ogonem. To sprawa Niemeic i Rosji. Mnie interesują Ślązacy jako V kolumna i Angela jako agent Stasi. Przypomnę, że twój szef nazywa PREZYDENTA (tak durniu! prezydenta) agentem WSI.

BomBel

Data: 2011-10-06 21:49:58
Autor: boukun

Użytkownik "Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> napisał w wiadomości news:4e8e011f$1$2498$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Co jak co, ale to Żydzi z PO wymyślili Angelę jako agenta Stasi i kręcą dalej jak oszalali...

boukun

Nie wpuścili Schroedera do Rosji Putina