Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?

Data: 2010-07-14 23:27:06
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?
W dniu 2010-07-14 23:01, Grzexs pisze:
Mam taki problem - przeniosłem numer z Carrefour Mova do Orange i... nie
można się na niego dodzwonić z sieci Play. Zrobiłem "zgłoszenie" w Play,
ale odpowiedzieli jakimiś bzdurnymi pytaniami, złożyłem reklamację w
Orange - zapadła cisza, ale jeszcze nie upłynął termin na odpowiedź. Co
można zrobić?

Molestować Orange, tylko i wyłącznie. Pomaga CC do UKE.

Data: 2010-07-14 23:29:48
Autor: Animka
W dniu 2010-07-14 23:27, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
[...]

Tak czy siak jeśli odpowiedź ma być pisemna to czeka się dwa tygodnie.

--
animka

Nie wszystko działa po przeniesieniu numeru - jak rozplątać?