Nie wszyscy w Polsce są katolikami

Data: 2010-10-09 17:03:30
Autor: Grzegorz Z.
Nie wszyscy w Polsce są katolikami
Około 200 osób przeszło w Krakowie w drugim Marszu Ateistów i Agnostyków,
zorganizowanym przez Młodych Wolnomyślicieli. - Celem marszu jest
przypomnienie, że w Polsce nie wszyscy są katolikami. Uważamy, że jednym z
powodów dyskryminacji osób nie wyznającej tej wiary w naszym kraju jest
domniemanie, że każdy katolik to Polak - powiedział przedstawiciel
organizatora demonstracji Mateusz Burzawa.

Burzawa wyjaśnił, że według niego właśnie taki sposób myślenia powoduje, iż
rządzący nie kierują się "dobrym obywateli, ale tylko subiektywnym zdaniem
jednego z wielu związków wyznaniowych w Polsce" Uczestnicy marszu, w
większości młodzi ludzie, nieśli transparenty z hasłami: "Każdy myślący
człowiek jest ateistą", "Czasami mnie diabeł kusi, by wierzyć w Boga",
"Ateiści są boscy". Skandowano m.in. "Wolna szkoła - religia do kościoła".
Marsz przeszedł z pl. Wolnica uliczkami Kazimierza na Planty, a następnie
ul. Sienną na Mały Rynek. Przebiegł w spokojnej atmosferze. Służby
porządkowe nie odnotowały incydentów.

http://www.wprost.pl/ar/212852/Kazdy-myslacy-czlowiek-jest-ateista/

--
Gdyby nie radio maryja człowiek nigdy by się nie dowiedział jak wiele
pieniędzy potrzeba do życia w ubóstwie.

Data: 2010-10-09 19:45:57
Autor: D. J. MC Donald Musk

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:19ieakie1b3w$.1dyzbgg2kp4g5.dlg40tude.net...
Około 200 osób przeszło w Krakowie w drugim Marszu Ateistów i Agnostyków,

o kurna!
200 powiadasz... jak sie przestraszylem!
toc na mecz A klasy czasem wiecej przychodzi kiboli!

Data: 2010-10-09 20:20:56
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Myślisz że tam były wszystkie polskie ateuchy?

Mnie np. nie było.

Tego z Ryja co się udziela od czasu do czasu też chyba nie.

Data: 2010-10-09 20:54:19
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Nie wszyscy w Polsce są Polakami
[...]

Możemy więc spodziewać się marszów:
Niemców, Litwinów, Ukraińców, Żydów,...

Dla ciężko myślących:  To tylko przypuszczenie. Nie oznacza ono iż mam coś przeciwko takim marszom ani że mam coś za.

Data: 2010-10-09 21:01:07
Autor: Grzegorz Z.
Nie wszyscy w Polsce są katolikami
Nie wszyscy w Polsce są Polakami.

Pisz za siebie. I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Data: 2010-10-10 00:13:46
Autor: Jaksa
On Sat, 09 Oct 2010 17:03:30 +0200, Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl>  wrote:

Około 200 osób przeszło w Krakowie w drugim Marszu Ateistów i Agnostyków,
zorganizowanym przez Młodych Wolnomyślicieli. -

Ja bym ich najchetniej zamknal w rezerwatach.

Zamknietych rezerwatach, ogrodzonych drutem kolczastym.
Dostawy ziemniakow co tydzien, zrzutami z helikoptera,
a raz w miesiacu, wstep wolny z zewnatrz, z wlasna
amunicja i strzelba mysliwska.

Postrzelabym sobie troche do biegajacych po rezerwacie,
bo do zwierzat to troche mi szkoda.

Jaksa

Data: 2010-10-10 00:16:53
Autor: raff
wrote:

[...]

Strzelanie z helikoptera to tez moze byc frajda.

R.

Data: 2010-10-10 00:19:12
Autor: Jaksa
On Sun, 10 Oct 2010 00:16:53 +0200, raff <patagonia2389@onet.pl> wrote:

W dniu 2010-10-10 00:13, Jaksa pisze:
On Sat, 09 Oct 2010 17:03:30 +0200, Grzegorz Z. <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Około 200 osĂłb przeszło w Krakowie w drugim Marszu AteistĂłw i  AgnostykĂłw,
[...]

A faktycznie! O tym to juz nie pomyslalem.

Mozna by sprzedaza biletow na przejazdzki helikopterami
nad rezerwatami dla Grzesiopodobnych pokrywac koszta
utrzymania rezerwatu, i zrzutu ziemniakow co tydzien.

Jaksa

Data: 2010-10-10 00:21:47
Autor: raff
Nie wszyscy w Polsce są katolikami
Około 200 osób przeszło w Krakowie w drugim Marszu Ateistów i
AgnostykĂłw,
[...]

Zrzucasz ziemniaki i przeladowujesz bron. Wszystko mozna polaczyc.

R.

Data: 2010-10-10 00:25:15
Autor: Jaksa
On Sun, 10 Oct 2010 00:21:47 +0200, raff <patagonia2389@onet.pl> wrote:

[...]

No nie raff, Ty to masz lep!

Przyjemne z pozytecznym.

Jaksa

Data: 2010-10-10 03:54:24
Autor: ab.666

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message
Około 200 osób przeszło w Krakowie w drugim Marszu Ateistów i Agnostyków,

Wg. 'Wprost' 200 osób; wg. 'GW' 500; czyli pewnie było ok. tysiąca.

Przypomina mi się historia ilości osób na marszu, bodajże we Wrocławiu po
smierci JPII; organizator ksiądz zresztą(!) ocenił liczbę osób na 7-8 tys.
Było to za mało dla Rydzyka; radyjo podało 20 tys. ale dla TVP (!) i to było
mało; 'Wiadomości' podały 200 tys. !

:)

ab.

Nie wszyscy w Polsce są katolikami