Nie wszyscy w Polsce są Polakami

Data: 2010-10-09 20:54:19
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nie wszyscy w Polsce są Polakami
Około 200 osób przeszło w Krakowie w drugim Marszu Ateistów i Agnostyków,
zorganizowanym przez Młodych Wolnomyślicieli. - Celem marszu jest
przypomnienie, że w Polsce nie wszyscy są katolikami. [...]

Nie wszyscy w Polsce są Polakami.
Możemy więc spodziewać się marszów:
Niemców, Litwinów, Ukraińców, Żydów,...

Dla ciężko myślących:  To tylko przypuszczenie. Nie oznacza ono iż mam coś przeciwko takim marszom ani że mam coś za.

Data: 2010-10-09 21:01:07
Autor: Grzegorz Z.
Nie wszyscy w Polsce są katolikami
Nie wszyscy w Polsce są Polakami.

Pisz za siebie. I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Nie wszyscy w Polsce są Polakami