Nie wszyscy jesteśmy ludźmi.

Data: 2010-04-13 08:52:42
Autor: jadrys
Nie wszyscy jesteśmy ludźmi.
W dniu 2010-04-13 08:39, cirrus pisze:
Tytul to strawestowane powiedzenie Baracka Obamy "Wszyscy jesteśmy
Polakami". Patrząc na niektóre poczynania uczestników psp tytuł ten ma
uzasadnienie. Któryś z dziennikarzy powiedział, że w obliczu tragedii na
forach internetowych pojawią się zastepy rzygów ludzkich (o ile maja coś
wspólnego z czlowieczeństwem), które zwietrzą okazję do wylewania swoich
chorych obsesji i siania nienawiści. Gdy patrzylem na tysiące ludzi
żegnajace prezydenta Kaczyńskiego zadawałem sobie pytanie ilu tych ludzi
było jego zwolennikami wg mnie może 15%, a ilu wogóle interesowało się
polityką, pewnie nie więcej. I o ile zdecydowana większość zarowno polityków
jak i dziennikarzy zachowuje się przyzwoicie to większość zwłaszcza
przybyszow na psp zachowuje się jak kibole, którzy przybyli na ustawkę z
kibolską bijatyką.
Chwała tym, ktorzy potrafią sie zachować i hańba peespowskim kibolom.

Nie dziw im się Stefan - są rozżaleni (mowa oczywiście o tych forach internetowych), śmiercią prezydenta i za wszelka cenę chcą wskazać winnych tej śmierci.  Chyba lżej im się robi na duszy jak obrzucą błotem ludzi żywych.

Nie wszyscy jesteśmy ludźmi.