Nie wszyscy piejÄ? z zachwytu nad Majdanem

Data: 2014-02-11 18:42:24
Autor: Klin
Nie wszyscy piejÄ? z zachwytu nad Majdanem
"W ubiegłym tygodniu rozstałem się definitywnie z "Gazetą Polską Codziennie", do której przez ponad dwa lata pisałem regularnie felietony, zamieszczane we wtorkowych wydaniach. Czyniłem to społecznie, bo wbrew wcześniejszym ustaleniom redakcja permanentnie uchylała się od płacenia honorariów, które od samego początku przekazywałem na wsparcie ośrodków dla niepełnosprawnych. Odszedłem, gdy gazeta jednoznacznie opowiedziała się za pseudo-rewolucją na Majdanie, kontrując przy tym wszelkie krytyczne głosy, wzywające do opamiętania. Inna sprawa, że powinienem odejść już dawno, bo rzetelność i obiektywność gazety z miesiąca na miesiąc leciały na łeb na szyję, spadając prawie do poziomu "Gazety Wyborczej".

www.isakowicz.pl  -   www.kresy.pl/

Data: 2014-02-11 23:31:51
Autor: Klin

   http://www.monitor-polski.pl/syjonistyczny-zamach-na-ukraine/

Data: 2014-02-12 05:39:07
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:lddo9p$533$1mx1.internetia.pl...
[...]

Wszyscy łączymy się w bólu z towarzyszem Isakowiczem.

MW

Data: 2014-02-12 09:58:40
Autor: Trybun
[...]

Wręcz chronicznie nie cierpię oszołomów, nie ważne w garniturach, łachmanach czy sutannach. Te ich gorączkowo rozbiegane ,błyszczące w niezdrowym podnieceniu oczy oddziaływają na mnie tak że odczuję tylko mdłości.

Data: 2014-02-12 15:04:01
Autor: stevep
Nie wszyscy piej? z zachwytu nad Majdanem
W dniu .02.2014 o 09:58 Trybun <Ylih@yachu.com> pisze:

W dniu 2014-02-11 18:42, Klin > pisze:
"W ubieg³ym tygodniu rozsta³em siê definitywnie z "Gazet± Polsk±  Codziennie", do której przez ponad dwa lata pisa³em regularnie  felietony, zamieszczane we wtorkowych wydaniach. Czyni³em to  spo³ecznie, bo wbrew wcze¶niejszym ustaleniom redakcja permanentnie  uchyla³a siê od p³acenia honorariów, które od samego pocz±tku  przekazywa³em na wsparcie o¶rodków dla niepe³nosprawnych. Odszed³em,  gdy gazeta jednoznacznie opowiedzia³a siê za pseudo-rewolucj± na  Majdanie, kontruj±c przy tym wszelkie krytyczne g³osy, wzywaj±ce do  opamiêtania. Inna sprawa, ¿e powinienem odej¶æ ju¿ dawno, bo rzetelno¶æ  i obiektywno¶æ gazety z miesi±ca na miesi±c lecia³y na ³eb na szyjê,  spadaj±c prawie do poziomu "Gazety Wyborczej".

www.isakowicz.pl  -   www.kresy.pl/

Wrêcz chronicznie nie cierpiê oszo³omów, nie wa¿ne w garniturach,  ³achmanach czy sutannach. Te ich gor±czkowo rozbiegane ,b³yszcz±ce w  niezdrowym podnieceniu oczy oddzia³ywaj± na mnie tak ¿e odczujê tylko  md³o¶ci.

To chyba musisz siebie nienawidzieæ.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-12 10:04:31
Autor: boukun
[...]

GPS, syjonistyczna tuba propagandowa, kolejna...

boukun

Data: 2014-02-12 13:26:50
Autor: szklanynocnik
Nie wszyscy piej? z zachwytu nad Majdanem
u¿ytkownik Klin napisa³:
"W ubieg³ym tygodniu rozsta³em siê definitywnie z "Gazet± Polsk± Codziennie"

Bartoszewski pisal o tym, nie bedzie jaki ochrzt zajmowal sie handlem i finansami,  bedzie jak przed wojnOM. Przejac wlasnosc i tyle, same sposoby to sprawa drugorzedna. Gojce wszystko chwycOM, bo media wmowiOM im kazda glupote. A ze kasa sie nie zgadza, trudno.

Nie wszyscy piejÄ? z zachwytu nad Majdanem