Nie wszyscy Polacy to glupie ludzie

Data: 2009-08-30 09:07:00
Autor: olob kowalski
Nie wszyscy Polacy to glupie ludzie
fatso <fatso60347@ntlworld.com> napisał(a):
Pisalem tutaj od dawna: KAZDY z ministrow finansow RP III podoba mi sie.
Oczywiscie Balcerowicz: dlaczego on nie ma jeszcze Nagrody Nobla?
Nalezy mu sie wraz z Jeffrey Sachsem.
Oczywiscie, to nie do Balcerowicza zwrocil sie o ratunek Premier Mazowiecki
ale do niejakiego Kuczynskiego, osobnika po studiach francuskich.  Bodajze to
brat naszego tutaj bywalca kiedys, Piotra. No i co? Kuczynski sie zesral ze strachu,
odmowil widzac ze to ciezar nie na jego sily.  Balcerowicz wraz ze swoim gremium
mlodych podjal sie zadania i ja to pamietam. Sam bylem w owy styczniowy poranek w W-wie,
wszedlem do Domow Centrum i zobaczylem ze tak wlasciwie nie mam tam co kupowac.
Wszystko co mi sie podoba moge dostac taniej albo i po tej samej cenie w Londynie.

Albo Belka: fajny facet. Wystawiony na szefa finansow przez Lewice a on trzymal sie
porzadku fiskalnego na tyle na ile to sie w kraju oszolomow to dalo.

Zyta Gilowska: fajna baba mimo ze ze z przeciwstawnej polki.   Byla na zoldzie PiSu
i jego kato-socjalistycznej  tendencji a przeciez nie dala sobie w kasze dmuchac.

W wyniku czego mamy dzis rewelacje: Polska tygryskiem Europy!
Niewdzieczna robota byc szefem finansow panstwa.

sam pamietam jak chamy wyly po ulicach:
Nie dobil nas Stalin, Gomulka
to wykonczy nas Balcerowicz i spolka!

a okazalo sie byc inaczej
Kiedy zaczniemy budowac im pomniki?

fatso
a co to za sztuka stworzyć system w którym państwo zapożycza się non stop aż do niewypłacalności bo społeczeństwo jest nieudolne niczego samo nie potrafi stworzyć i wyprodukować, co to za sztuka stworzyć z państwa montownię a zarazem rynek zbytu dla firm spoza danego państwa
balcerowicz wielki gość dostał profesora bo jeździł po świecie i lizał dupy ludziom z klubu londyńskiego i paryskiego oraz japonii aby odroczyli lub zredukowali długi jakie mieliśmy do 89r. no oczywiście nic za darmo to czego nie wiemy to tzw. prywatyzacja majątku polski czyli firmy polskie będące monopolistami za długi
no ale żydzi bronią swgo żyda balcerowiTZa taka sekciarska solidarność która niedługo wyjdzie wam bokiem i system tego buraka i oszusta balcerowiTZa zawali się łącznie z tym co sam niby zbudował
wtedy sobie pogadamy komu pomniki a kogo wyśmiać bo nie chwali się dnia przed zachodem słońca :)

Data: 2009-08-30 13:25:45
Autor: fatso
olob kowalski wrote:
[...]

kowalski, spierdalaj stad kretynie bo na odciski wlazisz starszym  i madrzejszym od siebie

fatso

Data: 2009-08-30 17:38:01
Autor: olob kowalski
olob kowalski wrote:
> [...]
>
>   kowalski, spierdalaj stad kretynie bo na odciski wlazisz starszym  i madrzejszym od siebie

starym dziadom, z próchnicą mózgu od urodzenia

--

Nie wszyscy Polacy to glupie ludzie